Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Heh. Huutokaupassa mielenkiintoinen delay
1
fridgebuzz
13.11.2002 13:45:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli huuto.netissä on myytävänä melko mielenkiintoisen oloinen venäläinen(!) delay. Ja en ole sen myyjä, eikä ole valitettavasti rahaa ostaakaan, mutta ajattelin vaan ilmoittaa muille pedaali-maanikoille.
 
1
viesti
saapunut
TexasFlood
13.11.2002 14:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli huuto.netissä on myytävänä melko mielenkiintoisen oloinen venäläinen(!) delay. Ja en ole sen myyjä, eikä ole valitettavasti rahaa ostaakaan, mutta ajattelin vaan ilmoittaa muille pedaali-maanikoille.
 
Hyss !!!!
 
Mä just himoitsen tota kokoelmiini, mutta pitää olla aivan hipihiljaa, että Ritsahemmo ei huomaa tota...
 
hemmo
13.11.2002 20:56:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hyss !!!!
 
Mä just himoitsen tota kokoelmiini, mutta pitää olla aivan hipihiljaa, että Ritsahemmo ei huomaa tota...

 
Ai kuka?
 
Prkl, lisää säröä!
hemmo
13.11.2002 21:04:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shto vyui skashaajetse? Otsen krasiivaja dilei.
 
Loistolaite! En osta. Liian kallis!
 
Prkl, lisää säröä!
TexasFlood
14.11.2002 11:38:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Että mua sitten ahdistaa täällä tää nimimerkkien vaihtelu. Ozzie ensin ja sitten vielä ritsiskin.
 
Meikäläinen ei kyllä sorru paineenkaan alla ja en vaihda tätä oikeastaan aika ankeaa nimimerkkiä mihinkään ja toisaalta en kyllä aio rekisteröityäkään, vaikka siitä saisi kuinka hienon tähden tahansa tuohon nimimerkin perseeseen.
 
hemmo
14.11.2002 12:03:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Että mua sitten ahdistaa täällä tää nimimerkkien vaihtelu. Ozzie ensin ja sitten vielä ritsiskin.
 
No mutku Ossi sen alotti. No eiku mua rupes kyllästyttään se hemmo sitä ja hemmo tätä.
 
Prkl, lisää säröä!
Lilli
14.11.2002 12:42:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No mutku Ossi sen alotti. No eiku mua rupes kyllästyttään se hemmo sitä ja hemmo tätä.

 
No olokaa kaikki alakuperäsillä nimillä. Ossi on ollu aina Ossi ja Ritsahemmo on syntyjään Risto Hemanus. Ja mää oon perkkale Lilli.
 
TexasFlood
14.11.2002 12:45:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mää oon perkkale Lilli.
 
No, Sä oletkin ihana ja mukava huomata, että eivät kaikki muutkaan ole sortuneet tuollaiseen ameriikan hapatukseen, että pitäis muka rekisteröityä...
 
hemmo
14.11.2002 13:37:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No olokaa kaikki alakuperäsillä nimillä. Ossi on ollu aina Ossi ja Ritsahemmo on syntyjään Risto Hemanus. Ja mää oon perkkale Lilli.

 
No mähän olen Hemmo, jukopliut.
 
Terve vaan, perkkale Lilli.
 
Prkl, lisää säröä!
Ossi
14.11.2002 17:12:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Että mua sitten ahdistaa täällä tää nimimerkkien vaihtelu. Ozzie ensin ja sitten vielä ritsiskin.
 
Niih. Moisesta kurimuksesta ei tokene muuten kuin ajan kanssa.
 
Baila Mi Hermana
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «