Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wristband eli hikirannekkeita?
1 2 3 4
Niittomies87
30.01.2004 21:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hand Of Doomeja löytyi ainakin Porin Satakunnan Urheiluliikkeestä ja tänää ostin mustapohjallisen valkoisella pääkallolla Seppälästä. Makso vaa 1,95 juroo..
 
Mazzola
30.01.2004 22:12:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hilaa olemuksesi Dannyn keikalle ja kysy jos siltä likenis muutama käytössä kulunut ranneke. Naiset on villinä kun vinkkaat niiden alkuperästä.
 
Vai kelpaako nahka? Joko se meni muodista?
 
Oodi ilolle - Beethoven
Ada
03.02.2004 02:31:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingin rautatieasemalla on se yksi liike, Tetuan vai mikä sen nimi nyt olikaan... sieltä löytyy. :) (tai ainakin löytyi kun kävin siellä viimeksi)
 
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Repent
03.02.2004 10:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kattokaas stuntmanin uusin kuvasto,siellä oli ainakin,tais olla jopa tollanen ristihäsmäkkä.
 
Positiivisuus on perseestä.
Ze Kink
05.02.2004 20:42:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää mullakin näköjään nöyrtyä muodin alttarilla..
 
Mistähän tommoset rannekkeet vois löytää:
 
http://www.nic.fi/~mtoivol1/kuvat/m … pauldianno_250903/img_Dsc07673.html

 
Toi kyllä näyttää ihan independentin logolta, joka siis on skeittifirma, valmistaa pääosin trukkeja (ne metalliset jutut joissa pyörät on kiinni).
Joo, ja mulla on independentin trukit.
 
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
J.Newkid
11.02.2004 14:22:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stadin asematunnelin Mörkökaupasta saa kaikennäkösii wristbandejä Esim meinasin itte ostaa sellaset OZZY bandit, mutta tuntu olevan vähän kireet mulle
 
____Dave Lombardo___ Kovin
Angie
12.02.2004 20:32:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stockmannilla voi seiskakerroksessa käydä teettämässä haluamallaan tekstillä hikirannekkeen.
Rannekkeen värin ja tekstin värin voi itse päättää.
Voi olla, että myös fontissa on valinnan varaa, en tiedä.
Tulee maksamaan joku pari kymppiä, mutta ainakin saa persoonallisen.. :)
 
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
Miikathebest
13.02.2004 18:46:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä saisi wristbandeja elikäst hikirannekkeita.. Siis ei tylsiä yksivärisiä vaan jotain astetta hienompia?
 
Seppälässä oli ainakin jonkinlaisia. Myyjäkin sanoi että niitä on mennyt ihmeellisen paljon. Onko noi nyt joku muotivillitys?
 
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Ada
13.02.2004 21:23:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stockmannilla voi seiskakerroksessa käydä teettämässä haluamallaan tekstillä hikirannekkeen.
Rannekkeen värin ja tekstin värin voi itse päättää.
Voi olla, että myös fontissa on valinnan varaa, en tiedä.
Tulee maksamaan joku pari kymppiä, mutta ainakin saa persoonallisen.. :)

 
Kiitos tiedosta. :)
 
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
MattiAuer
14.02.2004 16:20:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos etsiminen tuskastuttaa, sukanvarresta saa saksittua varsin tyylikkään hikirannekkeen. Meidän basistia vituttaa ko. vermeen 80-lukulainen mauttomuus. Pitäisikin alkaa taas pitää niitä.
 
Väkivalta lopettaa vittuilun.
HC-Audio
15.02.2004 00:44:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi kyllä näyttää ihan independentin logolta, joka siis on skeittifirma, valmistaa pääosin trukkeja (ne metalliset jutut joissa pyörät on kiinni).
Joo, ja mulla on independentin trukit.

 
ääliö se on rautaristi, Hitlerin omakätisesti jakama arvostettu kunniamerkki
 
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
alphamale
18.02.2004 08:45:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite jouduin aika kauan ettimään että löysin sellaset pitkät rannehikinauhat (eli about tuplat tosta lasten koosta). jostain interShortista sitte löyty jonkun sähly(!)mailavalmistajan moiset, olikohan joku. öö. Fat Pipe.
 
Niistä sitten ne merkit helvettiin ja ompeli reiät kiinni. Noilla voi jo pyyhkiä hikeä jota siis puskee varsinkin valojen alla todella paljon, noilla pienillä ei tehnyt oikeen mitään huomasin, heti läpimärkiä :)
 
Lahtelaista, totta kai
simosiili
27.02.2004 19:05:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hilaa perseesi H&M liikeeseen, siellä on yleensä erilaisia, esim. mustia joissa valkoinen/valkosia raitoja
ja erivärisiiä ja sitte yhdistelmiä, ja maksaaa semmoset 1,90€.
 
Ringo
02.03.2004 20:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmonen hemmetin komee musta Hanoi rocks panta vaaleanpunaisella tekstillä
 
Steal from the rich and keep it yourself!
Mirrinsane
02.03.2004 20:58:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja mä olen nyt helvetin kateellinen.
 
c'mon baby light my fire
mongoloidi
07.03.2004 02:10:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja mä olen nyt helvetin kateellinen.
 
Kuin myös.
 
Day after day, day after day, We stuck, nor breath nor motion ; As idle as a painted ship Upon a painted ocean.
aivokuolio
07.03.2004 11:50:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sinänsä hauskaa, vielä reilut 2 vuotta sitten noista hikirannekemistälie-jutuista ei saanut muuta kuin paskaa niskaansa. ja nyt pitää joka jampalla olla sellaiset. on se ihmeellinen mualima.
 
JM
07.03.2004 12:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sinänsä hauskaa, vielä reilut 2 vuotta sitten noista hikirannekemistälie-jutuista ei saanut muuta kuin paskaa niskaansa. ja nyt pitää joka jampalla olla sellaiset. on se ihmeellinen mualima.
 
Jep. Itsekin hommasin aikoinaan hikirannekkeet ihan alkup. käyttötarkoitukseen, salibandya ja tennistä kun tulee pelailtua ja sain kuulla "ootsä niiq olevinas joku pro"- tyylisiä juttuja. Ja nyt samat hemmot kävelee rannekkeet kädessä 24/7. On se ihmeellistä.
 
"Täällä haisee joku vitun selluliittitehdas!"
alphamale
07.03.2004 15:15:48 (muokattu 07.03.2004 21:49:08)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä hommasin ihan sen takia kun puskee niin perkuleesti hikeä soittaessa ku valoki paistaa silmään ja linnut karjuu puissa.
 
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
xulu
08.03.2004 18:10:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vituttaa.Mun Misfits hikiranneke hävis.Teitäkin varmaan kiinnostaa.
 
If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «