Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kinetic Thumb : Into the Bright Black (progressiivista avaruusrokkia!)
1
Demostudio
03.01.2004 13:07:20
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Kinetic Thumb
Kappaleen nimi: Into the Bright Black (progressiivista avaruusrokkia!)
 
URL: http://www.kineticthumb.com/audio/kineticthumb_intothebrightblack.mp3 (Mp3)
 
Heh heh, progressiivisuudesta emme nyt tiedä, mutta jokainen päättäköön.
 
Tulevalta promolta. Kahden miehin voimin sävelletty, soitettu, äänitetty ja miksattu vuonna 2003. Semmosta nopeata altsurokkia vähän omaperäisemmällä otteella. Kotisivut osoitteessa http://www.kineticthumb.com/.
 
Timo JM
03.01.2004 21:44:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää toimii! Mä olen teidän kanssa samaa mieltä siinä, että laulu ei saa olla liian pinnassa tällaisessa musassa, mutta jos vedetään alarekisterissä kuten tässä, niin mun mielestä pitäisi kyllä nostaa vähän enemmän. Ei kuulu muuten. Eri asia silloin kun lauletaan paljon korkeammalta. Silloin erottuu paremmin vaikka olisikin näin alhaalla. Ehkä pelkkä eq olisi riittänyt.
 
Vähän tässä vaivaa sellainen pötkövaikutelma. Eli osat ei oikein erotu toisistaan ja loppuu melkein samaan mistä alkaa. Välissä ei oikein tapahdu mitään mielenkiintoa nostavaa. En tiedä. Kyllä tää silti kokonaisuutena on aika hieno.
 
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
NHR
04.01.2004 20:57:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin kulkee ja hyvät soundit kaiken kaikkiaan, paitsi laulusta ei tosiaan tahdo aina saada selvää. Minusta tässä oli kyllä vaihteluakin ihan riittävästi, makuasia varmaan.
 
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
_hannu
14.01.2004 00:09:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia rakentavasta palautteesta, lisääkin saa antaa tietysti antaa. :) Pitää pitää mielessä tuon laulun säätäminen kun vielä viralliselle julkaisulle noita vähän uudelleen miksaillaan. Mun monitoreilla kyllä kuuluu selvästi, mutta se nyt ei takaa mitään.
 
Tämä kyseinen biisi on itseasiassa ensimmäinen projekti jonka olen itse äänittänyt ja miksannut, joten siinä mielessä olen äärimmäisen tyytyväinen lopputulokseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «