Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: permanetti rastat?
1
Twist
22.11.2003 19:15:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miten hyvin ne kestää..mm. hikoilua?
 
Y'all Wanta Single say fuck that fuck that...
elina_kerttu
22.11.2003 22:56:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kuule... Entäpä jos menisit ihan kampaamoon juttelemaan niistä rastoistasi? Siellä ne ainakin tietää.
 
Alttoviulisti
23.11.2003 15:33:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Permanentti rastat????
tarkotatko kenties nuudeleita??
 
Twist
23.11.2003 16:44:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko nuudelit samanlaiset...tai näköset?
 
Y'all Wanta Single say fuck that fuck that...
Moratoria
23.11.2003 18:12:33 (muokattu 23.11.2003 18:13:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko nuudelit samanlaiset...tai näköset?
 
Hoho.
 
Nuudelit ovat ruokaa.
 
Alttoviulisti
24.11.2003 08:17:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuudelit on semmoset et niit letitetään vähä matkaa juuresta ja sit siitä lähtee semmoset kiharat...semmoset paksut kiharat...voisin yrittää ettii kuvii...
 
D-Kay
27.11.2003 16:50:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tarkoitat permanenttirastoilla? Yleensä rastoja tehtäessä valkoihoiselle hiukset tuhotaan permanenttiaineella tai värillä. Näin niistä saadaan nimenomaan kestävät. Tummaihoisillahan hiukset menevät lähes itsestään rastoiksi. Kun itse otin rastat, niin niihin käytettiin permanenttiainetta, Käy katsomassa tulosta meidän nettisivuilta(ja kuuntele demobiisit). Hyvin ne kesti, puoltoista vuotta pidin niitä, kunnes halusin omat hiukseni takaisin ja leikkasin ne keväällä.
 
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
elina_kerttu
27.11.2003 18:16:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät rastat. Et olisi leikannut..
 
D-Kay
27.11.2003 18:38:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät rastat. Et olisi leikannut..
 
Kiitos. Ne oli vähän hankalat ja mä tykkään omista hiuksistanikin.
 
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
Alttoviulisti
28.11.2003 14:29:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisää tietoa...mun kamu otti eilen rastat joihin laitettiin permis...se permis hävii 3vko. sisäl niist.
 
KantriKatri
28.11.2003 15:28:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miten hyvin ne kestää..mm. hikoilua?
 
Mulle laitettiin rastat permanettiaineella ja ne kesti tosi hyvin. Pitää vaan muistaa aluksi kieputella niitä suihkun jälkeen ja laittaa vahaa. Kyllä pysyy!
 
Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa"
Sintti
16.12.2003 15:55:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kummat on sitten paremmat: permanentatut vaiko itse esim. tupeeraamalla tehdyt? rupesi itteekin kiinnostaan tommonen hiustyyli, ja mietin että tekisin ne tollai tupeeraamalla... kumpi parempi?
 
Humppaa taikka kuole...^_^
D-Kay
16.12.2003 16:50:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kummat on sitten paremmat: permanentatut vaiko itse esim. tupeeraamalla tehdyt? rupesi itteekin kiinnostaan tommonen hiustyyli, ja mietin että tekisin ne tollai tupeeraamalla... kumpi parempi?
 
Jos malttaa monta päivää huolella tupeerata, niin miksi ei? En sitten paremmuudesta tiedä, itsetehdyt on ehkä "luonnollisemmat".
 
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
Sintti
16.12.2003 19:25:04 (muokattu 16.12.2003 19:27:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos malttaa monta päivää huolella tupeerata, niin miksi ei? En sitten paremmuudesta tiedä, itsetehdyt on ehkä "luonnollisemmat".
 
elikkä onko tuo tupeeraaminen sitten kovinki aikaa vievää? entä jos saa kavereita apuun, kun ei taida ihan yksin onnistua? kuulin tuossa yheltä kaverilta, jolla on rastat, että permanentatut ei oikeen tykkää vedestä ja että nuo tupeeratut kestäis paremmin vettä. pitääkö paikkansa?
 
Humppaa taikka kuole...^_^
D-Kay
16.12.2003 19:36:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkä onko tuo tupeeraaminen sitten kovinki aikaa vievää? entä jos saa kavereita apuun, kun ei taida ihan yksin onnistua? kuulin tuossa yheltä kaverilta, jolla on rastat, että permanentatut ei oikeen tykkää vedestä ja että nuo tupeeratut kestäis paremmin vettä. pitääkö paikkansa?
 
Kyllä omat permanenttirastani vettä kestivät. Rastoja on vaan ikävä kuivata kun ne imee sen veden sisäänsä. Jos ei kuivaa kunnolla, niin saattaa alkaa homehtumaan. Netistä pitäisi löytyä tietoa rastojen itse tekemisestä.
 
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
ashh
17.12.2003 00:22:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei siihen tupeeraamiseen mene yleensä kuin 6-12 tuntia, ellei sitten ole tosi pitkät ja paksut hiukset. Musta on turhaa maksaa satoja euroja hommasta, jonka voi tehdä itsekin (tai kavereiden avulla). Lopputuloshan on aivan samanlainen, ainakin jos osaa homman. Itsetehdyt pötköt ovat ehkä aluksi pörröisemmät, mutta kiinteytyvät ajan kuluessa.
 
Niin ja sitä lisätietoa löytyy osoitteesta http://flash.to/diydreads/
 
Sintti
19.12.2003 18:52:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta entä pysyykö ne päässä, jos pelkästään tupeeraa ja vahaa?
tänään yksi parturi täti väitti, että ei pysyis kiinni pelkästään noin, vaan pitäis myös permanenttiä pistää... mitenkä on? omia kokemuksia?
 
Humppaa taikka kuole...^_^
ashh
19.12.2003 23:02:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla on nyt 2,5 vuotta päässä pysynyt itsetehdyt rastat :) ja tiukkoja ja tasaisia pötköjä ovat. Itse asiassa se vahakaan ei varsinaisesti auta sitä rastoittumista, vaan saa ne vaan näyttämään paremmilta. Ilman vahaakin pärjää hyvin.
 
Itsetehdyt rastat vaativat alkuaikoina vähän enemmän hoitoa, eli pyörittelyä ja oikeanlaisia pesuaineita jne. Toisaalta kampaamorastatkin alkavat juurikasvun myötä hapsottaa muutaman kuukauden kuluttua, joten samalla tavalla nekin vaativat huolenpitoa. Paitsi jos on sellainen afrohiustyyppi, joka rastoittuu itsestään...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «