Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Talouden, Hallinnon ja Markkinoinnin B.B.A yhtyeeseen Turku
1
Rokkipeikko
07.12.2022 10:15:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä olen koulutukseltani talouden, hallinnon ja markkinoinnin B.B.A, ja mitä pidän pysyvistä väreistä netissä ja oikeassa elämässä ja palaavista asiakkaista, enkä tee mitään kaupallista yhteistyotä netissä enkä oikeassa elämässä, yhä enemmän on alkanut mietityttämään erittäin kiinnostunut -kategoriassa 3-soinnun sähkokitaravetoinen bändi myyntiartikkelina.
 
Mitä olen jonkin verran tehnyt aloitteleville yrityksen perustamista harkitseville noin 15-20 sivun mittaisia raportteja tyhjään dokumenttipohjaan, mitä itselläni on top-down -lähestymistapa asioihin olen päätynyt siihen, että se on lopulta paras.
 
Mitä bisneksien kanssa ei ole leikkiminen, ja vahvuusalaani ovat viestintä suullinen/kirjallinen sidosryhmäaäni kuuluvan koulutetun kielenhuoltajan kanssa (englanti/suomi/ keskitaso virkamiesruotsi), niin yhä enemmän kiinnostaisi tyoskennellä bisnes-mielessä jonkin yhtyeen hallinto/markkinointi/viestintä-puolen tehtävissä.
 
Mitä olen lopettanut TE-keskuksen asiakkuuden ajat sitten ja olen ulkona sosiaalitoimiston tai KELA:n siitä sossupalvelusta omasta valinnastani jo pitkään ollut, elämäntilanteeseeni sopisi osakkuus jostain musiikkiyhtiostä, tai musiikkiyhtion konsultointiin liittyvät asiat näiltä vahvuusosaamisalueilta.
 
Itse olen jo 40-vuoden ikäkriisissä liian vanha itse alkaa rakentamaan mitään yleisoä, vaikka jotain esiintymisiä kerran vuodessa onkin, mutta kiinnostaisi keskittyä mitä tässä parikymmentä vuotta elinaikaa jäljellä, niin kiinnostaisi pyhittää loppuelämä rakkaudelle musiikkia kohtaan, miksei siis myos oman tieteen oppialani lähestymistavasta.