Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Te toiset rehuletit!
1 2
PlasmaDemon
23.11.2003 15:23:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muo ottaa päähän ku mulla on hiukset n.olkapäille ja mä värjöäsin ne mustaks 2-3 kuukautta sit!
Tyvikasvua on noin 2 cm ja ongelma on se kun niitä hiuksia tahtoo lähteä nii vitusti päästä pois päivässä.
Onkohan vika siinä että värit ei sovi mun hiuksille vai näkyykö ne vaan paremmin ku ne on mustat? (ennemmin vaaleanruskeat).
 
Lähteekö teillä muilla pitkäleteillä?
No kyllähän ne hiukset muutenkin pitkinä lähtee puolet paremmin kun lyhyinä,mutta mulla putoilee liikaa!
Hiustenpesun jälkeen ne vasta lähteeki ja aina kun vähä vetää esim. korvien taa nii heti jää käsiin 1-3 hiusta?
Mikä syynä?
 
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
Alttoviulisti
23.11.2003 15:30:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mul on itelläni alaselkään asti hiukset ja mulla ei lähe hiuksii yhtään,vaikka mä oon värjänny alta hiuksii tummaks.
Ei musta väri rasita kauheesti hiuksii toisin ku joku blondi.
Kantsis käyttää kampaamotuotteit,niiku shampoota,joka on tarkotettu värjätyille hiuksille,ni se vähentää hiusten lähtöö ja värin haalistumista.Ja riippuu vähän mitä shampoota käytät.Kaupan shampoissa on silikonia tosi paljon.
Kampaamost saatavissa shampoissa on tosi vähän silikonia.
 
Ja jos shampois on paljon silikonii ni se tukkii juuren ja hiukset alkaa lähtee.
Mä käytän ite kampaamost ostettuja shampoit ja hoitoaineit eikä hiuksii lähe paljoo ollenkaa.Kokeile:)
 
Unworthy Knight
23.11.2003 15:35:30 (muokattu 23.11.2003 15:37:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta väri on niin tiukkaa kamaa, että se heikentää hiusten laatua aina rankasti blondaaminen tekee samaa.
 
Alituinen moshaus tekee hallaa myös hiuksille.
Vaikka se onkin niin kivaa...
 
Tutustu siis hoitoaineiden ihmeelliseen maailmaan.
Unohda kaikki hiukset&kroppa yhdistelmät hetikättelyssä.
Hyvillä tököteillä alkaa letti vahvistumaan.
 
Vaikka niitä hiuksia tulee aina lähtemään.
Oota vaan kun tulee viellä pitempi letti.
1-3 on viellä S*atanan vähä...
 
Onneksi niitä kasvaa lisää.
 
Ei musta väri rasita kauheesti hiuksii toisin ku joku blondi.
 
Hiukset rasittuu aina hirveästi jos värjätään johonkin ääripään väriin.
 
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Vilhelmus
23.11.2003 15:46:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En värjää, mutta silti niitä irtoaa ihan miehekkäästi, minkä on huomannut taas kun on kasvanut hieman pitemmäksi. Muuten ovat kyllä suht' ok:ssa kunnossa.
 
I would do anything for love, but I won't do that
Burning Winter The Coveralls
oliivi
23.11.2003 15:54:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän se musta rasittaa hiuksia, mutta siihen vaikuttaa myös se, että usein hiukset värjätään mustiksi kestovärillä, kun muuten se tuppaa haalistumaan turhan nopeesti. Semmoset aika neutraalin normaalit värit pysyy ainakin vaaleissa hiuksissa hyvin myös kevytväreinä. Sitten taas värinpoisto ja kunnon blondaaminen rasittaa hiuksia suunnilleen saman verran kun permanentti, eli ei kannata harrastaa usein.
Niin juu ja periaatteenahan on, että mitä pidemmät ja tummemmat hiukset, niin sitä paremmin ne näkyy irrotessaan, ja sillon helposti luulee, että on sulkasadon aika.
 
Kanalintu feat. Turkiseläin
pitkätukka
23.11.2003 16:09:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän ihmisellä aika paljon lähtee hiuksiä päästä päivässä. Lyhyenä niitä ei huomaa ollenkaan, pitkinä vaaleina ne huomaavat ja tummaksi värjättynä saattaa näyttää, että irtoaakin valtavasti. Eli siis varmasti lähtee huiksia normaaliin tapaan, mutta nyt siihen on vain kiinnittynyt huomio.
 
outo_O
23.11.2003 16:42:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

biologian tunnilla tuli esille että ruokavalion rasvan puute (esim, vegaanit jotka ei saa eläinrasvoja) voi aiheuttaa hiusten lähtöä..
 
en kyllä ole satavarma mutta nyt rupeet vetää kunnolla ihraa poskeen
 
B L A C K E N E D ! ! !
CaRRion__
23.11.2003 17:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä värjäsin myös n. kuukausi sitten mustaksi hiukset. kauhea juurikasvu. :(
hiuksia lähtee kauheesti. mutta paksu pehko minulla on. ei haittaa jos vähän lähtee... :D
 
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
PlasmaDemon
23.11.2003 18:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hiuksia lähtee kauheesti.
 
mutta paksu pehko minulla on.
 
ei oo kauaa! :)
 
Mullaki oli ihan sairas pehko mutta ohentunut on varmaan sentillä...
 
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
rc
23.11.2003 18:08:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä niitä lähtee, varsinkin suurempien moshausaktien jälkeen... Värjäämistä olen välttänyt juuri tuosta syystä.
 
v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111
Moratoria
23.11.2003 18:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tyvikasvu on musta tyylikäs ku tukka on vapana mut ku on korvien takana tai kiinni ni näyttää hölmöltä. Näin siis mun pärstään sovellettuna. Ja tukkaa tuntuu mullakin irtoovan ihan tajuttomasti. koulussaki ku tunnin lopuksi tsekkaa pulpettia niin siinä on taas 10 hiusta.
 
-memmu-
23.11.2003 19:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en ole ikinä värjännyt hiuksia ja silti niitä tuntuu irtoavan aivan kauheasti
 
varsinkin mustissa vaatteissa vaaleat pitkät hiukset erottuvat rasittavan hyvin...
 
KTR
23.11.2003 21:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla lähtee tukkaa niin paljon, että ihmettelen että en ole jo täysin kalju. Hyvin tuntuu hiuksia silti riittävän.
 
Jani The Rock
23.11.2003 21:12:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmisen päästä irtoaa kuulemma noin 100 hiusta päivässä. Näin ovat sanoneet semmoiset, joiden pitäisi asiasta jotain tietää. Välillä tuntuu myös olevan kausia, jolloin hiuksia irtoaa enemmän. Kait ihmisilläkin sitten on jonkinlainen karvanlähtöaika.
 
Lowriding appeals to bad dudes.
KTR
23.11.2003 21:26:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmisen päästä irtoaa kuulemma noin 100 hiusta päivässä.
 
Näin olen minäkin kuullut asian olevan. Onkos sitten asiat huonosti jos lähtee 101 hiusta päivässä?
 
PlasmaDemon
23.11.2003 21:42:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tyvikasvu on musta tyylikäs ku tukka on vapana mut ku on korvien takana tai kiinni ni näyttää hölmöltä. Näin siis mun pärstään sovellettuna. Ja tukkaa tuntuu mullakin irtoovan ihan tajuttomasti. koulussaki ku tunnin lopuksi tsekkaa pulpettia niin siinä on taas 10 hiusta.
 
Sama juttu mulla kun katon pulpettia siinä on kauhee karva kasa tunin jäkeen.
 
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
PlasmaDemon
23.11.2003 21:43:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmisen päästä irtoaa kuulemma noin 100 hiusta päivässä. Näin ovat sanoneet semmoiset, joiden pitäisi asiasta jotain tietää. Välillä tuntuu myös olevan kausia, jolloin hiuksia irtoaa enemmän. Kait ihmisilläkin sitten on jonkinlainen karvanlähtöaika.
 
Multa irtoo ainaki sata tai 200!
 
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
Jani The Rock
23.11.2003 21:49:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos sitten asiat huonosti jos lähtee 101 hiusta päivässä?
 
Kyllä. Kaljuus väijyy jo nurkan takana.
 
Lowriding appeals to bad dudes.
Bassballs
24.11.2003 13:58:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus irtoaa kyllä sellasia tuppoja, että alkaa jo pelottamaan. Ei huvittaisi kaljuuntua vielä näin nuorena...
 
jos niin kuitenkin alkaa käymään, niin ainoa pelastus on vetää Juice-tyylinen "avobeatles" keskikalju.
 
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Stain
24.11.2003 15:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus irtoaa kyllä sellasia tuppoja, että alkaa jo pelottamaan. Ei huvittaisi kaljuuntua vielä näin nuorena...
 
jos niin kuitenkin alkaa käymään, niin ainoa pelastus on vetää Juice-tyylinen "avobeatles" keskikalju.

 
No kun mie alan kaljuuntumaan niin kaljuksi kyllä vedän samantien.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «