Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Divari : Tuuliajolla
1
Demostudio
28.12.2003 17:31:30
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Divari
Kappaleen nimi: Tuuliajolla
 
URL: http://members.surfeu.fi/al/Tuuliajolla.mp3 (Mp3)
 
"Svengaa kuin poro."
 
Jami
28.12.2003 17:39:32 (muokattu 28.12.2003 17:46:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alun tekno-osa turha. Vois alkaa suoraan sykkivästä biitistä. Laulun ajoittainen alavireisyys vähän häiritsee. Syntikan saundi on aika kamala.
 
Svengaa kuin poro kyllä. Hyvin soitettu ja laulettu. Kitaroita ilman turhia venkoiluja saundissa vois olla enemmän pinnassa. Hyvä biisi. Terve rakenne.
 
Edit: panit sitten toisenkin biisin näytille. Kyllä yks otsake riittäis yhdelle bändille. Ja siihen linkit muihin biiseihin.
 
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Timo JM
31.12.2003 00:54:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: panit sitten toisenkin biisin näytille. Kyllä yks otsake riittäis yhdelle bändille. Ja siihen linkit muihin biiseihin.
 
Sori ei tullut mieleen.
 
Mielenkiintoisia nämä näkemyserot. Mä tykkään noista syntikoista ja tekisin ne täsmälleen samalla tavalla uudestaan.
 
Timo
 
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Jami
31.12.2003 01:13:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tykkään noista syntikoista
 
Mä ny en tykkää mistää syntikoosta että ei siitä tartte niin välittää. hähäähäh. Jatkoja vaan.
 
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Figel
02.01.2004 11:52:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coolia kamaa.
 
Lightning
02.01.2004 12:50:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kiva poppis ralli, mutta ehkä vähän liian poppis meikäläiselle. Pikkusen enempi munaa kitaraan ja biisin, niin avot...
 
Kulta ja hopea ovat vain tomua jaloissani.
MMM
02.01.2004 15:55:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laittakaa lisää. Tää on hyvää kamaa!!!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «