Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kangasmerkit
1 2 3
dunlop
17.09.2006 21:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistä porukat hommaa tommosia "isoja" kangasmerkkejä kun en itse ole löytänyt mistään...
 
Kukkis 77
17.09.2006 22:24:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistä porukat hommaa tommosia "isoja" kangasmerkkejä kun en itse ole löytänyt mistään...
 
www.stuntman.fi
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Lesko
17.09.2006 22:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisessa samettilaukussa on kiinni peace-merkki ja Che Guevara-merkki!
Joskus nappulana on ollut farkkutakissa kiinni kangasmerkkejä, mutta eipä tällähetkellä ja näinä päivinä ole muita...
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
aarghto
18.09.2006 11:58:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistä porukat hommaa tommosia "isoja" kangasmerkkejä kun en itse ole löytänyt mistään...
 
www.hoopee.net. Paras.
 
Hihamerkkejä on suurimmassa osassa vaatteita, bändien logoja lähinnä.
 
tyhmyys on synti
Lesko
18.09.2006 12:01:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.hoopee.net. Paras.
 
No web site is configured at this address.
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
dunlop
18.09.2006 12:37:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.hoopee.net. Paras.
 
Hihamerkkejä on suurimmassa osassa vaatteita, bändien logoja lähinnä.

 
joo eipä näyttänyt tuolla nuita selkämerkkejä olevan... vain hihamerkkejä.
 
aarghto
18.09.2006 13:39:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo eipä näyttänyt tuolla nuita selkämerkkejä olevan... vain hihamerkkejä.
 
Väärin. Mene sivuvalikosta;
 
Merkit-->SELKÄMERKIT
 
tyhmyys on synti
dunlop
18.09.2006 13:42:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väärin. Mene sivuvalikosta;
 
Merkit-->SELKÄMERKIT

 
hohoo empä huomannut
 
samuxul
18.09.2006 16:49:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on farkkuliivissä selässä Panteran vulgar display of power. Ympäri liivii kaikenlaista.
 
rässiä
systeemi
18.09.2006 19:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelua ja galluppia kangasmerkeistä.
 
1. Minkälaisessa vaatekappaleessa merkit ovat kiinni?
2. Minkälaisia merkkejä sinulla on?
3. Millä tavalla olet ne kiinnittänyt?
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Farkkuliivissä
2. Ei jaksa luetella kaikkia: Venom, Slugathor, Bathory ksnjshsh
3. Liimaillu...
 
hanuristi
18.09.2006 22:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistä porukat hommaa tommosia "isoja" kangasmerkkejä kun en itse ole löytänyt mistään...
 
Mun selkälätkän oon itte tehnyt.Semmone kissan kokonen Bad Religion-logo.
 
"Nuo soittimet on siitäkin kätsiä, että niitten nokkaan voi ripustaa kalsarit kuivumaan" - Il Brutto
Maraaa
09.10.2006 19:10:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Tummansininen farkkutakki
2. Selässä ylhäällä Megadeth liuska, vasemmassa hihassa Pantera cfh merkki ja oikeassa Dion Hloly diver. Edessä oikealla alhaalla Venom, vasemman kauluksen alla Black Sabbath ja vasemmassa taskunläpässä Motörhead. Toisella puolella kauluksen alla Judas Priest ja taskuläpässä Iron Maiden.
3. Kolme ensimmäistä (netistä) ommeltu, loput (Jokirokista) liimalla. Hyvin on tähän asti pysyneet, mutta kyllä pitää ommella. Reunoista jo vähän on röpsöttää.
Ja takki päällä aina kun mahdollista... Lisää vielä jos löytyy hyviä, selkämerkki saa olla pirun hyvä ennen kuin otan. Ehkä jotain Slayeria voisi harkita, kotka ois muuten hyvä, mut se on jo T-paidassa. Ja Venomin kaveriks ehkä jos jostain löytyis vaik Celtic Frost.
 
Jos joku bongaa jostain Dimebagia tai Iommia, ihan mitä vaan, vaikka paitoja, ILMOITTAKAA!!!! kiitos.
 
turn off burn out drop dead
Stoghra
12.10.2006 10:43:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hemmetti, jos joku jaksaa kertoa mulle et mistä Slugathorin patcheja vielä saa. Annan +:n sille :D
 
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Sälski
16.10.2006 21:10:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1.perus farkkutakissa
2.kiss,red hot chili peppers,guns n roses,mötley crue,motörhead,ac/dc led zeppelin ja rolling stones
3.koneella enimmäkseen pienemmät pysyy liimalla ihmeen hyvin
 
routa
25.10.2006 14:10:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitten kun joku hommaa meikälle woundsin tai urnin pätsin niin saa munaa tai rahallista avustusta.
 
Satan told me to play that fucking heavy metal.
pardy
25.10.2006 23:58:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Marimekko-laukussa, punainen.
2. Tasan yksi, Rush-merkki. Väriltään punamusta. Olen päättänyt etten laita siihen kuin punaisia merkkejä. Tai tällaisia joissa on enimmälti punaista mutta vähän mustaa erottamassa reunat. Tämä on ainoa tähän mennessä löytynyt jonka kehtaa siihen ommellakin.
3. Ompelemalla, käsin, itse.
 
Executioner
26.10.2006 23:27:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Farkkuliivissä.
 
2. Merkit ovat melkein kokonaan bändien kangasmerkkejä, myös yksi spesiaalimerkki MEGA METAL löytyy, haha. Toi on peräisin mei kitaristin ukolta, kai se joku firma on joskus ollut. Jotain bändimerkkejä (yht. 25) voisi mainita, itelleni ehkä ne merkittävimmät tai hienoimmat: Cryptopsy, Overkill, Merciless, Tankard, Testament (Jenkeistä), pystymallinen Anthrax (myöskin Jenkeistä), Slugathor ja Minotaur. Selässä Destructionin kallo. Kangasmerkkien lisäksi löytyy aivan tuhottomasti noita pinssejä, niitä on nyt joku vähän vajaa 50 ja lisää on tulossa about 15. Samoin tulee myös Destruktor merkki :)
 
3. Ite oon ommellut, jotkut on menny koneella, suurin osa käsin. Silittämistä oon kokeillut yhteen merkkiin, ei kestänyt sitten ollenkaan ni seki on nyt ommeltu.
 
Marttyyrioperaatio: Teloittaja saapuu -demo kuunneltavissa!
Lihispoika
05.12.2008 20:17:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Paskan valkoinen farkkuliivi
2. Kaikkea kreatorista klamydiaan merkkejä noin 40...
3.Ihan ite oon ommellu jollain mummon vanhalla koneella
 
Horatius-87
06.12.2008 20:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siisti nosto!
 
Ei mulla oo ku rotsissa clashin plätkä. Enkä oo jaksanu ommella (liian työlästä nahkaan, ja voipahan ottaa pois joskus siististi) niin hakaneuloilla viritelty silleen että se hakapuoli on sisäänpäin. Vähä ehkä prutku, mutta minkäs teet. Enemmänki vois olla jos jaksais panostaa, mutta ei jaksa. Ja tarttes melkee olla joku toinen takki, en mä toho rotsiin viitsi enempää pistää.
 
"Aina kun elämässä täytyy tehdä tärkeä ratkaisu, höpsismi näyttää oikean tien"
Radioactive95
04.01.2009 14:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on merkit kiinni farkkuliivissä, joka on siis farkkutakki, josta olen leikannut hihat pois.
 
Liivissä takana on: Judas Priest selkämerkki, Motörhead ja Metallica selkäliuskat. Edessä olevat merkit: KISS, Ozzy Osbourne, Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Judas Priest, Black Sabbath, Motörhead. Lisää merkkejä on tulossa...
 
Olen ommellut merkit kiinni käsin. Selkämerkin vein jonnekkin ompelijalle, koska se on niin iso, etten jaksanut käsin sitä alkaa ompelemaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «