Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 5205 206 207 208 209
RaskasMielinen
06.06.2023 00:49:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korvaoo: Nyt on sen verta harvinainen tapaus että ilman parempaa tutkimusta täysin mahdoton sanoa. Itellä kävi kolme-neljä skenaariota mielessä ja perustan nämä nyt tuohon väritykseen, otelautamateriaaliin sekä leveään mustavalkoiseen reunanauhaan.
Ensimmäinen mitä todella toivon ettei olisi, on että tämä on itämaantuotantoa suoraan aliexpressin "customshopista", toinen skenaario että voisihan tämä olla myös jaappanian custom shopista, mutta ainakin tässä tapauksessa tuo takana oleva leima kertoisi tuon. Kolmas mahdollisuus on että tämä voisi olla uudelleenkäsitelty joku, mutta kun vaahteraotelautaisia Eclipsejä ei juuri ole, myöskään ainoatakaan kuvaa loimuttomasta natural kannesta en löytänyt googlella. Toki kävi mielessäni myös että olisiko mahdollisesti joku signaturesarja, Myös SS alkuinen seriaali voisi puoltaa tätä, sitä en tiedä ESP:n kohdalla kertoisiko tuo leima eron standardille ja signaturelle.
 
Toki voi myös olla stankku kitara jota nyt ei vain löydy googlella :)
 
Suna veisin jollekin asiantuntijalle katsastettavaksi tai laittaisin tehtaalle tunnistuspyynnön. Asiantuntija osannee myös kertoa hintasuuntaa...

 
Tämä arvoitus ratkesi viimein. Eräälle artistille tilattiin ESP Custom Shopista aikanaan tuommoinen Eclipse ja samalla kaksi samoilla spekseillä Standard Series - versiona. Siihen aikaan ESP vielä suostui kustomoimaan myös Standard Series -malleja. Ei kuulemma suostu enää, vaan siinä tapauksessa sitten suoraan Custom Shop -tilaus. Lopputulema myös se, että ei ole päätymässä myyntiin ainakaan tällä erää. Huikea peli eikä syyttä ainoa les paul -mallinen, jonka olen jättänyt. Gibsonit, Japanin Tokai ja muut Eclipset ovat saaneet jatkaa matkaansa.
 
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
korvaoo
08.06.2023 08:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RaskasMielinen: Tämä arvoitus ratkesi viimein. Eräälle artistille tilattiin ESP Custom Shopista aikanaan tuommoinen Eclipse ja samalla kaksi samoilla spekseillä Standard Series - versiona. Siihen aikaan ESP vielä suostui kustomoimaan myös Standard Series -malleja. Ei kuulemma suostu enää, vaan siinä tapauksessa sitten suoraan Custom Shop -tilaus. Lopputulema myös se, että ei ole päätymässä myyntiin ainakaan tällä erää. Huikea peli eikä syyttä ainoa les paul -mallinen, jonka olen jättänyt. Gibsonit, Japanin Tokai ja muut Eclipset ovat saaneet jatkaa matkaansa.
 
Hienoa että selvisi vielä parhain päin! En yhtään ihmettele ettei ESP enää ala customoimaan stankkuversioita, tuskin kannattaa rahallisesti kovin hyvin ja saattaa pikaseen tulla jopa kalliimmaksi mitä CS:t alusta asti, kun pitää kuitenkin tehdä sarjasta poikkeavat käsityönä.
 
kaikki paitsi on turhaa.
TheMurno
11.07.2023 12:33:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako kukaan kertoa markkina-arvoa 1984-1987 valmistetulle Fender ST-57 MIJ Stratolle? Candy Apple Red -värityksellä. Pari pientä klommoa ja skraidua rungossa ja hardwaressa vähän ajanpatinaa.
 
Pari kuvaa: https://www.dropbox.com/sh/26h88ncx … 9rss/AAC11CYM8Fd6GIUfF3B7RHaJa?dl=0
Kalkulaattori
06.08.2023 01:48:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sigma omm-4. Mitä kannattaa pyytää? Ei enää valmisteta. Ulkomailla hinnat 500€ paikkeilla.
 
JuSu
18.08.2023 14:28:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bogner Shiva, missä hinnoissa nää nykyään liikkuu? Keväällä vielä löytyi nuppeja tonnin kantturoilla tai vähän yli, combot satkun, pari enemmän.
 
Uusien hinnat ihan pilvissä.
 
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Zholax
22.08.2023 12:19:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä hintoja itse laittaisitte oheisille soittimille? Ei mene kaupaksi noilla nykyisillä hinnoilla.
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1845482
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1829744
 
korvaoo
22.08.2023 14:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zholax: Mitä hintoja itse laittaisitte oheisille soittimille? Ei mene kaupaksi noilla nykyisillä hinnoilla.
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1845482
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1829744

 
Lienee markkinat hiljaisina nyt että jos haluaa eroon nopeasti, niin pitää olla todella polkuhintaisia... Mitä itse sanoisin, niin aika hyvät hinnoittelut on sulla, mutta varsinkin tuon Raadon kanssa, niin asiakskunta on hyvin pienissä ja lisäksi kun on ns. tuntematon custom soitin, niin eipä noita oikein meinata ostaa muuta kun sitten, jos hinnat tippuu alle kohtuu sarjatuotantosoittimien. Toki joku joka on katsellut moista ja speksit sattuu osumaan edes liki, niin saattaa kelvata jo vähän paremmalla hinnalla mutta moisen löytyminen voi ottaa oikeasti todella kauan. Hyvällä tuurilla vaihdossa voisi saada jotain jonka saattaa saada paremmin kaupaksi, mutta tuokin on täysi skenaario.
mitä tuolee tuohon ESP:n niin satku pari hinnasta pois niin liikahtanee jos ei muuten niin joku työkseen diilaava ostaa sen.
 
kaikki paitsi on turhaa.
Retkumies
04.09.2023 12:52:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1854200
 
Meneekö tällainen koskaan kaupaksi? Olisiko mitään keinoa miten voisin ite fiksata tuon?
 
Twinkle
04.09.2023 14:37:45 (muokattu 04.09.2023 14:38:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Retkumies: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1854200
 
Meneekö tällainen koskaan kaupaksi? Olisiko mitään keinoa miten voisin ite fiksata tuon?

 
Vaikee sanoa miten helppoa se on korjata, mutta veikkaan että toinen jakki on oikoisessa. Varaosa maksaa pari euroa ja sen vaihtaa itsekin muutamassa minuutissa. Itse korjaisin sen ja putsaisin sen ja laittaisin takas torille ehjänä.
 
Retkumies
04.09.2023 15:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: Vaikee sanoa miten helppoa se on korjata, mutta veikkaan että toinen jakki on oikoisessa. Varaosa maksaa pari euroa ja sen vaihtaa itsekin muutamassa minuutissa. Itse korjaisin sen ja putsaisin sen ja laittaisin takas torille ehjänä.
 
Jees, kiitokset. Teen ennemmin näin.
 
Mustikkamuffinssi
27.09.2023 13:02:06 (muokattu 27.09.2023 13:26:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittelut jäänyt viime vuosina (vuosikymmenenä) vähille, joten olisi varmaan viimein aika varastosta osa musakamoista vaihtaa rahaksi.
 
Yksi soitin, jonka myymistä olen harkinnut on vuoden 1978 Ibanez Artist 2700.
 
Kyseessä siis tällainen peli, ja nimenomaan tuo musta versio, joka on ymmärtääkseni harvinaisempi kuin tuo vaihtoehtoinen "Dark Stain" -viimeistely: https://ibanez.fandom.com/wiki/2700
 
Kitarassa on kaikki alkuperäisosat tallella, mutta ei kovin priimassa kunnossa. Yksi virityskoneiston nuppi ei pidä virettä ja alkuperäinen aktiivielektoriikka ei toimi täysin (mikit kyllä pelaavat, mutta noi EQ-vivut eivät). Potikoista on ne kumilenksut hajonnut jne. Maalipinta on heikossa kunnossa.
 
Soitinasemalla tuollainen näyttää joskus olleen myynnissä n. 2 500 € ja Reverb tarjoaa about samaa hintaa dollareissa.
 
Onko tällaisille Suomessa ylipäänsä kysyntää, ja mitäköhän tuollaisesta kehnompikuntoisesta yksilöstä uskaltaisi pyytää? Onko vaivan väärti metsästää jostain ehjät osat noiden hajonneiden tilalle ennen myyntiä?
 
Kiitos jo etukäteen!
 
EDIT: Saksassa näyttäisi olevan yksi Ebayssa myynnissä, mutta väri on tuo yleisempi (ja kunto parempi), eikä tämä näytä ainakaan tarjouksia keränneen: https://www.ebay.com/itm/1860923537 … suid=&widget_ver=artemis&media=COPY
 
korvaoo
27.09.2023 16:03:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustikkamuffinssi: Soittelut jäänyt viime vuosina (vuosikymmenenä) vähille, joten olisi varmaan viimein aika varastosta osa musakamoista vaihtaa rahaksi.
 
Yksi soitin, jonka myymistä olen harkinnut on vuoden 1978 Ibanez Artist 2700.
 
Kyseessä siis tällainen peli, ja nimenomaan tuo musta versio, joka on ymmärtääkseni harvinaisempi kuin tuo vaihtoehtoinen "Dark Stain" -viimeistely: https://ibanez.fandom.com/wiki/2700
 
Kitarassa on kaikki alkuperäisosat tallella, mutta ei kovin priimassa kunnossa. Yksi virityskoneiston nuppi ei pidä virettä ja alkuperäinen aktiivielektoriikka ei toimi täysin (mikit kyllä pelaavat, mutta noi EQ-vivut eivät). Potikoista on ne kumilenksut hajonnut jne. Maalipinta on heikossa kunnossa.
 
Soitinasemalla tuollainen näyttää joskus olleen myynnissä n. 2 500 € ja Reverb tarjoaa about samaa hintaa dollareissa.
 
Onko tällaisille Suomessa ylipäänsä kysyntää, ja mitäköhän tuollaisesta kehnompikuntoisesta yksilöstä uskaltaisi pyytää? Onko vaivan väärti metsästää jostain ehjät osat noiden hajonneiden tilalle ennen myyntiä?
 
Kiitos jo etukäteen!
 
EDIT: Saksassa näyttäisi olevan yksi Ebayssa myynnissä, mutta väri on tuo yleisempi (ja kunto parempi), eikä tämä näytä ainakaan tarjouksia keränneen: https://www.ebay.com/itm/1860923537 … suid=&widget_ver=artemis&media=COPY

 
Jos se on puiltaan ehjä, niin sanoisin että hinta alkaisi kuitenkin kakkosella... tosin mä voin ottaa sen ilmankin vastaan :) vitsivitsi... Jos kovin pahassa vedossa on maalipinta niin kyllähän se hinnassa yleensä näkyy, ellei saa roadwornina menemään ja noiden elektroniikan ja virien suhteen hinta vähän sama paitsi ilman rw mahdollisuutta. Tuskin menee heti tai ei välttämättä edes ensi viikolla, mutta harvinainen ja melko kiinnostava esine niin kyllä lähtisin koittamaan vähintään 2,5ke:sta
 
kaikki paitsi on turhaa.
mewintage
11.10.2023 16:11:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko vanhalla kunnon (M.netinkin aikanaan hyväksymällä) Vox AD30VT Valvetronixilla enää mitään myyntiarvoa? Laitteeseen on vaihdettu juuri uusi putki ja footswitch sisältyisi pakettiin.
 
Antti1
11.10.2023 16:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mewintage: Onko vanhalla kunnon (M.netinkin aikanaan hyväksymällä) Vox AD30VT Valvetronixilla enää mitään myyntiarvoa? Laitteeseen on vaihdettu juuri uusi putki ja footswitch sisältyisi pakettiin.
 
Kokeile vaikka satkua. Mä maksoin entisestä pömpelistäni 50 € ilman poljinta, joskin se oli hyvä diili silloin mulle. Ihan käyttökelpoinen vahvari toi on edelleen, luulisi jollekin kelpaavan.
mewintage
11.10.2023 18:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Kokeile vaikka satkua. Mä maksoin entisestä pömpelistäni 50 € ilman poljinta, joskin se oli hyvä diili silloin mulle. Ihan käyttökelpoinen vahvari toi on edelleen, luulisi jollekin kelpaavan.
 
Kiitokset vastauksesta!
 
XTL
13.10.2023 11:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita 10" vt:tä näkyy säännöllisesti satasen tai vähän alle. Mullakin ois yksi oikeastaan ylimääräinen. 12" mallit on usein vähän ylikin, mutta luultavasti yli satasen on hyvin optimistinen hinta ellei joku satu just lähiseudulta haluamaan vahvistimen. Alle taas on sinänsä halpa jos vain ostaja löytyy.
 
http://www.voxshowroom.com/uk/amp/index_VT_korg.html on suht hyvä linkki eri malleista. Juttua myös tuosta VT putkipääte simulaattorista.
 
mewintage
14.10.2023 22:27:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

XTL: Noita 10" vt:tä näkyy säännöllisesti satasen tai vähän alle.
 
Kiitokset myös vastauksesta ja hyvästä linkistä.
 
elsewhere
18.10.2023 17:33:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä on kelpo hinta hyväkuntoisesta (ei naarmuja tai muutakaan vikaa) ESP Eclipse I CTM:stä vuosimallia 2007? Kyseessä siis neljän potikan pre-lawsuit malli, mattamusta väritys, hihnatapit päivitettyinä schallerin hihnalukkoihin ja mukana ESP:n kova laukku. Tässä kyseisessä kitarassa myös yleisestä linjasta poiketen jotkin SD:n passiiviset humbuckerit, joista en tiedä tarkempaa mallia (tuli vaihdossa minulle). Kuumat ja sopivasti räyhäkkäät kuitenkin.
 
Jester44
28.10.2023 00:35:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painotus sanalla jos....
 
Jos alkaisin myymään vuonna 1996 valmistettua Made in Japan Jackson Kelly KE3:sta niin mitähän arvo olisi tänään?
Oletetaan että kunto on OK ikäänsä nähden.
Uutena hinta oli 4500 markkaa vuonna 1999 jos ostovuosi muistuu oikein.
Taitaa tunnearvo olla isompi kuin markkina-arvo?
 
dajackal
01.11.2023 00:43:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jester44: Painotus sanalla jos....
 
Jos alkaisin myymään vuonna 1996 valmistettua Made in Japan Jackson Kelly KE3:sta niin mitähän arvo olisi tänään?
Oletetaan että kunto on OK ikäänsä nähden.
Uutena hinta oli 4500 markkaa vuonna 1999 jos ostovuosi muistuu oikein.
Taitaa tunnearvo olla isompi kuin markkina-arvo?

 
350-500 euroa lienee ok veikkaus. Tuskin kannattaa myydä, RR3:t ovat menneet 400-550 hintaluokkaan ja kelly ei ole niin haluttu bodymuoto. (Yhden KE3:n omistaneena ymmärrän varsin hyvin miksi, voi jeesus mikä neckdive. :D)
 
"Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol "Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5205 206 207 208 209

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «