Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko teille käynyt koskaan näin?
1 2 3
heavy
17.12.2003 14:41:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaks kertaa oon parturissa käyny ja ekalla kerrella lyhens ihan liikaa no toisella kerralla sanoin että ihan vaan vähän noista latvoista ja niin kävi ihan hyvä tuli
 
i don't give a fuck if you hate me
Vanalkar
17.12.2003 19:48:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no just tollai!Mullaki on nytki sellaset huuliin asti ulottuvat hiukset ja ihan vitun ohuet!!!
Parturi taisi olla kuuro ku leikkas .......................................................................
EDIT: Apinoita nuo partuugerit!!!

 
Avaudu sille parturille jos harmittaa.
 
Tästä viestistä on "Hoho" bannattu.
tamande
22.12.2003 20:49:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä kävin tänää just parturissa ja menin peilin eteen ja mun mielestä mä näytin iha rumalta mut kyl siihe sitte tottuu
 
Aksu89
24.12.2003 23:09:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joka helvetin kerta...
 
Lihamestarin sanoin; "Entä muuta ?"
Unworthy Knight
25.12.2003 07:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on ollut hyviä kokemuksia partureista.
Tosin minulla on ollut noin 15vuotta pystäri. Sitä on ilmeisen vaikea tehdä väärin.
 
Mutta nyt kun on lettiä jo mukavasti yli kaulan, niin ei yhtään houkuta mennä siistiin latvoja .
Ovat kasvaneet muutenkin villinä ja heikot pätkät on ankara moshaus hoidellut.
 
Yllättävän siistit silti ovat ja eikä edes kuivat latvat, kun myrkyttää oikein letin.
 
Vasta intti repii tätä lettiä päästä.
 
Ja sitten koko homma uudestaan, mutta virheistä viisastuneena.
 
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Blenderhead
27.12.2003 22:29:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lälläslää. En oo eläessäni käyny parturissa muuten kun ostamassa hiusväriä. Siitäs saitte. Aina on joku kaveri tai tuttu leikannut. Pääasiassa äitee. pääasiassa hahaahah!! Saitko? Hahhaha!!
 
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
seeprahim
28.12.2003 14:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

penskana kampaamossa oli aina itku silmässä kun vakiokampaus oli uskomattoman ruma polkkatukka+otsatukka (liian leveä).
 
vanhempana ja viisaampana, joskus yläasteaikoina sain ikuisen kammon parturiin kun tein sen virheen että menin oudolle polkkatukkafriikille käsittelyyn: letistä lähti puolet ja lapsuuden trauma tuli takaisin, tosin ilman otsatukkaa.
 
sen jälkeen en ole parturissa käynyt. joku tuttu on leikannut jo nelisen vuotta. nykyään on käynnissä ikävä noidankehä:
pitkiin hiuksiin kyrpiinnyttyäni vedän ne liian lyhyeksi ja sitten harmittaa. sitten kasvatan ja leikkaan ja taas harmittaa.
 
Garbo
28.12.2003 15:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isäni on käynyt parturin koulutuksen, joten voin leikkauttaa kotona pääni milloin kiinnostaa. Aika harvoin tulee tuollainen tunne lyhennyksen jälkeen.
 
Leikkauttaa pään... Hoho.
 
Stain
28.12.2003 21:55:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut samanlaisia kokemuksia kuin edellisillä kirjoittajilla. Nykyään käyn parturissa vain värjäämässä tukan. Äiti hoitaa latvojen siistimisen, silloin kun sitä tarvitaan.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Steelgod
30.12.2003 16:26:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä partureissa käy sen takia kun ne tädit leikkaa lähinnä oman mieltymyksensä mukaan. Eli jos sanoo, että "Otetaan vähän niskasta pois" niin täti vetää suunnilleen kaiken pois ja maksaessa tulee mieleen lähinnä lause "Kiitti nyt ihan v##usti!" Eli antaa letin kasvaa intissähän se sitten lähtee. :(
 
"Living for metal"
Dreameater
03.01.2004 17:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

--Meinasin kuolla nauruun kun näin hiukseni leikattuina.
Osaksi olin myös vihainen itselleni, sen takia että oli edes antanut leikata hiuksiani!--

 
Tuttu tunne. Varsinkin viime kerralla, kun sovittiin ettei oteta paljoa vaan siistitään niin, että tietty rockhenkisyys säilyy, ja että sen jälkeen on hyvä lähteä kasvattamaan pidempiä hiuksia. Kävi niin, että pituutta lähti reippaasti ja tuli sellainen tyhmä letti ja v*tutti niin maan *********ti ja (piip) (piip), (piip)!
 
Sen jälkeen olen nähnyt tasasin väliajoin painajaisunia, joissa olen mennyt parturiin ja saanut taas lyhyen tukaan, jonka jälkeen taas pitäisi lähteä kasvattamaan alusta. =P
 
Lord of the strings
03.01.2004 17:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosimies ei parturissa käy!
 
"Who are you? How did you get in?" "Well, I'm the locksmith and... I'm the locksmith"
North
04.01.2004 04:26:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosimies ei parturissa käy!
 
Jep!
Itsekin vältän parturia kuin räppiä...mutta tyly totuus on se että jokus sitä joutuu ruoskansa leikkaa.
Ja en varsinaisesti parturissa käy vaan siskoni mun letin leikkaa silloin kuin leikka ja tietenkin rahallista korvausta vastaan.
-Mun tukka ei mun päästä ilmaiskeksi lähde!
 
Tupakoitsijoista kuolee noin puolet tupakan aiheuttamiin sairauksiin,mutta tupakoimattomat kuolee kaikki :)
Vanalkar
05.01.2004 19:16:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosimies ei parturissa käy!
 
Kyllä sitä armeijan jälkeen kannattaa ainakin kerran käydä siistimässä. On vähän järkevämmän näköinen.
 
Ormurin Langi
Garbo
05.01.2004 19:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosimies ei parturissa käy!
 
Oikein!
 
Garbo
05.01.2004 19:43:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta tyly totuus on se että jokus sitä joutuu ruoskansa leikkaa.
 
Ei välttämättä.
 
Kasvaiskohan hiukset muuten varpaisiin asti? Kun en ole koskaan kellään niin pitkiä hiuksia nähnyt.
 
rc
05.01.2004 19:55:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään kävin... Ei käynyt noin.
 
kives ja penikset
Ola_90
05.02.2004 18:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosimies ei parturissa käy!
 
Just! Äiti leikkaa!
 
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
Viceroy
06.02.2004 23:48:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä sitä armeijan jälkeen kannattaa ainakin kerran käydä siistimässä. On vähän järkevämmän näköinen.
 
Joo, mikrofoni-look ei varsinaisesti pue ketään...
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Garbo
07.02.2004 12:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mikrofoni-look ei varsinaisesti pue ketään...
 
Mitäs se tarkottaa?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «