Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Farkut
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
M_Rouge
08.08.2010 19:42:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levi Strauss oli fiksu mies.
 
No, ainakin Claude Lévi-Strauss oli ihan fiksu. Omasta mielestäni farkut pilasivat täysin pukeutumiskulttuurin. Ei silti, itsekin pidän päivittäin farkkuja. Tumman siniset, jossa tyylikäs kuosi ihan jees. Leikkaus pitää tietenkin olla oikeanlainen. Aikoinaan Leviksen 501 oli hyvä malli, suora leikkaus, vyötärö oikealla kohtaan. Ei siis mitään kainalofarkkuja! Toisin sanoen "Nykäsfarkkuja".
 
80-luvun loppupuolen kivipestyt, ja erityisesti lumipestyt farkut olivat kauhistus., ovat yhä edelleenkin. Sitten vielä pillilahkeet... ja vielä nykäsmäisesti collegepusero housujen sisään... niin ja tietenkin housut niin ylhäällä, että lahkeet ovat puoleen sääreen... vyölaukkua unohtamatta... niin ja takatukkaa... Aaargh! Ai niin, kännykkä vielä vyölle niin kyllä lähtee ;)
 
Hohhoijaa
10.08.2010 14:27:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Mäkin ostin eilen kahdet, mustat ja siniset pillit. Kerrankin löytyi miesten malleista sopivat, ei pussita.
 
Liitynpä Crocker-kerhoon, tänään noudin moiset. Saapa nähdä miten näihin oleutuu, lienevätkö kestävät.
 
The planet is fine, the people are fucked.
JPQ
10.08.2010 15:51:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M_Rouge: No, ainakin Claude Lévi-Strauss oli ihan fiksu. Omasta mielestäni farkut pilasivat täysin pukeutumiskulttuurin. Ei silti, itsekin pidän päivittäin farkkuja. Tumman siniset, jossa tyylikäs kuosi ihan jees. Leikkaus pitää tietenkin olla oikeanlainen. Aikoinaan Leviksen 501 oli hyvä malli, suora leikkaus, vyötärö oikealla kohtaan. Ei siis mitään kainalofarkkuja! Toisin sanoen "Nykäsfarkkuja".
 
80-luvun loppupuolen kivipestyt, ja erityisesti lumipestyt farkut olivat kauhistus., ovat yhä edelleenkin. Sitten vielä pillilahkeet... ja vielä nykäsmäisesti collegepusero housujen sisään... niin ja tietenkin housut niin ylhäällä, että lahkeet ovat puoleen sääreen... vyölaukkua unohtamatta... niin ja takatukkaa... Aaargh! Ai niin, kännykkä vielä vyölle niin kyllä lähtee ;)

 
Eivätkä pilaa vaan väärä käyttö ja se että kaikenmaailman p*ska kankaasta (tarkoitan laatuja jotka ei normaali oloissa kestä yhtään mitään) tehtyjä saa farkkuina myydä ja sitten ne jossa vetoketju niin tiukka ettei sitä saa liikkumaan edes.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Dropped C
13.08.2010 17:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Ostin Lee Denverit, bootcut mallia. Nyt loppui muiden farkkujen pito. Tämä on minun valintani tästä eteenpäin.
 
Mäkään en oo käyttäny 2-3 vuoteen mitään muuta kun tälläsii tai Leviksen 512:ia. Ei jaksa pelehtiä, kun on hyvät.
 
Don Make
19.08.2010 17:09:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dropped C: Mäkään en oo käyttäny 2-3 vuoteen mitään muuta kun tälläsii tai Leviksen 512:ia. Ei jaksa pelehtiä, kun on hyvät.
 
Sama täällä. Varsinkin noi Leet on just jees.
 
"Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010"
-Cale
01.12.2010 21:40:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäs tampesterissa myydään Cheap Mondaytä?
 
Påskägg
10.12.2010 05:25:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirpparilta kahdet levis 501 farkut, yhteensä 20e. Ovat erittäin jees ja hyvässä kunnossakin vielä.
 
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Entropia666
10.12.2010 11:50:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän on oma puketuminen siirtynyt varustelekan reisitaskuhousuhin ja farkut kokeneet inflaation. Vituttaa kun puristaa niin paljon, mutta omapa on vika kun kaikki farkut on mallia speedmetal. :D Nykyään tulee pidettyä vaan baariin lähdettäessä, töissä ja arkena aina reisitaskuhousut... Toisaalta vois kokeilla ostaa semmoset vähän löysemmät farkut, josko ei ahistas niin paljoa.
 
Kersu
10.12.2010 14:50:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Vähän on oma puketuminen siirtynyt varustelekan reisitaskuhousuhin ja farkut kokeneet inflaation. Vituttaa kun puristaa niin paljon, mutta omapa on vika kun kaikki farkut on mallia speedmetal. :D Nykyään tulee pidettyä vaan baariin lähdettäessä, töissä ja arkena aina reisitaskuhousut... Toisaalta vois kokeilla ostaa semmoset vähän löysemmät farkut, josko ei ahistas niin paljoa.
 
Itellä on just toisin päin. Tai no en oo kyllä mitään reisitaskuhousuja koskaan pitäny, mutta mitä tiukemmat farkut, sen parempi mun mielestä. Jos on löysemmät housut jalassa, ne tuntuu jotenki raskailta ja vittumaisilta. Siksi siis pillifarkut jalassa melkein nukkuessakin.
 
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
Miikathebest
10.12.2010 16:09:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kersu: Itellä on just toisin päin. Tai no en oo kyllä mitään reisitaskuhousuja koskaan pitäny, mutta mitä tiukemmat farkut, sen parempi mun mielestä. Jos on löysemmät housut jalassa, ne tuntuu jotenki raskailta ja vittumaisilta. Siksi siis pillifarkut jalassa melkein nukkuessakin.
 
Kyllähän sellaset vähän löysät ja roikkuvat farkut haittaa liikkumista enemmän kuin sopivammat. Jos taas on liian/tarpeeksi kireät joustamattomat farkut, niin kyllä nekin vähän kirraa.
 
Aika monesti pukeudutaan sen mukaan mikä näyttää peilistä kivalta. Mukavuuskin on lähinnä tottumiskysymys.
 
Liikaa säröä!
JPQ
10.12.2010 22:12:37 (muokattu 11.12.2010 04:53:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka hevari en olekkaan ja heviäkin kuuntelen jonkin verran niin (Eli lähes kaikkea paitsi ylituotettua roskaa...) en voi ymmärtää heitä jotka käyttää liian löysiä housuja minusta jotenkin tosi epämukavaa tai liian tiukkoja sanoisin ei se tiukkuuskaan vielä mitään sanois kokemus mutta yhdet aikoinaan postimyynnistä (sieltä koska täältä ei oikein saa...) olleet farkut oli tosi jäykkää ainetta myös vetoketju mallia sormet verille jotta saat kiinni ja sama jos tarvitsee avata).
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Commoni
11.12.2010 15:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Eli lähes kaikkea paitsi ylituotettua roskaa...
 
Mitä se semmonen on?
 
Mutta juum, mun mustat Crockerin pillifarkkuihin tuli kivat reiät tohon etutasskun kohalle, ku kännykkä oli hangannu. No joha ne mulla varmaan neljä vuotta on ollukki..
 
Basisti on lyömäsoitin
JPQ
11.12.2010 19:44:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Commoni: Mitä se semmonen on?
 
Mutta juum, mun mustat Crockerin pillifarkkuihin tuli kivat reiät tohon etutasskun kohalle, ku kännykkä oli hangannu. No joha ne mulla varmaan neljä vuotta on ollukki..

 
Sellaista mitä radion listoilla soi ja sitten vaikkapa pari alan klassikkoa Cher,Celine Dion.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
WolleForever
12.02.2011 22:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parit uusimmat farkkuni ostin Kapp Ahlista, XLNT-mallistoa. Tykkään korkeavyötäröisistä löysistä farkuista. Ysärimeininki sopii mulle.
 
Sick Planet
25.02.2011 15:36:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon tässä HayDay:n leveälahkeisia 70-luvun mustia farkkuja käyttäny, ja nykyään samanlaisia saa ettiä kissojen ja koirien kanssa. Onnistuin kyllä viime kesänä Helsinki nimisestä takapajulasta sellaset löytämään.
 
MaD PiAnIsT
26.02.2011 15:04:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite ostan farkut kerran vuodessa. Tämän vuoden farkut tuli hommattua tammikuussa Hyvinkään Canyonista jota voin suositella kyllä kaikille ketkä farkkuja on ostamassa. Tosin 100€ köyhempänä lähdin, mutta on kyllä hyvät Lee:n laatufarkut, eiköhän näillä pari vuotta mennä köykäsesti.
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Jussiman
06.05.2011 17:30:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt jalassa tiukat, mustat Dr.Denim-farkut. Ostin Carlingsilta, hinta tais olla 50 euroa.
 
mustang 66
10.05.2011 20:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itellä on käytössä diesel zathan ja bootcut.kolmannet menossa ja olen tykänny
 
http://www.google.fi/imgres?imgurl= … ed=1t:429,r:0,s:97&biw=1016&bih=571
 
http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4
JOPPA
10.05.2011 21:11:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mustang 66: itellä on käytössä diesel zathan ja bootcut.kolmannet menossa ja olen tykänny
 
http://www.google.fi/imgres?imgurl= … ed=1t:429,r:0,s:97&biw=1016&bih=571

 
Mistä löyty?
 
Quru: Seksi on huonoille runkkareille, mutta käsi ei korvaa parisuhdetta.
Painajaismainen
10.05.2011 22:59:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rakkaat Blendini repesivät perseestä viime perjantaina, joten tänään tuli käytyä farkkuostoksilla. Ostin Outfitters Nationin harmaasävyiset farkut, hintaa 40€. Nettisivuja yritin selata, mutta en löytänyt vastaavaa mallia. Tuo merkki muuten valmistaa myös todella pieniä kokoja miehille.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «