Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: rasta!!
1 2 3
Reddie
20.01.2004 14:35:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli puoleen selkään tukkaa ja aikaa takutukseen, permisaineilla lutrailuun yms. meni 52h!
 
Kuinka paljon se rastotus sit lyhens niitä? Kun mulle ei tosiaan ole kun tonne niskaan asti niin oon aatellu et ei kyl riitä..
 
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Twist
21.01.2004 17:53:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1-3 senttiin saattaa lyhentää!!
 
Y'all Wanta Single say fuck that fuck that...
Reddie
21.01.2004 18:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1-3 senttiin saattaa lyhentää!!
 
Asiaa!! Jauhomatoja pää täys! ;)
 
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Dumb
22.01.2004 09:36:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika vähän tuo 1-3cm!
 
Kun minulla on kuitu-letit, omat hiukset loppuvat suurin piirtein leuan kohdalla, vaikka avonaisena hiukset ulottuvatkin yli hartioiden! Tämä nyt ei sinänsä ole mikään kauhea ongelma, sillä pituutta leteille saa ihan niin paljon kuin kuidun pituus antaa periksi (eli tarpeen tullen vaikka yli puoleen selkään), mutta oli vain pakko kertoa.
 
tom tom
01.02.2004 16:03:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se hemmo on rasta, mutta ne mitkä sen päässä on, kulkee nimellä loksit. tarkoitukseni ei ole nussia pilkkua mutta näin on.
 
Lord of the strings
01.02.2004 17:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

172 e
 
Oisit saanu Metal Masterin ja Dunlopin Gatoreita!
 
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
Henga
05.02.2004 20:46:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se hemmo on rasta, mutta ne mitkä sen päässä on, kulkee nimellä loksit. tarkoitukseni ei ole nussia pilkkua mutta näin on.
 
Jop, vituttaa kun minua kutsutaan rastaksi. Mistä lähtien olen halunnut takaisin "kotimaahani" Etiopiaan? ;)
 
hliimatta
10.02.2004 16:42:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rasta on Rasta. Yes I!
 
Tukka on tukkaa, oli se punottu, kammattu letitetty tai jotenkin muuten laitettu. Tukka ei tee Rastaksi, Rastaksi synnytään.
 
Hotta fiyah bun!
 
Catja
11.02.2004 21:57:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla makso vaan 130e ku kävin amiksella laittamassa, vaikka sain istuskella siellä vähä päälle 8 tuntia.. On muuten totta että siitä ei ikinä puhuta että rastojen ottaminen tosiaan sattuu, mulla oli päänahka ainki täynnä pieniä haavoja sen jälkeen ja pari viikkoa helvetin kipee!
 
mongoloidi
11.02.2004 23:46:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei pahalla,mutta jos olisit tehny ite niin olisit säästäny n.170 juroa.Se on kumminkin vanhassa rahassa yli tonnin verran.
Yleensä noi rastat on tietty kalliit,jos menee ottamaan ihan johonkin liikkeeseen,mutta 170 €lmeriä on kyllä aika paljon.
Taisivat kusettaa sua ihan kunnolla.
Kannattaa opetella ite tekemään.Säästät jatkossa pitkän pennin.
 
No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa.
ashh
13.02.2004 11:59:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, osoitteessa http://takkutukka.tk on hyvät ohjeet. Mut mikäs siinä jos jollain on varaa, ei se mua häiritse :)
 
Sitä vaan ihmettelen, että on täällä ihmeen herkkänahkaisia ihmisiä tai kovakouraisia kampaajia.. Ainakaan kukaan, jolle mä oon tehnyt mitää valittanu.
 
Henga
13.02.2004 16:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä vaan ihmettelen, että on täällä ihmeen herkkänahkaisia ihmisiä tai kovakouraisia kampaajia.. Ainakaan kukaan, jolle mä oon tehnyt mitää valittanu.
 
Miten/minkälaisiksi sä teet ne rastat? Sitten kun esim. huovutetaan neulalla tyvestä, niin pitää olla aika saatanan puuroaivo jos ei tunnu missään. Tai mömmöissä ;)
 
elina_kerttu
13.02.2004 19:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, osoitteessa http://takkutukka.tk on hyvät ohjeet..
 
On muuten hyvä sivu. :)
 
skebajaba
14.02.2004 00:19:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heh, sain ite rastat monta vuotta sitten siten että kasvatin pitkän tukan, blondasin sen mut en laittanu sitä hoitoainetta ja sit tupeeras ja laitto rastojen muotoon ja sit ne menikin jo niin solmuun et ei saannu auki enään ja oli ihan kunnon dreadlockit..=)
 
-My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta.
Twist
14.02.2004 00:54:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis....mä en kyl löytäny yht'' halvempaa mestaa....et vittu mmä en muutenkaa kuluta mihinkää rahoja...ja te valitatte et*voi hitto sä oot tyhmä* vittu mä saan sen rahamäärän nopeesti kasaan hetkessä...ettei se mu itketä yhtään...ja oon ihan tyytyväinen kampaamoon....oli lähellä....mutta mä en rupee haukkuu miten kukaki on ottannu rastat...koska on aika noloo rupee haukkuu toisia tollasesta asiasta...sehän on jos teijän ongelma ....ei mun.....älkääkä joku vittu rupee sanoo mitää noista pilkuista...se on niin vitun vanha juttu et oikee vituttaa...tehän te tässä ketkä aina sanoo....mulle ei oo välii vaikka kirjotus olis pelkkää pistettä....eiku sori...pilkkua!!!!!!!!!!
 
Y'all Wanta Single say fuck that, fuck that, fuck that...
hydro_care
14.02.2004 13:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voih.... miekin laittaisin, jos olis kanttia pilata hiukset, joita on yrittänyt vaivalla kasvattaa. mutta rastat rulaa. :)
 
tiedän yhden sellistin, joka on siis _niin_ nätti rastoissa. *huh*
jos olisin kiinnostunut tytöistä, olisin varmasti ihan kusessa siihen, jos ulkonäöstä puhutaan.
 
take it or leave it.
ashh
14.02.2004 13:56:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten/minkälaisiksi sä teet ne rastat? Sitten kun esim. huovutetaan neulalla tyvestä, niin pitää olla aika saatanan puuroaivo jos ei tunnu missään. Tai mömmöissä ;)
 
Mä en käytä huovutusneulaa juuriin, koska kipu-hyötysuhde ei musta siinä ole ihan kohdallaan :) Huovutusneulaa voi käyttää pötköjen tiivistämiseen (saa aika hyvin irtohiuksetkin kuriin), mutta juuriin... eiii... Katkoo ihan liikaa hiuksia ja varmasti sattuu. Tiukka ja tasainen tupeeraus on se juttu.
 
hanuristi
14.02.2004 16:56:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Kannattaa opetella ite tekemään.Säästät jatkossa pitkän pennin.

 
opettelussa voi tosin mennä "hetki" kun harjoittelee,menee päin vittua koko touhu,leikkaa,kasvattaa taas pitkät....ja niin päin pois.
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
voltasparta
15.02.2004 20:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nythän teidät leimataan hörhöiksi. hui kauhiata!
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Garbo
15.02.2004 20:57:49 (muokattu 15.02.2004 20:58:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kannata laittaa rastoja. Sitä muuttuu samantien rastafariksi, unohtaa suomenkielentaidon ja pyörii kadulla ettimässä ganjaa niin kauan kunnes älyää muuttaa jamaikalle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «