Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Typerimmät muoti-ilmiöt
1 2 3 4 5 6
ltg
06.11.2003 18:53:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta mitenkäs tämä sellainen ilmiö, jolloin farkut kääritään lahkeista rullalle säären puoliväliin ?
 
Tämähän näyttää vaan koomiselta, muttei sentään niin pahalta kuin sukkiin työnnetyt lahkeet :)

 
Ääh.. Lahkeiden täytyy olla aavistuksen verran liian pitkät, leveät tietenkin.. (IMHO)
 
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Veke
07.11.2003 14:34:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä nyt viimeistään todistaa Vekellä olevan jotain kaikkea vastaan :D
 

 
miinusta.

 
No mitä vittua? Jos en tykkää susta nii tarviiko heti olla miinusta painelemassa? Hä? Joka toiselle miinusta painaa saa ite miinusta.
 
Miinusta.
 
Slim Chance
07.11.2003 14:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miusta tuntuu, että kaikista nuorista on muotia olla jotenkin erillainen. "hei mie oon gootti" ja "mie oon muuten punkkari". Sitten kuunnellaan jotain listamusiikkia, eikä tiedetä aatteen tms. alkuperästä paljoa paskaakaan.
Ääh, en mie jaksa paasata tästä aiheesta... :)
 
Mitenkäs sitten nää "amisrasistipatriootit"? Siis nämä, jotka kulkee pilottitakki niskassa, karjala -lippis päässä, suomen vaakuna kaulassa ja yrittävät näyttää mahd. amiksilta, vaikka ikää olisi kymmenen vuotta...

 
Mie jo luulin ettei se tyttö niillä paskapuheilla mitä suolsit yhteen aikaan(jokaisella oikeus mielipiteeseen!) enää itteäs paskasta nosta!Mutta ylläri ylläri!Hän tekee sen!
 
Off-topic:Jos vekelle painaa liian monta kertaa miinusta tuleeko seinä vastaan?
 
P.s On se niin jännää kun lähes kaikkeen mitä jani the rock sanoo voi vaan vastata notta:NÄIN ON!
Ehkä se on vaan niin elämää nähnyt ja kokenut.
 
Aerodactev
07.11.2003 15:55:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä niin vihaan tätä kasarimuotia. .. ja takatukkia. yäks!
 
NAM, ROCK!
 
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Jani The Rock
07.11.2003 16:01:35 (muokattu 07.11.2003 16:57:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


P.s On se niin jännää kun lähes kaikkeen mitä jani the rock sanoo voi vaan vastata notta:NÄIN ON!
Ehkä se on vaan niin elämää nähnyt ja kokenut.

 
Noo, mä olen semmonen tuntojen tulkki... 8-)
 
Ei vaan, ainakin musiikkimaustasi päätellen ollaan aika lailla samoilla linjoilla. Celtic Bones ja kaikki!
 
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito!
jenni.rotten
07.11.2003 16:39:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mitä vittua? Jos en tykkää susta nii tarviiko heti olla miinusta painelemassa? Hä? Joka toiselle miinusta painaa saa ite miinusta.
 
Miinusta.

 
Niin mutta voitko sie tälleen netin keskustelupalstojen välityksellä sanoa inhoovas minnuu?
 
Mitäs pienistä, emmä itke :D
 
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
jenni.rotten
07.11.2003 16:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie jo luulin ettei se tyttö niillä paskapuheilla mitä suolsit yhteen aikaan(jokaisella oikeus mielipiteeseen!) enää itteäs paskasta nosta!Mutta ylläri ylläri!Hän tekee sen!
 
Totta kai mie teen tuon uudestaan niin kauan kuin huvittaa ja joku asia vituttaa. On tietysti päiviä, milloin ei vituta mikään (kuten nyt) ja sitten on päiviä, jolloin kaikki sais painuu miun puolesta vaikka helvettiin :)
 
P.s On se niin jännää kun lähes kaikkeen mitä jani the rock sanoo voi vaan vastata notta:NÄIN ON!
Ehkä se on vaan niin elämää nähnyt ja kokenut.

 
Mitä sitten? Enhän mie voi sille mitään että Janilla on samoja mielipiteitä kuin miulla. Nimittäin jos oon samaa mieltä jonkun kanssa, niin oon muuten tosi harvoin.
 
P.S. Pitäiskö miun aina vaan olla eri mieltä??
 
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
superfly
07.11.2003 17:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taasko Veke on vittuilemassa? Naurettava pelle. Jos ei lopu tuo touhu, niin mä tulen sun uniisi.
 
Harppu on alaston piano
MistyS
09.11.2003 21:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta oikeestaan kaikki mitä sä ostat kaupasta,
on muotia. Ymmärrättekö pointtini?
Tuskin mikään vaateliike haluaa ostaa liikkeeseensä
"epätrendikkäitä" -kuteita. Vai?
Muoti on niin laajakäsite.
On muotia lapsille, nuorille, teineille, aikuisille, vanhuksille.
 
Veke
10.11.2003 10:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei lopu tuo touhu, niin mä tulen sun uniisi.
 
Lupaatko? :)
 
jenni.rotten
10.11.2003 16:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei lopu tuo touhu, niin mä tulen sun uniisi.
 
Älä vaan, saattaisi siinä touhussa mennä kaikki petivaatteet pesuun Veken nähdessä kosteita unia ;)
 
Hoho. Enkö ollutkin ilkeä?! Nyt Veke äkkiä miinusta miulle!
 
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Lord of the strings
10.11.2003 22:27:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä vedän aina jossain farkuissa ja mustassa T-paidassa.
Kerrankin yksi meiän luokkalainen kimma tuli tiedustelee: "Minkä merkkiset noi sun farkut on? Miks sä et käytä Mik-Mäkkei?"
 
Ristus
 
"Who are you? How did you get in"? "Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith"
Dobermann
19.11.2003 13:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sanon kolme typerintä trendiä, niin nehän ovat järjestyksessä seuraavat:
 
1. Tiukka päänmyötäinen myssy, jossa todella älyvapaa teksti. Tätä kyseistä kapinetta pidetään sitten päässä joka paikassa!
 
2. Uustaistolaisuus.
 
3. Kyllä ne lökäpöksyt sukkien sisällä ja joku gangstahuivi jossain kohtaa. Ollaanko me jossain South Centralissa vai??
 
It ain't whut ya wear...It's whut ya are, stupid!!
Dobermann
19.11.2003 13:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ne painitossut jäi! Siis voi miten nätit tytöt näyttääkin vähemmän näteiltä sellaiset jalassa! Se on ehkä jotain hirveintä, ei ne jalkapallokengät olleet vielä pahatkaan, mutta noi..huh
 
It ain't whut ya wear...It's whut ya are, stupid!!
aivokuolio
19.11.2003 14:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllähän noita löytyisi. välillä ihan huolestuttaa, kuinka helposti höynäytettäviä osa tuosta kasvavasta nuorisosta tuntuu olevan.
 
mutta enemmän noita trendien perässä laukkaajia ärsyttävän nämä liiankin itsetietoiset "erilaiset nuoret". voi luaja sentää!
 
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
Hermanni
19.11.2003 17:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi tossusukkapussihousujutut ei oo ees niin pahoi kun ne erilaisuusyrittelijät. semoset kiintiöhipit on kyl jotain ihan hirveetä.
 
hanuristi
19.11.2003 20:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

suurinpiirtein yli jokatoinen villitys,ja vähän päälle.
 
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
hanuristi
19.11.2003 20:53:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muutamalla mun koululaisella henkilöllä on lahkeet työnnetty(muijia) hillittömien saapas-mikä-lie-kenkien sisään silleen tosi muodikkaasti.nostimme kavereiden kanssa hattua heille,tekemällä saman tempun äärettömän rumannäköisesti.mä tosin jouduin asettaa hameenhelmat kenkiin,mutta kuitenkin.
 
oli varmaan vittuuntuneita.noh,ne on sellasia pissiksiä.
 
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
Tupuna
20.11.2003 08:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2. Uustaistolaisuus.
 
JUU! Tämä ärsyttää. Erittäin paljon. Ollaan niin erilaisia ja uudelleen solidaarisia ja yhteisöllisiä, vaikkei oikeasti edes tiedetä aatteesta mitään. Ryhmässä on miesjäsen joka on boheemilla tavalla söpö, ja tämä miesjäsen rekrytoi kaikki "erilaisuutta" haluavat teinitytöt porukkaan mukaan. Ja sitten laulellaan agitproppeja ja muita 70-luvun taistolaisesiintyjiä ja ihan vaan sen takia, että "kommareilla on vaan paljon parempia biisejä kuin muilla"! Siis ei RISTUS, jeesusjumalauta! Tollasta pelleilyä oon jo kattonu pitkään. Tietenkin liikkeessä liikkuu myös asioista/taustoista tietäviä, mutta tällainen uustaistolaisuus trendinä on kyllä niin näkyvää, että se jo ärsyttää: mennään mukaan, vaikkei tiedetä aatteesta paljoakaan. Vai miksiköhän eräs vasemmistolaisten nuorisojärjestö sitten houkuttaa kaikki teini-ikäiset rastapäätytöt mukaansa...? Ei voi ymmärtää.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Burn
20.11.2003 15:51:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ne saatanan nyrkkeilykengät tai sellaset nahkaset räpylät...ei voi sietää...niin ja sitten on ne vitun syukkiin käärityt lahkeet...mautonta indeed
 
........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «