Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 558 59 60 61 62 63 64
doom crew
01.12.2012 09:31:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Sä oot tollanen mini kokonen Jussi Lampi" Positiivisen erilainen kommenti.
 
Last night I went to bed with a buzz, I dreamed I was drinking I woke up and I was, I'll be a drunk redneck until the day I'm dead, I drink beer with my breakfast and before I go to bed
Murgo
06.12.2012 10:13:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Che Guevaraksi sanoivat taannoisella Vironreissulla kun oli baretti päässä.
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Kiukkuli
18.12.2012 22:28:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauantaisen keikan jälkeen juttelua nuoren naisen kanssa ulkona tupakalla:
 
Nainen: On sulla kyllä hieno ääni. Oltiin täällä silloin päivällä kun teitte soundcheckiä.
Minä: No kiitos, kiitos. Kiva kuulla, että tykkäsitte.
Nainen: Mä sanoin mun poikaystävälle, että niillä (siis meidän bändillä) on naislaulaja. Hän väitti kyllä että, ei kyllä se oli mies.
Minä: Jaa. (katsoin keikkajulistetta) Kyllä mä omasta mielestäni naiselta näytän tossa kuvassa. Heh juum.
Nainen: Joo, no olit aika erinäköinen tossa päivällä.
 
No niinpä, mulla oli villapaita, verkkarit, maiharit ja pipo päässä + ilman meikkiä. Soundcheckissä vedettiin normi-ykskaks-jeejee-hevijee ja Anthraxin Antisocial.
 
Påskägg
20.12.2012 10:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime aikoina on tullut kaikenlaista. "Kapinallinen", "paha poika", "asenne tyyppi" eisss..
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
W-Solo
04.01.2013 00:19:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isäni: hippi
tissipoika: jeesus
kaverit: saatananpalvoja
mikä meni vikaan?
 
Kitara on uskonto
tepeh
04.01.2013 13:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

W-Solo: isäni: hippi
tissipoika: jeesus
kaverit: saatananpalvoja
mikä meni vikaan?

 
Ei mikään! Jos olet samaan aikaan Jeesus ja saatananpalvoja niin oot sellanen neutraali perustyyppi
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Tawsky
04.01.2013 18:46:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: Ei mikään! Jos olet samaan aikaan Jeesus ja saatananpalvoja niin oot sellanen neutraali perustyyppi
 
Kyllä, ihan niinkun pinnalta palanut, mutta sisältä jäässä oleva kalapuikko on sellanen perushyvä.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
basinisti_
05.01.2013 22:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikallinen alkomahoolisti istui kerran ABC:llä mun ja mun silloisen tyttöystävän viereisen pöydän ääreen, mulkoili hetken ja kysäisi ''No, mithäs tytöt?''
J*malauta että sattu :D
Monet luulee muutenkin tytöks, jopa yks mun hyvä frendi joka oli poikkiksensa kanssa ajelemassa mopolla ja jolle aika lennokkaasti heilutin että tulkaapas tänne, pöräyttivät siihen viekkuun ja tää tuumaa ''Katoin että kuka muija sieltä heiluttaa, mutta sähän se olitki''.
Mulla on hemmetin huono ryhti, isä kehu että näytän siltä että ettisin kolikoita maasta. Usein myöskin toteaa, että kyllähän se tytön joskus halusi mutta siitä on aikaa :D
Kerran mun mummo sanoi mulle, että ei muutaku kellomekko päälle, maalit naamaan, ja miestenkaataja on valmis.
Joku ehdotti mulle joskus että mun pitäis alkaa käyttään kajalia, sopis kuulemma mulle. Ehkä :D
 
Kun ny ei vaan sattus mitää...
Murgo
06.01.2013 19:37:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa kasvattaa parta ja viikset niin pääsee noista "oot ihan tytön näköinen"-heitoista. Tosin sitten tosiaan alkaa kuulua "jeesusta" yms. :)
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
tepeh
06.01.2013 20:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: Kannattaa kasvattaa parta ja viikset niin pääsee noista "oot ihan tytön näköinen"-heitoista. Tosin sitten tosiaan alkaa kuulua "jeesusta" yms. :)
 
Mulle ei oo sanottu viiksistä kun, että pitäs ajaa ne vekee. :)
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
basinisti_
06.01.2013 23:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: Kannattaa kasvattaa parta ja viikset niin pääsee noista "oot ihan tytön näköinen"-heitoista. Tosin sitten tosiaan alkaa kuulua "jeesusta" yms. :)
 
Voi kun oliskin niin helppoo kasvattaa noita naamahiuksia :D
 
Kun ny ei vaan sattus mitää...
Miikss
07.01.2013 14:43:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

basinisti_: Kerran mun mummo sanoi mulle, että ei muutaku kellomekko päälle, maalit naamaan, ja miestenkaataja on valmis.
 
Sulla on hieno mummo kun tuommosta läppää heittää. Panisin.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Rikardo
08.01.2013 18:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

japekitara: **Tukkajumala** se on mun lempinimi 7 luokan kesken.
Onhan se outoo kun koulussa on yks hevari jolla on pitkät mustat hiukset...

 
Samaa kommenttia tuli kuultua aikoinaan ollessani samoilla luokilla
 
Murgo
13.01.2013 08:17:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

basinisti_: Voi kun oliskin niin helppoo kasvattaa noita naamahiuksia :D
 
Tämä on niitä ongelmia jotka korjaantuvat iän myötä. :)
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Tawsky
13.01.2013 11:02:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: Tämä on niitä ongelmia jotka korjaantuvat iän myötä. :)
 
Onko noita enemmänkin? :--D
Itellä 20 vuotta mittarissa ja tuntuu että alamäki on jo alkanut.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Kersu
13.01.2013 12:57:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua hellyttää lukea tätä ketjua. Palaan takaisin omaan nuoruuteen ja yläasteelle, jolloin itekki olin pitkätukkanen roikale, ja jokainen ulkonäköön kohdistunut kommentti lisäsi omaa käsitystäni siitä, kuinka kova jätkä olin. Se oli jännää aikaa, enkä väitä, etteikö se olis tuntunukki jollaki tavalla hyvältä olla erilainen ku muut. Hymy huulilla luen tätä settiä mitä tänne on kirjotettu!
 
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
thrashmetalhead
16.01.2013 10:18:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatananpalvojaksi on sanottu ja kysytty oonko tyttö vai poika ja tänään just viimeks emogoottiangstipalloks julistettiin. Tyttö siis olen mutta suurta hämmennystä tunnun herättävän.
 
Charge
16.01.2013 18:55:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kysytty oonko tyttö vai poika
 
Itsekin herätin tätä kysymystä kanssaihmisissä villeinä yläastevuosina. Ah aikoja.
 
"Historys Written Today".
TheMusiikkmies
16.01.2013 20:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charge: Itsekin herätin tätä kysymystä kanssaihmisissä villeinä yläastevuosina. Ah aikoja.
 
Mä en muista mitä hittoa mun päässä liikkui, mutta pitkätukkaisena enoni häissä tervehdin morsiamen äitiä kättelemällä häntä ja sanoin, olevani Railin (äitini) tyttö. Vähän aikaa mietin, että nyt meni jotain väärin ja sit purskahdin nauruun ja aloin hätäisesti korjaamaan poika poika!!! Mummo vastasi hymyillen, että kyllä minä huomasin. Koko loppu iltana en enää edes kattonut muorin suuntaan.
 
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
Miikss
16.01.2013 20:58:02 (muokattu 16.01.2013 20:58:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMusiikkmies: Mä en muista mitä hittoa mun päässä liikkui, mutta pitkätukkaisena enoni häissä tervehdin morsiamen äitiä kättelemällä häntä ja sanoin, olevani Railin (äitini) tyttö. Vähän aikaa mietin, että nyt meni jotain väärin ja sit purskahdin nauruun ja aloin hätäisesti korjaamaan poika poika!!! Mummo vastasi hymyillen, että kyllä minä huomasin. Koko loppu iltana en enää edes kattonut muorin suuntaan.
 
Aiheen vierestä, mutta menköön: Itsehän menin serkkuni häissä sanomaan sille, että "vai semmonen vahinko kävi" kun morsiamen äiti seisoi vieressä. Voin sanoo, että tuli melkosen kylmä katse siltä suunnalta.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 558 59 60 61 62 63 64

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «