Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yleistä keskustelua hiuksista
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21
Wolfgang
14.02.2013 18:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän homaltahan tällaisten kirjoittelu väistämättä haiskahtaa, mutta suositelkaapas jotain tukkageeliä/vahaa, jolla saisi hiukset väännettyä mihin muottiin tahtoo ilman että alkavat näyttää erityisen rasvaisilta?
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Tawsky
14.02.2013 19:36:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Vähän homaltahan tällaisten kirjoittelu väistämättä haiskahtaa, mutta suositelkaapas jotain tukkageeliä/vahaa, jolla saisi hiukset väännettyä mihin muottiin tahtoo ilman että alkavat näyttää erityisen rasvaisilta?
 
Kunnon rasvalettihän on mieehisistä mieeeeehisin. No homo!
 
http://www.musakuvat.com/stock/albu … userpics/10002/melrose_9090mini.jpg
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Point
14.02.2013 19:50:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Vähän homaltahan tällaisten kirjoittelu väistämättä haiskahtaa, mutta suositelkaapas jotain tukkageeliä/vahaa, jolla saisi hiukset väännettyä mihin muottiin tahtoo ilman että alkavat näyttää erityisen rasvaisilta?
 
Axen vahat on ihan hyviä ja halpoja tietty.
 
thrashmetalhead
24.02.2013 00:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muitakin tippuu hiuksia jotenkin ihan tolkuttomia määriä. Enkä tiedä mikä auttaisi. D;
 
Funkånaut
24.02.2013 13:04:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

thrashmetalhead: Muitakin tippuu hiuksia jotenkin ihan tolkuttomia määriä. Enkä tiedä mikä auttaisi. D;
 
Uskoisin Rogainen auttavan.
 
Vitun Porkku. Hyi vittu oikeesti. - tommiot Kuuntelen tämmöistä
tepeh
16.03.2013 22:53:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näytin pehkolle vähän saksia ja oon aika tyytyväinen. Jos ennen näytin ikäistäni 5 vuotta vanhemmalta, nyt näytän melkein saman verran nuoremmalta :D Tai no. Ehkä enemmän oman ikäiseltä kumminkin. Lisäksi paljon kevyempi, helppohoitoisempi ja paremman näköinen kuin vanha fleda. Jeah!
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Heissask
17.03.2013 00:12:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin eilen parturissa, ajelin taas sivuilta ihan lyhyeksi ja päälle jätin ihan hiukan. Nyt näytän ihan Navy Sealsin jäseneltä, ja olokin on mieehekäs.
 
Muusikoiden.net on sivusto, jolla saa haukkua sekä ylläpitoa että toisia käyttäjiä mielin määrin, harrastaa jopa nettikiusaamiseksi luokiteltavaa toimintaa ilman seuraamuksia, mutta auta armias, jos ehdotat pientä käytännön pilaa! Jäähyase paukahtaa heti!
Tawsky
17.03.2013 02:10:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: Näytin pehkolle vähän saksia ja oon aika tyytyväinen. Jos ennen näytin ikäistäni 5 vuotta vanhemmalta, nyt näytän melkein saman verran nuoremmalta :D Tai no. Ehkä enemmän oman ikäiseltä kumminkin. Lisäksi paljon kevyempi, helppohoitoisempi ja paremman näköinen kuin vanha fleda. Jeah!
 
Mikähän siinä on että kun tukkaa lyhentää, näyttää aina vähän nuoremmalta.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Skywriter
17.03.2013 07:35:49 (muokattu 17.03.2013 07:37:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Mikähän siinä on että kun tukkaa lyhentää, näyttää aina vähän nuoremmalta.
 
Kun leikkaan hiukset lyhyeksi, näytän aina aikuisemmalta.
 
Funkonaut: Uskoisin Rogainen auttavan.
 
http://hairtoeternity.net/images/Img10.gif
Onhan hiustenlähtöön lääkkeitä. En kuitenkaan välttämättä ottaisi käyttöön. Rogaine ei ole näistä tehokkaimpia.
 
Kitarismi on sairaus.
Brownie
18.03.2013 10:04:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut lopettaa hiusten pesemisen kokonaan, koska hiukseni eivät likaannu erityisesti. Sen sijaan päänahka mietityttää. Moni on kertonut hyviä kokemuksia hiusten pesemättömyydestä/pelkällä vedellä huuhtelusta. Joku ammattilainen kuitenkin näytti, miten päänahkaan kertyy kaiken maailman töhnää ja likaa, jos ei pese.
 
Eli miten päänahkaa kannattaisi hoitaa? Tavallisella suihkunesteellä(ei sisällä parabeeneja) ei varmaan kannata pestä, koska ei varmaan tee hiuksille hyvää? Vai mitenkäkö?
 
Tällä hetkellä hiukseni ovat vain n. 3 cm, mutta joskus ovat olleet jopa 30 cm.
 
Tawsky
18.03.2013 10:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: Olen ajatellut lopettaa hiusten pesemisen kokonaan, koska hiukseni eivät likaannu erityisesti. Sen sijaan päänahka mietityttää. Moni on kertonut hyviä kokemuksia hiusten pesemättömyydestä/pelkällä vedellä huuhtelusta. Joku ammattilainen kuitenkin näytti, miten päänahkaan kertyy kaiken maailman töhnää ja likaa, jos ei pese.
 
Eli miten päänahkaa kannattaisi hoitaa? Tavallisella suihkunesteellä(ei sisällä parabeeneja) ei varmaan kannata pestä, koska ei varmaan tee hiuksille hyvää? Vai mitenkäkö?
 
Tällä hetkellä hiukseni ovat vain n. 3 cm, mutta joskus ovat olleet jopa 30 cm.

 
Varmaan helpoiten pääsee kun ihan vaan shampoolla pesee. Eikai siitä mitään haittaakaan ole? Kaverini muija puhui mulle kuinka ärsyttää kun tämä Pete ei pese "tukkaansa", milloin nyt on millin siili ja milloin ei sitäkään, koska päänahka alkaa haista niin pahalta. Haistoi mun päätä kun haisi vanilijalta, mutta nyt aletaankin jo taas olemaan väärän ketjun puolella.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Brownie
20.03.2013 11:21:45 (muokattu 20.03.2013 11:22:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon vaan kuullut, että pelkällä vedellä pesu ois kuulemma kaikkein parasta. Ja niinhän se tuntuis ihan loogiseltakin. Eihän 200 vuotta sittenkään ollut mitään samppooita.
 
Entäs jos laittaa hiusvahaa päähän eikä käytä sampoota? Haittaako jos pesee pelkällä vedellä? Ja ei kai se haittaa, jos sitä rasvaa jää tukkaan? Vai ''pilaantuuko'' se jotenkin?
 
Tawsky
20.03.2013 12:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: Oon vaan kuullut, että pelkällä vedellä pesu ois kuulemma kaikkein parasta. Ja niinhän se tuntuis ihan loogiseltakin. Eihän 200 vuotta sittenkään ollut mitään samppooita.
 
200-vuotta sitten syötiin jotain käpyjä paskamajoissa.
 
Entäs jos laittaa hiusvahaa päähän eikä käytä sampoota? Haittaako jos pesee pelkällä vedellä? Ja ei kai se haittaa, jos sitä rasvaa jää tukkaan? Vai ''pilaantuuko'' se jotenkin?
 
Joskus pidin Cash-tyylistä tuuttitukkaa ja täytyy sanoa ettei se vahakaan mitenkään ainakaan MIELLYTTÄVÄLTÄ tunnu päässä. Jos ei sitten rasvasuus haittaa niin ei kai siinä mitään.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Point
20.03.2013 12:53:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: Oon vaan kuullut, että pelkällä vedellä pesu ois kuulemma kaikkein parasta. Ja niinhän se tuntuis ihan loogiseltakin. Eihän 200 vuotta sittenkään ollut mitään samppooita.
 
Entäs jos laittaa hiusvahaa päähän eikä käytä sampoota? Haittaako jos pesee pelkällä vedellä? Ja ei kai se haittaa, jos sitä rasvaa jää tukkaan? Vai ''pilaantuuko'' se jotenkin?

 
Ite pesen joka ikinen aamu asianmukaisilla aineilla tukan. Sit vähän vahaa, millä sopiva muoto päälle. En tiedä onko päänahalle terveellisin vaihtoehto, mutta tuntuu ja näyttää parhaalta.
 
Johnnyk
20.03.2013 13:28:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis taas alottaa toi no poo, eli pestään hiukset soodalla ja huuhdellaan etikkavedellä. Ärsyttää kun pitää parin päivän välein pestä tukka koska se rasvottuu, mutta päänahka taas hilseilee kuivuudesta. Tosin tuntuu että se rasvottuu tossa no poossakin mutta hitaammin.
 
http://juhlakaivuri.net/
Brownie
20.03.2013 16:33:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jotkuthan sanoo, että kun on pari kuukautta pesemättä hiuksia/pesee pelkällä vedellä, niin se rasvoittuminen ''asettuu''. En sitten tiedä itse, koska mielestäni hiusten pitääkin olla vähän rasvaiset. Muutenhan ne lentää tuulessa kuin tähkäpää.
 
Påskägg
22.03.2013 03:03:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: No jotkuthan sanoo, että kun on pari kuukautta pesemättä hiuksia/pesee pelkällä vedellä, niin se rasvoittuminen ''asettuu''. En sitten tiedä itse, koska mielestäni hiusten pitääkin olla vähän rasvaiset. Muutenhan ne lentää tuulessa kuin tähkäpää.
 
No just näin. Ei ole kunnon rasvapiiskan voittanutta. Hyisssss...
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
päänahka
22.03.2013 13:16:08 (muokattu 22.03.2013 13:17:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: No just näin. Ei ole kunnon rasvapiiskan voittanutta. Hyisssss...
 
Kyllä mä ainakin tykkään että hiuksissa on sellainen terve rasvakerros. Ei mitään limaista piiskaa, mutta todella typerältä näyttää myös sellainen juuri sampoolla pesty kuiva pehko.
 
Ja todellakin se rasvaisuus asettuu parin viikon no poo -jakson jälkeen. Itselläni kävi vain päänahan kutina sellaiseksi että päättelin olevan kuitenkin terveempää puhdistaa se sampoolla parin päivän välein.
 
E: Enpä ollut kuullut tuosta sooda ja etikka -pesusta. Viemäriputkia olen kyllä putsannut noin.
 
Stiiq
22.03.2013 17:16:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päänahka: Ja todellakin se rasvaisuus asettuu parin viikon no poo -jakson jälkeen. Itselläni kävi vain päänahan kutina sellaiseksi että päättelin olevan kuitenkin terveempää puhdistaa se sampoolla parin päivän välein.
 
Juuri näin. Itselläni tosin hiukset alkoivat taas rasvoittua vähän liikaa, mutta oli niillä pituuttakin lähemmäs 70 senttimetriä, eli nykyään käytän taas shampoota. Vähän yli olkapään ulottuu tällä hetkellä tukka.
 
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta. // If you don't laugh, it just seems mean!
seeprahim
22.03.2013 18:24:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää nyt tännekin peseskelyn kanssa painiskeleville mainostaa seuraavia tuotteita:
 
http://www.ekolo.fi/tuote/eliah-sahil-shampoojauhe/9120001462636/
 
http://www.ekolo.fi/tuote/flow-sham … --untuvikko-lapsille/6430028390151/
 
Itse olen todennut nämä helvetin hyväksi yhdistelmäksi. Tällä hetkellä ~kerran viikkoon pesen päänahan ja sen välittömän läheisyyden shampoopalalla kunnolla puhtaaksi ja pari kertaa sutasen tuolla jauheella. Tykkään tosi paljon enemmän jauheen jälkeisestä fiiliksestä, mutta välillä tekee mieli yllätyspuhdasta. Hiukset rasvoittuvat koko ajan hitaammin ja yritänkin aktiivisesti vähentää pesuja. Shampoopalan jälkeen on pakko käyttää hoitoaineita, kun taas jauhe ei tunnu kuivattavan. Suihketta käytän silti. Lähinnä mahdollisimman luonnonmukainen pesu viehättää, mutta no poo -menetelmääkin kokeilleena olen todennut, että mun pää rasvoittuu yksinkertaisesti niin paljon, että en tule todennäköisesti koskaan pääsemään eroon pesusta. En vaan pysty kestämään sitä liimalettivaihetta. Esim. kesällä tietysti pystyy olemaan luonnontilassa pitempiä aikoja kun ei tarvitse edustaa. Toisaalta en enää aktiivisesti pyrikään tilaan, jossa koko tököttipesu olisi historiaa.
 
"en kyllä usko, että shamanismi toisi avun tähän asiaan"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «