Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ne leveät lahkeet.
1 2 3 4
rapsakka
21.05.2012 11:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HEI ostin itse PORVOON Torin reunalla olevasta katutason myymälästä, en muist mikäs niminen kun kauhea kiire oli
torilta sisään j a oikealla
 
JPQ
21.05.2012 11:48:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Kyllähän noi naisten farkut melkein aina vähän puristaa mutta mitäpä sitä ei tyylin eteen kärsisi :) Tuosta postauksesta onkin jo vähän aikaa, nykyään käytän lähes pelkästään pillifarkkuja. Viikonloppuna oli leveälahkeiset jalassa ja tuntui todella oudolta, oli palattava nopsaan takaisin kotoisiin pilleihin.
 
varmaankin koska oli todella ällöttävän isot lahkeet eräissä miesten farkuissa joiden vyötärö istui vaikka ei pillitkin on kivoja niin silti kohtuu kaikessa nuo oli suorastaan naurettavan isot minun vartalon ognelma tyyppiä ei usein huomioida vatsa voi olla isohko mutta jalat ei silti... no varmasti jokainen joskus kokenut tilanteen että kivaa vaatetta ei ole omaa kokoa tai sitten halumasi väri on loppu.(en käytä itse perus sinisiä farkkuja enkä juuri muutenkaan sinisiä) ps. onneksi ylipainosta pääsee vähitellen eroon että saa kauapstakin paremmin...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «