Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vapaamuotoista keskustelua kitaroista
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Funkånaut
22.08.2023 14:31:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: 15 vuotta vanhustyötä ja ajatti makiasti vauhdilla pois alalta. Toki en mä tiiä mihin mä lopulta ens vuonna päädyn töihin, mutta palkanlaskija munsta ois tulossa.
 
Hyviä hommia, tervetuloa alalle! Toivottavasti asiakasviestintä maistuu, sitä on melko iso osa käytännön duunista kun automaatio hoitaa raakaa laskentaa tehokkaasti.
 
Työehtosopimukset, erilaiset lait ja talojen tavat tulevat kyllä tutuiksi sitten, kun pääset puurtamaan alan töiden parissa. Oppiipa lukemaan ja etsimään olennaista tietoa tilanteen suhteen lakiteksteistäkin tehokkaasti.
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
novo
23.08.2023 08:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja nyt ollaankin näin heti aamusta budjetoimassa. Asiakasviestintä maistuu kyllä ajatuksen tasolla ainakin. Itellä ois myös haaveena opiskella vähän jossain kohtaa kylkeen jotain esihenkilöhommia ja henkilöstöhallintaa, sais vähän monipuolisuutta osaamiseen ja tod.näk. työtehtäviinkin. Mutta tängju toivotuksista, tiiänpä et täältäkin voi tulla kytistelemään neuvoja alan suhteen. :D
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Funkånaut
23.08.2023 09:12:12 (muokattu 23.08.2023 09:15:10)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Ja nyt ollaankin näin heti aamusta budjetoimassa. Asiakasviestintä maistuu kyllä ajatuksen tasolla ainakin. Itellä ois myös haaveena opiskella vähän jossain kohtaa kylkeen jotain esihenkilöhommia ja henkilöstöhallintaa, sais vähän monipuolisuutta osaamiseen ja tod.näk. työtehtäviinkin.
 
Mainio idea, kuulostaa oikein hyvältä opiskella rinnalle muutakin puolta.
 
Mutta tängju toivotuksista, tiiänpä et täältäkin voi tulla kytistelemään neuvoja alan suhteen. :D
 
Noo, tapauksesta riippuen osannen antaa vinkkiä. Noissa työehtosopimuksissa sekä talon tavoissa on melko hurjasti muuttuvia tekijöitä, että ... :D
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
novo
23.08.2023 09:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Mainio idea, kuulostaa oikein hyvältä opiskella rinnalle muutakin puolta.
 
Niin pal ku kylmä suorittaminen kiinnostaakin duunarihengessä, niin ei toisaalta oo varsinaisesti mikään meikän vahvuus tehdä liukuhihnameiningilläkään töitä.
 
Noo, tapauksesta riippuen osannen antaa vinkkiä. Noissa työehtosopimuksissa sekä talon tavoissa on melko hurjasti muuttuvia tekijöitä, että ... :D
 
Joo, jännä nähä et mihin tässä lopulta päätyy. Melko pikanen on koulutus, joten kevään harkka ois fiksuinta suorittaa jonain traineenä, jos mielii suorilta johkin duuniin helpohkosti. Parin viikon päästä alkaa eka harkka, se mesta onkin jo selvillä.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Funkånaut
23.08.2023 09:32:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Niin pal ku kylmä suorittaminen kiinnostaakin duunarihengessä, niin ei toisaalta oo varsinaisesti mikään meikän vahvuus tehdä liukuhihnameiningilläkään töitä.
 
Ymmärrän, itsekin olen hakenut uusia askareita talon sisältä nykyisten rinnalle, muttei ole vielä tärpännyt. Joku päivä toivottavasti, esihenkilö ainakin puoltaa.
 
Joo, jännä nähä et mihin tässä lopulta päätyy. Melko pikanen on koulutus, joten kevään harkka ois fiksuinta suorittaa jonain traineenä, jos mielii suorilta johkin duuniin helpohkosti. Parin viikon päästä alkaa eka harkka, se mesta onkin jo selvillä.
 
Aikuispuolella tuo koulu on tosiaan melko rivakka. Kannattaa löytää tosiaan kevään harkkaan mesta, jonne pääsisi tosiaan traineeksi. Helpompi jatkaa sitten samaan taloon suoraan duuniin, kun tavat ja asiakkaat ovat jo tuttuja. Itsellä harjoittelupaikasta ei tullut duunia, mutta oli snadi pakkorako ottaa se harjoittelupaikka, kun muuta en saanut. Onneksi sittemmin pääsin tutun vinkista toiseen taloon parin kuukauden sijaiseksi töihin, ja vakkarina samoissa hommissa samassa tiimissä edelleen kolme ja puoli vuotta myöhemmin.
 
Stressittömämpää olisi ollut tietty päästä harjoittelupaikassa jatkamaan, mutta ihan hyvin se mulla meni siitä huolimatta pidempää aikaväliä katsoessa.
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
novo
23.08.2023 10:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut:Aikuispuolella tuo koulu on tosiaan melko rivakka. Kannattaa löytää tosiaan kevään harkkaan mesta, jonne pääsisi tosiaan traineeksi. Helpompi jatkaa sitten samaan taloon suoraan duuniin, kun tavat ja asiakkaat ovat jo tuttuja. Itsellä harjoittelupaikasta ei tullut duunia, mutta oli snadi pakkorako ottaa se harjoittelupaikka, kun muuta en saanut. Onneksi sittemmin pääsin tutun vinkista toiseen taloon parin kuukauden sijaiseksi töihin, ja vakkarina samoissa hommissa samassa tiimissä edelleen kolme ja puoli vuotta myöhemmin.
 
Stressittömämpää olisi ollut tietty päästä harjoittelupaikassa jatkamaan, mutta ihan hyvin se mulla meni siitä huolimatta pidempää aikaväliä katsoessa.

 
Mähän olen nykyään hyvinvointialueen palkkalistoilla, mutta ikävä kyllä sieltä ei löytyne mitään tän puolen hommia, koska Monetra hoitaa palkanlaskennan. Toki voin kuvitella, että jotkut saattavat arvostaa ylipäätään työkokemusta kohtuullisen stressaavalta alalta, mutta mitään näppärää väylää tän alan töihin mulla ei kyl silti ainakaan vielä ole.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
novo
23.08.2023 10:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaaha, opettaja anto 45 minsaa yhden tehtävän tekemiseen, mutta mm. mä tein sen jo eilen ja samalla vaivalla oon tehny about muunkin tehtäväläjän valmiiks. Ruokailu ois tunnin päästä ja dadakaan ei oo entisensä.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
p130
23.08.2023 10:46:17 (muokattu 23.08.2023 10:46:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Jaaha, opettaja anto 45 minsaa yhden tehtävän tekemiseen, mutta mm. mä tein sen jo eilen ja samalla vaivalla oon tehny about muunkin tehtäväläjän valmiiks. Ruokailu ois tunnin päästä ja dadakaan ei oo entisensä.
 
Dada on siirtynyt politiikkapalstalle. Sinne toteaa, että hallitus hyvä/ei hyvä, niin on kulta-ajan dadaa ;/
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
J.Nikkanen
23.08.2023 13:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Jaaha, opettaja anto 45 minsaa yhden tehtävän tekemiseen, mutta mm. mä tein sen jo eilen ja samalla vaivalla oon tehny about muunkin tehtäväläjän valmiiks. Ruokailu ois tunnin päästä ja dadakaan ei oo entisensä.
 
Paska dada.
 
p130
23.08.2023 14:55:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Paska dada.
 
Normaalisti.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Joees
23.08.2023 17:24:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Ymmärrän, itsekin olen hakenut uusia askareita talon sisältä nykyisten rinnalle, muttei ole vielä tärpännyt. Joku päivä toivottavasti, esihenkilö ainakin puoltaa.
 
Mulla on kyllä hämmentä tilanne töissä. Mulla on paperilla esihenkilö mutta käytännössä se ei tiedä mitä mä töissä teen ja miten laaja mun osaaminen ja vastuu on. Ja vaikka tietäisikin niin se ei halua myöntää sitä. Tänään viimeksi koulutin esimiestäni tekemään omaa työtänsä.
 
Meillä vaihtu vanha järjestelmä sappiin koska semmonen on emolafkassa käytössä. Siinä oli iso projekti ja mä hoidin vastuualueeni sen verran hyvin että toimitusjohtaja kävi sanomassa esimiehelle että mulle täytyy nostaa palkkaa. Konsernin väkikin piti siitä miten hoidin omalta osaltani sen projektin. Esimiestä varmaan vitutti tulla sanomaan että mun palkka nousee, ähihi.
 
Toimarille totesin keväällä että mun toimenkuvasta pitäis käydä keskustelua koska mulla ei enää aika riitä kaikkeen. Nyt sit kävi yks päällikkö kyselemässä mua tiimiinsä. Se olis kyllä aika jees, vaikka ei olekaan mun vahvuuksia osa niistä hommista niin olispa uusia haasteita, ei tarvis enää fyysisiä hommia tehdä ja liksa nousis taas.
 
Ei sillä, fyysisiä hommia en oo kyllä kerennyt tekemään viimeiseen kahdeksaan kuukauteen muutenkaan kovinkaan paljoa. Mut eipähän tarvis jatkuvasti olla delegoimassa omia hommia muille jos vaihtais tiimiä.
 
Parasta toki olis että esimies vaihtuis. Vois ehkä taas saada vitutuksen sijaan vähän iloakin omaan tekemiseen.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
p130
23.08.2023 18:03:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: Mulla on kyllä hämmentä tilanne töissä. Mulla on paperilla esihenkilö mutta käytännössä se ei tiedä mitä mä töissä teen ja miten laaja mun osaaminen ja vastuu on. Ja vaikka tietäisikin niin se ei halua myöntää sitä. Tänään viimeksi koulutin esimiestäni tekemään omaa työtänsä.
 
Meillä vaihtu vanha järjestelmä sappiin koska semmonen on emolafkassa käytössä. Siinä oli iso projekti ja mä hoidin vastuualueeni sen verran hyvin että toimitusjohtaja kävi sanomassa esimiehelle että mulle täytyy nostaa palkkaa. Konsernin väkikin piti siitä miten hoidin omalta osaltani sen projektin. Esimiestä varmaan vitutti tulla sanomaan että mun palkka nousee, ähihi.
 
Toimarille totesin keväällä että mun toimenkuvasta pitäis käydä keskustelua koska mulla ei enää aika riitä kaikkeen. Nyt sit kävi yks päällikkö kyselemässä mua tiimiinsä. Se olis kyllä aika jees, vaikka ei olekaan mun vahvuuksia osa niistä hommista niin olispa uusia haasteita, ei tarvis enää fyysisiä hommia tehdä ja liksa nousis taas.
 
Ei sillä, fyysisiä hommia en oo kyllä kerennyt tekemään viimeiseen kahdeksaan kuukauteen muutenkaan kovinkaan paljoa. Mut eipähän tarvis jatkuvasti olla delegoimassa omia hommia muille jos vaihtais tiimiä.
 
Parasta toki olis että esimies vaihtuis. Vois ehkä taas saada vitutuksen sijaan vähän iloakin omaan tekemiseen.

 
Vanhat rojut HANAan ja diu? Helppoa, kun projekti tehdään perseilemättä. Tai ainakin "helppoa". Mukanaolo implementaatiossa avaa kivasti uusia duunimahdollisuuksia.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
rheinone
25.08.2023 10:16:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: Mulla on kyllä hämmentä tilanne töissä. Mulla on paperilla esihenkilö mutta käytännössä se ei tiedä mitä mä töissä teen ja miten laaja mun osaaminen ja vastuu on. Ja vaikka tietäisikin niin se ei halua myöntää sitä. Tänään viimeksi koulutin esimiestäni tekemään omaa työtänsä.
 
Meillä vaihtu vanha järjestelmä sappiin koska semmonen on emolafkassa käytössä. Siinä oli iso projekti ja mä hoidin vastuualueeni sen verran hyvin että toimitusjohtaja kävi sanomassa esimiehelle että mulle täytyy nostaa palkkaa. Konsernin väkikin piti siitä miten hoidin omalta osaltani sen projektin. Esimiestä varmaan vitutti tulla sanomaan että mun palkka nousee, ähihi.
 
Toimarille totesin keväällä että mun toimenkuvasta pitäis käydä keskustelua koska mulla ei enää aika riitä kaikkeen. Nyt sit kävi yks päällikkö kyselemässä mua tiimiinsä. Se olis kyllä aika jees, vaikka ei olekaan mun vahvuuksia osa niistä hommista niin olispa uusia haasteita, ei tarvis enää fyysisiä hommia tehdä ja liksa nousis taas.
 
Ei sillä, fyysisiä hommia en oo kyllä kerennyt tekemään viimeiseen kahdeksaan kuukauteen muutenkaan kovinkaan paljoa. Mut eipähän tarvis jatkuvasti olla delegoimassa omia hommia muille jos vaihtais tiimiä.
 
Parasta toki olis että esimies vaihtuis. Vois ehkä taas saada vitutuksen sijaan vähän iloakin omaan tekemiseen.

 
Rupee vaa key user -hommiin, jos sellaisesta on kyse.
 
Mut varo, ettei konserni imaise sua ilosanomansa levittäjäksi. Ne duunit on loppupeleissä perseestä, varsinkin perheelliselle.
 
Joees
25.08.2023 10:35:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Rupee vaa key user -hommiin, jos sellaisesta on kyse.
 
Mut varo, ettei konserni imaise sua ilosanomansa levittäjäksi. Ne duunit on loppupeleissä perseestä, varsinkin perheelliselle.

 
No juu, key useri mä olen tällä hetkellä ja olisin jatkossakin. Siirtyisin vaan jälkimarkkinoinnin puolelle. Plussat voittaa miinukset kyllä heittämällä. Kaikkein olennaisimpana se että oma hyvinvointi töissä vois parantua.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
novo
25.08.2023 10:42:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: No juu, key useri mä olen tällä hetkellä ja olisin jatkossakin. Siirtyisin vaan jälkimarkkinoinnin puolelle. Plussat voittaa miinukset kyllä heittämällä. Kaikkein olennaisimpana se että oma hyvinvointi töissä vois parantua.
 
En kyl tiiä tätä nykyä sen olennaisempaa kuin oma työhyvinvointi töissä.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Joees
25.08.2023 10:47:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: En kyl tiiä tätä nykyä sen olennaisempaa kuin oma työhyvinvointi töissä.
 
Se auttaa kyllä ihmeesti jaksamiseen.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
novo
25.08.2023 11:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: Se auttaa kyllä ihmeesti jaksamiseen.
 
Sit jos vielä kotiasiat on kunnossa ja vesi hieno elementti ni mikäs siin ois ollessa.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Guitarfreak
26.08.2023 09:01:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joees: No juu, key useri mä olen tällä hetkellä ja olisin jatkossakin. Siirtyisin vaan jälkimarkkinoinnin puolelle. Plussat voittaa miinukset kyllä heittämällä. Kaikkein olennaisimpana se että oma hyvinvointi töissä vois parantua.
 
Jaksaa paremmin ku työpaska on ees suklaalla kuorrutettu :D
 
Ei vaan. Kannattaa oikeasti kokeilla jos vähäkää viisari värähtää ja edellisessä nihkeä esisetä. Itelläki vaihtu proggis töös kevään päätteeks ja elämänilo on jo -10 luokassa edellisen -100 sijaan :D
 
NOOT NOOT - Pingu
Funkånaut
26.08.2023 10:06:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Sit jos vielä kotiasiat on kunnossa ja vesi hieno elementti ni mikäs siin ois ollessa.
 
Se on kyllä totta että jos liku on tietyn pisteen yli, niin hyvinvoinnista voi liksasss maksaakin
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
hemmo
26.08.2023 17:48:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lopetin edellisen työduunin eilen, vaikkei mun sieltä pitänyt ikinä lähteä, mutta alko vaan kyrsimään se ilmapiiri. Ens viikolla uusi homma.
 
Ei siitä sen enempää, mutta olen havainnut, ettei jengi osta käytettyä musakamaa ihan niin helposti ja nopsaan kuin ennen, tai sit mulla on liian rehelliset ja kovat hinnat (niinku soitin Huttusella oli ennen).
 
Mä olen tässä vähän... funtsaillu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 547 48 49 50 51

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «