Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Talouden, Hallinnon ja Markkinoinnin B.B.A yhtyeeseen Turku
1
Rokkipeikko
07.12.2022 10:15:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä olen koulutukseltani talouden, hallinnon ja markkinoinnin B.B.A, ja mitä pidän pysyvistä väreistä netissä ja oikeassa elämässä ja palaavista asiakkaista, enkä tee mitään kaupallista yhteistyotä netissä enkä oikeassa elämässä, yhä enemmän on alkanut mietityttämään erittäin kiinnostunut -kategoriassa 3-soinnun sähkokitaravetoinen bändi myyntiartikkelina.
 
Mitä olen jonkin verran tehnyt aloitteleville yrityksen perustamista harkitseville noin 15-20 sivun mittaisia raportteja tyhjään dokumenttipohjaan, mitä itselläni on top-down -lähestymistapa asioihin olen päätynyt siihen, että se on lopulta paras.
 
Mitä bisneksien kanssa ei ole leikkiminen, ja vahvuusalaani ovat viestintä suullinen/kirjallinen sidosryhmäaäni kuuluvan koulutetun kielenhuoltajan kanssa (englanti/suomi/ keskitaso virkamiesruotsi), niin yhä enemmän kiinnostaisi tyoskennellä bisnes-mielessä jonkin yhtyeen hallinto/markkinointi/viestintä-puolen tehtävissä.
 
Mitä olen lopettanut TE-keskuksen asiakkuuden ajat sitten ja olen ulkona sosiaalitoimiston tai KELA:n siitä sossupalvelusta omasta valinnastani jo pitkään ollut, elämäntilanteeseeni sopisi osakkuus jostain musiikkiyhtiostä, tai musiikkiyhtion konsultointiin liittyvät asiat näiltä vahvuusosaamisalueilta.
 
Itse olen jo 40-vuoden ikäkriisissä liian vanha itse alkaa rakentamaan mitään yleisoä, vaikka jotain esiintymisiä kerran vuodessa onkin, mutta kiinnostaisi keskittyä mitä tässä parikymmentä vuotta elinaikaa jäljellä, niin kiinnostaisi pyhittää loppuelämä rakkaudelle musiikkia kohtaan, miksei siis myos oman tieteen oppialani lähestymistavasta.
 
Olisiko Turun seudulla jotakuta mielellään pohjimmiltaan 3-soinnun juuritasolla kitaristeja, yhtyeitä, joita kiinnostaisi tutustua jos olette harkinneet OY:n pistämistä pystyyn musiikkitoiminnan tiimoilta, olen pureskellut hyvällä tavalla mieltäen artistin tuotteena, mahdollisesti vientituotteena, ja artistin levyn ensisijaiseksi tuotteeksi, millä artisti lähtee markkinoille.
 
En ole netin vanki, vaan tykkään old-school -menetelmällä tehdä hybridin lisäksi bisnestä, pidän edelleen kasvokkain tapaamisia parhaana tapana, vaikkakin nykyisin mitä itsellänikin on DNA 5G-yhteys olen maksanut siitä jo noin 1,5 vuotta heti kun se tuli asuinlähiooni mahdolliseksi, niin nopean netin aikakudella ja erityisesti Koronan Lockdownin aikaan hybriditapaamiset TE-keskuksessa Office365, tyohaastatteluja Google Hangoutsilla ja sitten vielä Skype siinä nyt joihinkin sidosryhmiin olen yhteydessä ja Zoomissa olen omalla nimelläni,onhan niilläkin voi hoitaa jotain asioita mutta ei ne kuitenkaan korvaa fyysistä ihmisen läsnäoloa, kun spdosryhmien kanssa neuvotellaan tai ollaan yhteydessä.
 
Ilmoitin Kaupunkimedia Aamusetissa joku aika takaperin yrityksen aloittamista harkitsevat turkulaiset Aamuset -levikin piirissä oleville yrityskonsultointipalveluani, ja varmaan ensi vuoden alussa ilmoittelen uudestaan sama ilmoitus samassa lehdessä, mitä minulla on se kontakti siellä lehdessä ja hyvä ilmoitus-sisälto niin mitä sitä muuttamaankaan, laadin sen tyhjään GIMp -dokumenttipohjaan ihan itse, jotenkin jonkinmoinen sisällontaitto luonaa myos markkinointimielessä.
 
Jos joku nyt kiinnostui Turun alueelta ensisijaisesti, niin voitaisiin katsoa, miten bändin bisnestä lähdetään ajamaan eteenpäin, jos ei nyt ihan tyollistymistä tai tyokokeiluun, jos OY jo pystyssä, saati jokin osakemäärä omistukseen, niin voisin täysipäiväisesti ajaa palveluksessanne bisnestä eteenpäin puhtaasti markkinatalouden pelisäännoin mutta reunaehtona on se, että koen yhtyeenne musiikin sen kaltaiseksi, että sillä on jokin potentiaalinen proskekti-yleiso, jotta mahdollisuus olisi olemassa, että palaavat asiakkaat -asiakassegmenttiin saisi rakennettua maksavaa yleisoä ajan mittaan "tarpeeksi".
 
Tämänkaltainen tyohakemus
 
Jere Sumell https://jeresumell.munsivu.fi jere.sumell@iki.fi 044-3639289. P.S. Tsekatkaa Youtubesta ja Spotifystä vaikka Roots-Swamp -soundiani!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «