Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Epiphonen arvo
1
Daunt
15.11.2002 23:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä kannattaa maksaa 90-luvun alkupuolen Epiphone Les Paulista? Tarkempaa mallia en tiedä, mutta hinta on tuolloin ollut 3500 mk. Ovatko nuo ihan laatupelejä?
 
slavery
16.11.2002 00:06:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä kannattaa maksaa 90-luvun alkupuolen Epiphone Les Paulista? Tarkempaa mallia en tiedä, mutta hinta on tuolloin ollut 3500 mk. Ovatko nuo ihan laatupelejä?
 
En nyt osaa mennä sanomaan paljonko sinun siitä pitäisi maksaa, vaan kannattaa tietysti käyttää järkeä luullakseni kyseessä ei ole kuitenkaan mikään järin arvokas peli noin rahallisesti. Epiphonejahan tunnetusti haukutaan paskoiksi(tiedä sitten miksi?) mutta suosittelen kokeilemaan sitä ja tekemään itse omat johtopäätökset. Itsekkin omistan Epiphonen Les Paulin ja olen ollut tyytyväinen vaikka kaikki rakastavat haukkua niitä... Sitä rataa.
 
PIM
16.11.2002 13:55:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerrankin joku asioista kanssani samaa mieltä. Kylla lepassa pitää olla mahonkirunko ja sen päällä paksu vaahterakansi, ellei kyseessä ole sitten joku special tai junior, missä kuuluu olla mahonkinen slab body. Ja mahonkikaula on myös must ennen kuin kitaraa voi sanoa Les Pauliksi. Se että kitarasta jää Les Paulin muotoinen varjo ei todellakaan tee siitä minun kirjoissani Les Paulia.
 
I ain't like old Saint Nick, he comes but once a year. - BB King: Backdoor Santa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «