Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Batman boxerit
1
bebbe
10.01.2004 00:42:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muilla tällaisia, vai onks nää ainoat Suomessa. ostin ne LA:sta kun oltiin siellä rundilla. Tää on aika tyhmä kysymys mutta en nyt muutakaan pukeutumisen liityvää keksinyt.
 
hanuristi
10.01.2004 11:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kai niitä muiltakin löytyy.onhan tuo batmanin merkki sentään iänikuinen legenda.
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
Anarkiapurilainen
20.01.2004 18:10:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Teräsmies-bokserit ja Ryhmä-X-solmio.
hanuristi
20.01.2004 18:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Teräsmies-bokserit ja Ryhmä-X-solmio.
 
mulla on Teris-pipo.
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
Anarkiapurilainen
20.01.2004 18:32:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, mulla on nyt jalassa uudet satiiniset Gibson-bokserit. Näissä on punaisella taustalla kuvia ainakin LP Standardista, LP Customista, ES-335:sta ja parista muusta joita en tunnista. (Pitää varmaan valokuvata bokserit ja laittaa kitarantunnistustopic tänne.)
Noita
21.01.2004 16:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulle kans!
 
Elä hakkoo, happi loppuu! -pelastakaa sademetsät-
CaRRion__
03.02.2004 18:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haha, mun on PAKKO saada jostain nallepuh boxerit.. aivan mahtavan ihanat :DD
 
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
hanuristi
03.02.2004 19:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tulipa tästä mieleeni,repesin totaalisesti kun näin jossain myytävän Rancid-sukkia..
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
leka
03.02.2004 22:19:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muilla tällaisia, vai onks nää ainoat Suomessa. ostin ne LA:sta kun oltiin siellä rundilla. Tää on aika tyhmä kysymys mutta en nyt muutakaan pukeutumisen liityvää keksinyt.
 
Minulla on myös Batman-boxerit
 
yleistäminen on aina väärin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «