Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Editor Custom Guitars
1 2 3
A66ki
10.02.2024 16:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huuto.netissä kaupitellaan kyseisiä Stratocastereita. Onko kenelläkään tietoa kyseisestä valmistajasta vai onko kyseessä vain myyjän oma viritys palastratoille. Vuosia noita on tuolla kaupattu, joten sitkeydestä ei voi kauppiasta ainakaan moittia.
Tässä linkki yhteen
 
https://www.huuto.net/kohteet/myydaan-stratocaster/594176366
 
McNulty
10.02.2024 16:58:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skippaa ja kierrä kaukaa.
Joku räveltänyt isolapaisen Fenderin logon johonkin pikkulapaiseen "mihin lie kaulaan". Lisäksi kuvat ovat todella epämääräisiä ja eipä tunnu olevan säädöissäkään.. mistähän mahtaisi johtua? Varmaan tuosta kyläseppä-"customoinnista".
 
moving in stereo
mpekkanen
10.02.2024 17:08:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvioitu kynsilauta : D
 
Kiinalaista romua. Ei jatkoon...
 
fox
10.02.2024 17:41:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Skippaa ja kierrä kaukaa.
Joku räveltänyt isolapaisen Fenderin logon johonkin pikkulapaiseen "mihin lie kaulaan". Lisäksi kuvat ovat todella epämääräisiä ja eipä tunnu olevan säädöissäkään.. mistähän mahtaisi johtua? Varmaan tuosta kyläseppä-"customoinnista".

 
Muuten, jostain kumman syystä se lavan takapuolen kuvakin on "oudosti" rajattu.. Lavan päässä on kumminkin vähän niinkuin Customshopin logoa. Ei olis kauheen kaukana ajella paikan päälle tsekkaamaan, vaan eipä kiinnostele..
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Milkop
10.02.2024 18:15:11 (muokattu 10.02.2024 18:15:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein "gold hartvare". Välttäisin.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Einherjar
11.02.2024 03:11:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla toinen
https://www.tori.fi/kanta-hame/Editor_custom_guitars_strato_124553998
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Mho
11.02.2024 09:07:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tommoinenkin Custom
 
https://www.tori.fi/kanta-hame/_str … tara_124239314.htm?ca=17&w=3&last=1
 
korvaoo
11.02.2024 17:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mho: Ja tommoinenkin Custom
 
https://www.tori.fi/kanta-hame/_str … tara_124239314.htm?ca=17&w=3&last=1

 
Hienot puut bodyssa ei siinä mitään, mutta eikös tuo ole meksikaani kaula ja lienee itse tekastu body? raudat on toki fenderiä... Aika optimistinen on kyllä hintapyyntö moiselle sanoisin...
 
kaikki paitsi on turhaa.
ak69
11.02.2024 20:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt pikaisella googlettamsiella edes löytänyt "Editor"-nimistä rakentelijaa. Meksikon fenkkuja, mihin on sitten laitettu satunnaisia osia kiinni. Tossa vikassa on kyllä ihan hintava kampikoneisto. Mutta en laittaisi rahoja noihin.
 
Little Savage
12.02.2024 00:21:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En epäile yhtään etteikö näitä aloituksia tehdä sen takia että saadaan taas yksi autotallirakentelija tikun nokkaan muiden naurettavaksi.
 
Älä koske mun ratukasteriin.
Mikko1978
12.02.2024 02:10:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mho: Ja tommoinenkin Custom
 
https://www.tori.fi/kanta-hame/_str … tara_124239314.htm?ca=17&w=3&last=1

 
Onko jossakin Meksikossa tehdyssä Fenkussa paahdettu kaula?
 
Tympee Huttunen
12.02.2024 09:29:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luultavasti juuri myyjän oma "paja". Noissa kuitenkin näyttää olevan ihan kelpo osaa kiinni, mutta markkinointi epämääräisine tekstineen ja 90-luvun digipokkarikuvineen antaa luultavasti aiheettoman huonon kuvan.
 
McNulty
12.02.2024 14:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: En epäile yhtään etteikö näitä aloituksia tehdä sen takia että saadaan taas yksi autotallirakentelija tikun nokkaan muiden naurettavaksi.
 
Autotallirakentelussa ei ole mitään vikaa. Harrastan sitä itsekin.
Siihen kuitenkin liittyy oleellisesti se, että kerrotaan avoimesti ja reilusti mistä on kyse. Eikä laitella Fender-logoja joihinkin tarvikekauloihin (ainakaan selkeästi mainitsematta siitä).
 
Tuotoksethan voivat olla ihan ok, mutta touhun pitää kestää tarkastelua. Yleensä, jos ei kaikkea haluta kertoa, siihen on syynsä.
 
moving in stereo
Little Savage
16.02.2024 21:41:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusikoiden netin torimyynnin tulevaisuus on synkkä ja pimeä.
 
Kaikille myyjille on perustettu omat keskustelun aiheensa saako mitä tilaa että voiko luottaa vai ei.
 
Kysymys kuuluu oletko itse valmis tällaiseen huomioon jos olet myymässä?
 
Älä koske mun ratukasteriin.
McNulty
16.02.2024 21:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Muusikoiden netin torimyynnin tulevaisuus on synkkä ja pimeä.
 
Kaikille myyjille on perustettu omat keskustelun aiheensa saako mitä tilaa että voiko luottaa vai ei.
 
Kysymys kuuluu oletko itse valmis tällaiseen huomioon jos olet myymässä?

 
Mä olen aktivoinut kommenttimahdollisuuden profiiliin. Sinne voi myyjä tai ostaja jättää palautetta, miten kaupat ovat sujuneet. Monesti kaupanteon kiitos-viestiin laitankin, että jätän mielelläni palautetta ostajalle/myyjälle, jos vain mahdollista, ja toivon toki palautetta itsellenikin ostajana ja myyjänä.
 
Huomio on ihan jees kunhan pysytään asiassa. Arvostella ja kritisoidakin saa. En tiedä... ehkä mulla vaan on nahka ehjä ja se kestää pari kovempaakin sanaa. Ehkä en myisi mitään, jos pelkäisin palautetta, arvostelua tai jopa reklamaatioita.
 
moving in stereo
Juhani_t
16.02.2024 23:51:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Muusikoiden netin torimyynnin tulevaisuus on synkkä ja pimeä.
 
Kaikille myyjille on perustettu omat keskustelun aiheensa saako mitä tilaa että voiko luottaa vai ei.
 
Kysymys kuuluu oletko itse valmis tällaiseen huomioon jos olet myymässä?

 
Kyllä mä olen aina ollut varautunut julkiseen kivitykseen täällä ja tuolla. Vielä ei ole osunut.
 
mpekkanen
17.02.2024 00:34:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Muusikoiden netin torimyynnin tulevaisuus on synkkä ja pimeä.
 
Kaikille myyjille on perustettu omat keskustelun aiheensa saako mitä tilaa että voiko luottaa vai ei.
 
Kysymys kuuluu oletko itse valmis tällaiseen huomioon jos olet myymässä?

 
Jos myy normaalisti käytettyä tuotetta ja uutta edullisemmin, niin tuskinpa kukaan on kiinnostunut juttelemaan sellaisesta kauppiaasta.
 
Jos taas hommataan osia sieltä täältä ja niistä itse kyhätään jonkinlainen soitin ja sitä tehdään bisnekset mielessä, niin minusta sitä kuulukin tarkastella lähemmin. Käytettyjen myyjinä on monenlaista säätäjää, jotka ostaa, myy ja vaihtaa jatkuvasti tavaraa. Osa turvautuu ihan selkeästi jopa vilpilliseen ilmoitteluun ja valehdellaan esim että soittimet ovat säädetty, vaikka kuvista näkee ettei niin ole. Useasti vielä mainitaan nimekkäitä soitinkorjaajia, mutta kuvat osoittaa että tallassa ei ole säädöt oikein.
 
Tämä nyt tikun nokkaan nostettu myyjä myy jotain erikoisia palacastereita ja kauppaa niitä jollain tekaistulla Editor nimellä, mitä ei ole olemassakaan. Soittimien osat luultavasti kiinalaista kuraa hinnasta päätellen.
 
basisti1971
17.02.2024 07:40:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Little Savage: Kysymys kuuluu oletko itse valmis tällaiseen huomioon jos olet myymässä?
 
Jos markkinointini ja kuvista päätellen "rakentelu" moraalini olisi tuolla tasolla, en pelkästään olisi valmis tässäkin viestiketjussa annettuun huomioon, ansaitsisin sen.
 
Se etten sitten 80-luvun lopun ole omista tekeleistäni raaskinut luopua, ja korjattujenkin jälleenmyynti tyrehtyi käsi kädessä hankintakanavan tyrehtymisen kanssa jo reilu vuosikymmen sitten tekee niin huomion saamisesta kuin ansaitsemisestakin akateemista pohdintaa, mutta silti.
 
Vaikken kaukoitäpalainstrumenttien viehätystä markkinamielessä ole koskaan ymmärtänytkään, tottahan se jokin roti niidenkin ympärillä pyörivässä kaupankäynnissä on oltava.
Tai ainakin luulisi että yleinen konsensus niin käyttäjien, soitinrakentelijoiden kuin palastelijoidenkin keskuudessa olisi kallellaan siihen suuntaan?
 
Lukuisat mnetviestiketjut aiheen ympäriltä kertovat kyllä tyyten toisenlaisesta asennemaailmasta :/.
Mikä sinänsä ei tottapuhuen yllätä piirun vertaa :).
 
T:Samuli
 
lukeman
18.02.2024 10:59:41 (muokattu 18.02.2024 11:01:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysyin uteliaisuudesta myyjältä mitä customeita kitarat ovat mitä on myymässä. Sekä mikä tuo firma on minkä nimellä kitaroita myy. Hän on omin sanoin valmistanut kitaroita itselleen, mutta on myymässä niitä koska on lopettamassa soitot. :)
 
Edit. Korjaus.
 
Little Savage
26.02.2024 03:19:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taikasanoista puhuttaessa se voi olla joillekin Abrakadabra, Sesam aukene tai Hocus pocus. Se voi olla myös jotain muuta.
 
Mutta
 
Kitaristien taikasana on Guitars.
 
Kun pikkukikkeli- no_name - harrastelija/puuhastelija myy tavaraa nimimerkillä johon liitetty sana guitars. Se on lupa heittää myyjä leijonien syötäväksi.
 
Älä koske mun ratukasteriin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «