Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hylly räkkiin
1
JuSu
13.11.2002 10:58:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herve!
 
Olisi tarkoituksena tavalla tai toisella järjestää räkkiin ulosvedettävä hylly, johon voisi sijoitella ei-räkki-asennettavia laitteita, kuten pedaaleja yms.
 
Katselin, että ainakin SKB tarjoaa moista valmiina, mutta hinta on suolainen (n. 100 euroa). http://www.skbcases.com/product/pro_audio/rack_mount/skb-vs1.html
 
Mitenkäs muut olette tällaisen ratkaisseet? Vai oletteko jostain löytäneet edukkaan räkkihyllyn ihan valmiina? Vai onko tuo 100 euroa räkkihyllystä paljon vai vähän?
 
Kiitos.
 
JuSu
 
"Suurin ero miesten ja poikien välillä on lelujen hinnassa."
Jabe
13.11.2002 12:28:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-kaupassa on useitakin eri malleja. Tuossa yksi 48 euron hintainen, kahden unitin korkuinen vedettävä laatikko: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=247c6acd7f2c3202165bf55a853abb1a
 
Itsekin meinaan pian tuommoisen (tai vastaavan) ostaa, kun laitan kotipajan pöydällä lojuvia erillisvermeitä räkkiin.
kivi
13.11.2002 13:23:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-kaupan laatikoita olen kyllä katsellut, mutta oma ratkaisu on toistaiseksi ollut hyödyntää sitä räkin takapuolelle jäävää tyhjää tilaa, ja kiinnittää polkimet nippusiteillä sinne piuhaviidakkoon. Toimii ihan hyvin. Myös räkin takakantta olen ajatellut hyödyntää tarkoitukseen.
 
Nythän mulla ei oo räkitettyä systeemiä keikoilla, mutta olen suunnitellut kuljetuslaatikkoa, joka nappaisi sisäänsä sekä nupin että pari räkkiunittia, että kymmenkunta poljinta midiohjattuine true-bypasseineen ikäänkuin yhdeksi iskunvaimennetuksi kokonaisuudeksi. Keikalla eikun etuseinä auki ja piuhat kiinni:-)
 
Eiköhän se tuu tuosta tehtyäkin... jos tällä kertaa kävis kaverin vannesahalla väähtämässä, niin menisi varmaan kahdessa päivässä koko laatikon teko.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «