Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: santana-mikki
1
kid ego
09.11.2002 00:49:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin tässä alkaa hankkia osia ja koota uuden kitaran. mulla on muutama eri mikkimalli harkinnassa ja äsken keksin, et olis makeeta saada tollanen prs:n santana-kaulamikki.
 
mitäköhän maksais ja mistä saa? en löytäny prs:n sivuilta.
 
vaimoni on oikea käteni. kun hän ei ole paikalla, oikea käteni on vaimoni.
Fortune
09.11.2002 11:27:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin tässä alkaa hankkia osia ja koota uuden kitaran. mulla on muutama eri mikkimalli harkinnassa ja äsken keksin, et olis makeeta saada tollanen prs:n santana-kaulamikki.
 
mitäköhän maksais ja mistä saa? en löytäny prs:n sivuilta.

 
PRS:n sivuilta:
 
"Santana Bass: Stock on Santana IIs. On many occasions, Carlos Santana has taken guitars out of our shipping room and used them in concert that evening. This is the pickup he originally came to rely upon and continues to be his favorite bass pickup."
 
Tuon siis haluat. Laita sähköpostia Levytukulle, firma tuo PRS:ää maahan nykyään.
 
http://www.levytukku.fi/palaute_uusi.htm
 
"Kun maailma tasapäistyy niin persoonat sivuun väistyy" -J.Leskinen
Tuolla on myös Norsuja!
Juzzu
09.11.2002 14:48:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PRS:n mikit maksaa jenkeissä jotain viehättävät 120$.
 
Ainakin PRS-forumilla monet, kauankin PRS:n kanssa tekemisissä olleet, ovat vaihtaneet Duncaneita omiiin PRS:iin. Tykkäävät enemmän.
 
Kjukka
09.11.2002 15:31:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on stratossa PRS:n standard treble-mikki, jota ei enää tietääkseni valmisteta. Saundi on kyllä loistava; sopivasti bassoa ja middleä, yläpää pehmeä mutta tarpeeks läpitunkeva. Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.
 
-juki
 
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
askomiko
09.11.2002 16:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.
 
-juki

 
Niinno, rato ja ipanös kuulostavat muutenkin aika erilaisilta.
 
Kaverin Prs:n HFS-mikki kuulosti aivan hirveältä, duncanilla parani hieman, mutta aika kauhea vieläkin. Nyt se on kyllä vaan kitaran vika...
 
Röh.
Juzzu
10.11.2002 12:46:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noissa kitaroissa eroja, ja HFS:iäkin on tehty vuosien saatossa eri mallisia, vaikka samallla nimellä kulkeekin.
 
Kyllä itse olen melkein tyytyväisempi HFS:n, kuin JB:n omassani. Seuraavaksi voisi kyllä testata jotain pienempitehoista ja tummempaa, kenteis vaikka sitä uutta 3xcustomia.
 
SiwamieS
10.11.2002 15:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.
 
Mihinkäs sä sen ibas oot hukannu? Perkele... Sehän oli hieno.
 
...He is always bugging me / it's too hard for him to see / that I don't really care about / what he wants to be -Olympic 8)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «