Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Markkinointikonsultointi
1
BrianEno
16.07.2023 11:53:22 (muokattu 17.07.2023 15:28:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Youtubessa löytyy montakin toimijaa jotka antavat neuvoja musiikin tekijöille markkinoinnista; "how to get 10K streams in a month". Maksoin yhdelle näistä (Jesse C) 300$, kahden tunnin konsultoinnista, kun sillä oli aika vakuuttava meriittilista. Videot olivat infoa täynnä ja kaverilla vaikutti olevan paljon ideoita ja sanottavaa. Diiliin kuului että käyttämättä jäänyt aika jää myöhemmin käytettäväksi. Ajattelin että satsaan tähän, kun en tunne ketään jolla olisi vastaavanlaista tietoa tai kokemusta.
Ennen sessiota piti täyttää lomake, johon kirjoitin että valitsin kalleimman paketin siinä toivossa että hän perehtyisi mun projektiin ja myös kuuntelisi mun musaa.
Konsultointi eteni tyyliin asiakas kysyy, hän vastaa. 30 min päästä multa loppui kysymykset, yritin sit keksiä jotain sanottavaa. Vastauksissa hän viittasi usein videoihinsa, että kannattaa tsekata toi ja toi video. Mua jäi häiritsemään se että hän ei ollut kuunnellut mun biisejä eikä kuunnellut session aikanakaan. Vastaukset mun kysymyksiin olivat nopeita heittoja, mitään varsinaista pohdintaa (esim kohderyhmästä, visuaalisesta ilmeestä ym) ei tapahtunut, hänellä vaikutti olevan kiire eikä hirveesti kiinnostanut tämä mun juttu. 45 min saatiin käytettyä, en oikein tiedä mihin käyttäisin jäljellä olevan ajan.
Onko muilla kokemuksia näistä, tai muista markkinointiin liittyvistä palveluista?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «