Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tonex One
1
PIM
24.04.2024 12:32:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman päivän takainen vuoto ei ollutkaan feikki vaan iK Multimedia on julkaissut yt virallisesti minipedaaliversion Tonex pedaalistaan.
 
https://youtu.be/w_CRcGxblSU
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Kontiak
24.04.2024 13:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=246947
 
"Improvisation is a genesis of composition" - YJM
Shredator
24.04.2024 13:42:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä kiinnostava laitos backupiksi pedaalilautaan. Hintakaan ei paha. https://www.thomann.de/fi/ik_multimedia_tonex_one.htm
 
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
PIM
24.04.2024 14:42:26 (muokattu 24.04.2024 14:43:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinne meni tilaus Thomannille. Hinta 199€ ja 2-3 viikon toimitusaika.
 
https://www.thomann.de/fi/ik_multimedia_tonex_one.htm
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Jaketsu
25.04.2024 14:28:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoinen uutuus. Oon sen verta tumpelo looppien sun muiden kanssa, mutta saisiko tällä fiksun kombon HX Stompin kanssa? Eli saisi tuon Stompin efektilooppiblokkiin ja säröt ennen Toneäxää ja muut härdellit signaaliketjussa sitten jälkeen?
 
Oväder
27.04.2024 14:01:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaketsu: Mielenkiintoinen uutuus. Oon sen verta tumpelo looppien sun muiden kanssa, mutta saisiko tällä fiksun kombon HX Stompin kanssa? Eli saisi tuon Stompin efektilooppiblokkiin ja säröt ennen Toneäxää ja muut härdellit signaaliketjussa sitten jälkeen?
 
Just tuo on ihan mahdollinen. Vie 2 blokkia, eli esim. vahvistimen ja kaapin paikan. Itse en taida kaivata muita vahvistimia kuin mitä Helixissä on, mutta kieltämättä tuo säästäisi DSP:tä juurikin Stompissa tuomatta hirveesti lisää kamaa.
 
Jaketsu
28.04.2024 22:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oväder: Just tuo on ihan mahdollinen. Vie 2 blokkia, eli esim. vahvistimen ja kaapin paikan. Itse en taida kaivata muita vahvistimia kuin mitä Helixissä on, mutta kieltämättä tuo säästäisi DSP:tä juurikin Stompissa tuomatta hirveesti lisää kamaa.
 
Näin järkeilin itsekin asian ja tuo Tonex uutuus lähtee lähiaikoina tilaukseen. Parametrinen eq tai joku lo/hicut -blokki lienee must Stompissa kun Tonex:ssä ei vieläkään taida olla hi/locut säätöjä? Mutta 6 blokkia jäisi. Aika kattavan efektikattauksen noilla saa. Latenssi kokonaisuudessaan lähinnä mietityttää kun ottaa tuon setupin + langattoman kuuntelun ja kitarasysteemin mukaan yhtälöön. No kokeilemallahan se ajastaan selviää.
 
Oväder
03.05.2024 21:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaketsu: Näin järkeilin itsekin asian ja tuo Tonex uutuus lähtee lähiaikoina tilaukseen. Parametrinen eq tai joku lo/hicut -blokki lienee must Stompissa kun Tonex:ssä ei vieläkään taida olla hi/locut säätöjä? Mutta 6 blokkia jäisi. Aika kattavan efektikattauksen noilla saa. Latenssi kokonaisuudessaan lähinnä mietityttää kun ottaa tuon setupin + langattoman kuuntelun ja kitarasysteemin mukaan yhtälöön. No kokeilemallahan se ajastaan selviää.
 
Se vapauttaa DSP:tä sen verran hyvin että voi rauhassa käyttää myös poly-efektejä - nehän on muuten Digitecin drop-tiimin tekemät uudemmat algoritmit (digitec antoi kenkää ja Line6 palkkasi). Niiden käyttö on Stompissa rajoittanut aika paljon käytettäviä vahvistimia. Toki esi. Litigator on ollut hyvä ja raskampaan muistaakseni Badonk. Anyways, kerro miten toimii. Luulen että latenssista ei ole suurta ongelmaa vaikka muunnoksia tuleekin lisää koska kummassakin on pieni latenssi. Itsellä löytyy myös Helix floor, mutta viimeipäivitysten jäljeen olen lähinnä soitellut Stompilla
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «