Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: peace-merkkejä Helsingistä?
1
sinä
01.12.2003 20:05:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistäköhän helsingistä saisi ostettua tummaan pukuun sopivan peace-merkin (vrt. Erkki Tuomioja =) )?
 
el Bastardo
01.12.2003 21:33:44 (muokattu 01.12.2003 21:33:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistäköhän helsingistä saisi ostettua tummaan pukuun sopivan peace-merkin (vrt. Erkki Tuomioja =) )?
 
Asematunnelissa (mikä lie...) oli ainakin ennen sellainen pikkuputiikki missä oli kaikkea sälää, lippuja ja merkkejä.
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
Karlsson
01.12.2003 23:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asematunnelissa (mikä lie...) oli ainakin ennen sellainen pikkuputiikki missä oli kaikkea sälää, lippuja ja merkkejä.
 
Shop Tetuan onpi nimi.
 
"Soitat vanhaa jaskaa ja rekkaeta. Keräilet vinyylejä. Soundi-ihanne bassoon on -60 luvulta. Sinä olet ollut mummo jo pitkään, et ole vain tiedostanut sitä." -arva
sinä
01.12.2003 23:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu.. Viimeks kun mä kävin siellä kaupustelivat ihan peace-merkin näköisiä mersumerkkejä. Täytynee käydä katsomassa, jos olisivat saaneet pinssiin vielä yhden sakaran.
 
Angie
04.12.2003 21:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asematunnelissahan on Indian Bazaria vastapäätä sellanen tosi pieni ja ahdas kauppa, FRS:n vieressä. Sieltä olen itse ostanut PEACE-kangasmerkin. Musta tausta ja hopeinen itse merkki. Ja mikä parasta, se merkki HEIJASTAA! Eli ei tuu sitten autotkaan ajamaan päälle. Loistava lahjavinkki nyt pimeällä kaudella. ^^
 
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
salmivaara
05.12.2003 13:02:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mikä parasta, se merkki HEIJASTAA! Eli ei tuu sitten autotkaan ajamaan päälle.
 
"Saatana, elävä hippi! Mä ajan sen päälle!!"
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Angie
06.12.2003 15:05:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Saatana, elävä hippi! Mä ajan sen päälle!!"
 
auts.
 
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «