Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mustat farkut
1 2
lapio
03.03.2004 11:59:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäköhän vitusta sais mustia lahkeeseen leveneviä eli reiluja bootcut farkkuja? Tampereelta ei löydy. Rotta syö miestä.
 
Itse löysin JC:stä on tosin jo jonkun verran aikaa tuosta. Stockerit olivat merkiltään.
 
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
Dutteri
15.03.2004 16:14:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sellasia saa, edes naisten malleja, nainen ainakaan, ellei sitten ole 165cm 30kg. Yritin tänään vaikka kuinka kauan metsästää edes housuja mutta kun normaalipainoinen olen enkä mahdu anorektisen kauneusihanteen haarukkaan niin eipä minulle minkäänlaisia housuja löytynyt. Sellasia siistejä saati sitten mustia.
 
Tämä on yleistä mullakin. Tai sitten ovat perskule kulutuspestyjä.. Myös vaikeuttaa housujen koot kun yleensä käy näin että housut ovat joko liian isot ja pitkät tai liian pienet ja lyhyet. Mikään koko ei yleensä pelitä. Uskois että normaalipainosille ja suunnilleen normaalipitusille (n. 172 cm) löytyis housuja mutta ei niin ei..
 
Tapahtumatonta ei voi odottaa ja tapahtunutta ei voi estää.
Kitarasankari
16.03.2004 23:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö muka henkalta ja maukalta löydy mustia boot-cut farkkuja. ihme jos ei!!
 
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
Vemmy
17.03.2004 10:23:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lihava mies nahkahousuissa? ei välttämättä kaunis näky.
 
"Se on rumaa jos mies on kaunis."
 
Se hyvä puoli tuossa "lihava mies ja nahkahousut"-yhdistelmässä on, että ei kukaan housujen kantajalle kyllä mene vittuilemaan että ompa rumat housut ja lihava mies. Tai sitten ihmiset ovat vain ystävällisiä minulle. =)
 
Noista mustista farkuista sen verran, että kyllä ne mahtuvat nätisti ne buutsit viisnollaykköstenkin lahkeisiin, ainakin minulla. Mistään ripakinttujen koista en sitten tiedä. Tietysti jos haluaa kunnon 70-lukulaiset lahkeet, niin siinä ei auta kuin ompelukone, kauhea tuuri kirpparilla tai vanhempien/isovanhempien(?)/muitten sukulaisten vaatevarastojen kolppaus...
 
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «