Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mäntysuopaa hiuksille?
1
Twist
17.03.2004 17:49:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuka tietää mistä saa mäntysuopaa hiuksille..kun pitäisi saada tyvikasvu rastaksi
 
Y'all Wanta A Single say fuck that, fuck that, fuck that...
Kitarasankari
17.03.2004 17:52:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eiks tuohon käy ihan tavallinen mäntysuopa jota saa varmaan ihan tavallisista kaupoista..
 
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
Alttoviulisti
17.03.2004 19:19:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tavallinen mäntysuopa, kyllä sillä hiuksia voi hoitaa.
 
hanuristi
18.03.2004 08:49:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pesin puoli vuotta hiuksiani mäntysuovalla ja samassa kunnossa ne on nyt kun silloin aloittaessa sen käyttöä.Ei se mulla ainakaan mitään muuttanut.
 
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. -Susta tulis perunamuussia, jos sä jäisit rekan alle. -Ei musta tulis kun en oo peruna. IHKK #1
seitikki
18.03.2004 10:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäntysuopa tekee kyllä hyvää hiuksille.
Kannattaa vähän vedellä laimentaa, ettei se ole
liian "kovaa"...
 
"-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna
superfly
18.03.2004 17:28:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäntysuopa tekee kyllä hyvää hiuksille.
Kannattaa vähän vedellä laimentaa, ettei se ole
liian "kovaa"...

 
Sama tuon Vimin kanssa on mulla vähän ollut, pakko on vedellä vähän laimentaa. Muuten kirvelee niin pirusti.
 
Harppu on alaston piano
hanuristi
18.03.2004 19:33:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sitä ei laimenna, se kuivattaa päänahan niin perusteellisesti.
 
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. -Susta tulis perunamuussia, jos sä jäisit rekan alle. -Ei musta tulis kun en oo peruna. IHKK #1
Mirrinsane
18.03.2004 21:15:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tyvikasvu rastoittaa? eii. tyvikasvu ei rastoitu millään mäntysuovalla. syvikasvu rastoittuu itsestään, jos rastoittuu, siis hiukset kasvavat ikäänkuin rastojen "sisään"..
 
c'mon baby light my fire
kassper
19.03.2004 09:28:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peseskelet sillä mäntysuovalla ja hierot merisuolaa päähän, ni kyllä ne hiukset kuivahtaa aika äkkiä. Tosin päänahka voi kuivahtaa aika rankasti kanssa ja joudut tekee öljyhoidon, eli tulos plus miinus nolla siinä vaiheessa. Riippuu niin ihmisestä.
 
Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista.
Twist
19.03.2004 17:08:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aiai....mä oon sekasin...niin monta ehdotusta ja ei ehdotusta
 
Y'all Wanta A Single say fuck that, fuck that, fuck that...
Mimi
19.03.2004 18:29:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aiai....mä oon sekasin...niin monta ehdotusta ja ei ehdotusta
 
No ei mun tietääkseni se mäntysuopa niitä hiuksia rastoiksi tee, rastapäät vaan aika usein pesevät hiuksensä mäntysuovalla (joka on kait ihan sitä samaa tavaraa mitä kaupassa myydään) koska se on kuulemma parempaa rasoille ku tavan shampoo.. Jos sulla on rastat, ni se tyvikasvu rastottuu itsestään hyvällä tuurilla... Ja eikös rastoja pidä pyöritellä ja rassata muutenkin, että hyvänä pysyvät?
 
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Twist
20.03.2004 09:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitäisi se....mutta katotaan nyt et miten ne sitte lähtee rastottuu...jos rastottuu
 
Y'all Wanta A Single say fuck that, fuck that, fuck that...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «