Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Itseoppineisuudesta
1 2
Muhwi
09.11.2002 16:57:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloin tässä ihmetellä että kuinkahan suurella osalla teistä/meistä kitaristeista/basisteista on minkäänsorttista koulutusta musiikin parissa, esim musiikkiopiston etc. kautta?
 
Dumb
09.11.2002 16:59:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole ainakaan minkäänlaista. Aloitellessani soittoharrastustani, eräs tuttu näytti muutamia juttuja ja opasti hieman oikeita tekniikoita ym., mutta muuten kaikki on ihan itse opittua.
 
manfred
09.11.2002 17:21:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meinaatko nyt kyseisestä instrumentista koulutusta musaopistossa? mulla on kahdessa muusta instrumentista musaopistokoulutus ja toriaa I-kurssiin asti, kyllä se kitaransoitooa auttaa.
 
benny
09.11.2002 17:40:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

4-5 kertaa kävin tunneilla. Opettaja iski tablat/soinnut käteen ja lähti vetää pizzaa ja kokista. En tainnut sen jälkeen takas mennä.
 
Maailman huipulla kohdataan ja lopulta alas vajotaan.
Keke Urlaub
09.11.2002 17:59:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1 1/2 v klassisen kitaran soittoa kansanopistossa
 
Aqualung -J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori-
Fortune
09.11.2002 18:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole oppinut mitään näiden 13 vuoden aikana.
 
Vaikka ovat yrittäneet, pääni olen pitänyt!
 
"Kun maailma tasapäistyy niin persoonat sivuun väistyy" -J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja!
JCM
09.11.2002 19:02:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloin tässä ihmetellä että kuinkahan suurella osalla teistä/meistä kitaristeista/basisteista on minkäänsorttista koulutusta musiikin parissa, esim musiikkiopiston etc. kautta?
 
Ei niin minkäänlaista koulutusta.
 
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
Sähikäinen
09.11.2002 19:07:11
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pari vuotta kotosalla klassisella, jonka jälkeen sitten ostin sähkökitaran. Sitä sitten yksin reilu vuoden, jonka jälkeen menin yksityiselle opettajalle. Toi opettaja opetti nimenomaan sähkökitaralla soittamista. Faija on jaksanut sitten sitä klassista opettaa, ku on niin konkari siinä.
 
Walrus
09.11.2002 19:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon opetellu. kitaralehtiä ja kirjoja on tullu lueskeltua aika paljon ettei tarvii koko soittamista ihan ite uudelleen keksiä :)
 
Peki
09.11.2002 20:32:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10 vuotta viulua musaopistossa, nyt on musaopistossa ehkä 4. vuosi menossa. vai 3.. en muista. kuitenkin.
 
Jaa minä apea? http://napakettu.cjb.net
LaXu
10.11.2002 01:41:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjoista, netistä ym. sitä on itsekseen tullut opeteltua. BTW, miten tämä muka liittyy kitarakamoihin?
 
orfus
10.11.2002 01:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viidennellä aloitin kitaransoiton, kävin yksityisessä musiikkikoulussa aina 9. luokkaan asti, nyt olen käynyt vuoden verran ebelissä yksityistunnilla.
 
Jormaz
10.11.2002 01:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskaan käyny missään tunneilla. Sen huomaa.
 
Vilhelmus
10.11.2002 09:53:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloin tässä ihmetellä että kuinkahan suurella osalla teistä/meistä kitaristeista/basisteista on minkäänsorttista koulutusta musiikin parissa, esim musiikkiopiston etc. kautta?
 
Olen käynyt nyt kolmisen kuukautta ensimmäistä kertaa elämässäni (tartuin kitaraan 6 vuotta sitten), ja lopetan joulun jälkeen. Ei ole mun juttu. En tosiaan perkele halua soittaa jotain Satrianin sitä-ja-sitä nuottia välttämättä slide-tekniikalla jos hän niin teki vaan minä voin ihan oikeasti vaika pikata normaalisti. Perkele.
 
Imper
10.11.2002 14:32:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten tämä liittyy kitarakamoihin?;) eivaan... viitisen vuotta on nyt soiteltu ja kaikki osaaminen on itse opittua!
 
Kosminen
10.11.2002 17:37:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseoppinut kitaristi olen myöskin minä. Kun pienempänä sain ekan Samickin nailonkielisen, sain myös sellaisen kitarakoulukirjan. Eihän siitä tullut mitään ja soitin jäi pölyttymään. Myöhemmin aloittelin uudestaan pelkät sointutaulukot apunani ja hyvin sujuu. Muutaman vuoden soitellu.
 
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Kosminen
10.11.2002 17:39:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas en lukenu kysymystä kunnolla. Teoriat ja YMT on kyllä käyty ja musiikkiopiston perkussiopuolellakin muistaakseni 2 vuotta.
 
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
E-Juhani
10.11.2002 18:21:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole minkäänlaista musiikki alan koulutusta minullakaan.
 
BaariMikko
10.11.2002 19:08:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin joskus opiskella klassisen kitaran soittoa. Opettajani, erään 70-luvulla menehtyneen suomalaisen progekitaristilegendan kaima, onnistui aika hyvin sammuttamaan innostuksen olemalla joka helvetin kerta krapulainen ja vittuuntunut.
 
No, sen jälkeen ottanut muutaman tunnin sähkispuolella, mutta aika itseoppinut voin sanoa olevani.
 
kivi
10.11.2002 22:11:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi päivää viulua joskus nelivuotiaana:-D
 
Mutta koko ajan olen soittajatovereilta oppinut.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! So - bring me Haystack Balloon (?), bring me Eric Bloom - they all go under the thunder of Manitoba!" (Handsome Dick Manitoba)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «