Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MIELIPITEITÄ.
1
E-Juhani
06.11.2002 01:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OLISKO EDULLINEN.?
http://www.jakobstadsmusik.fi/fender_squier_deluxe_suom.htm
 
JCM
06.11.2002 01:34:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OLISKO EDULLINEN.?
http://www.jakobstadsmusik.fi/fender_squier_deluxe_suom.htm

 
Hmm.. Made in Korea herättää heti kunnolla epäilyksiä, oli hinta mikä hyvänsä. Ei taida kannattaa, valaiskaa joku muu jolla on kokemusta kyseisestä tuotteesta.
 
E-Juhani
06.11.2002 01:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hmm.. Made in Korea herättää heti kunnolla epäilyksiä, oli hinta mikä hyvänsä. Ei taida kannattaa, valaiskaa joku muu jolla on kokemusta kyseisestä tuotteesta.

 
PS.LINKIN TAKAISIN PAINIKKEELLA AVAUTUU
JO HUOMATTAVASTI KALLIINPIA VERSIOITA,MIKÄ
OLIS EHOTON VALINTANNE OTTAKAA OSAA........?
 
PIM
06.11.2002 08:38:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hmm.. Made in Korea herättää heti kunnolla epäilyksiä, oli hinta mikä hyvänsä. Ei taida kannattaa, valaiskaa joku muu jolla on kokemusta kyseisestä tuotteesta.

 
Päin vastoin, omalla reilun kymmenen korealaisen kitaran (merkkeina mm. Fenix, Epiphone, DeArmond, Squier, Alvarez) kokemuksella voisin väittää että korealaiset osaavat kitaran teon. Mutta ilmeisesti sinulla on kuitenkin parempaa tietoa korealaisesta työnlaadusta, vai?
 
PIM
06.11.2002 08:41:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä alkuperäiseen kysymykseen. Jos se vaan tuntuu käteen sopivalta niin hinta ei ainakaan minua pelota. Tuskin tuolla rahalla paljon parempaakaan stratoa irtoaa oli valmistusmaa mikä hyvänsä.
 
PIM
06.11.2002 08:57:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle ei ole tullut vastaan ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen yhtään vanerista korealaista keppiä. Tästä linkistä (http://www.saein.co.kr/2002/eng/process.html) löytyy esittely erään korealaisen kitaratehtaan tuotantoprosessista. Tehdas valmistaa kuulemma mm. Epiphoneja ja BC Richejä.
 
kivi
06.11.2002 09:45:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kitarasta mulla ei oo mitään sanottavaa näin näkemättä, mutta mikäs tuo korealainen Squier DeLuxe ja "lippulaiva" yli 300 euron hintaan on? Mikä ylipäänsä on yli kolmensadan euron skuikero - korealainen vakiosquier tuli viimeksi hankittua hämmentävään 160 euron hintaan, mikä oli varsin ok hinta.
 
Squier standard anniversary on ainakin hemmetin hyvä kitara, vaikka on kiinassa tehty, ja hintakin on about 280 euroa - mutta noista vakioskuikeroista joutuu mun kokemuksen mukaan vaihtamaan rautaosat ja sähköt kättelyssä - tiedä sitten, josko "deLuxe" olis parempi.
 
Tosin, tuolla 310 eurolla, 350 eurolla viimeistään, saa jo 82-85 Squier straton, joka kilpailee laadussa parhaiden aitojen fendäreitten kanssa - jos jaksaa puoli vuotta etsiä tai on muuten hyvä tuuri.
 
Onko jollakulla tarkempia speksejä tuosta, vai onko kitaran hinta kauppiaan toiveikkaan mielikuvituksen tuotetta?
 
Nyt en tiedä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «