Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tony Iommi
1 2 3 4 5
skebajaba
09.10.2003 11:50:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäpä veikkaan ettei Basement tapeseilla ja Gibsonin SG:llä ole mitään yhteistä. Muistelisin Iommin soittaneen esikoisen ja osan sen jälkeistä kiertuetta Telecasterilla. Telecaster hajosi ja alettiin käyttämään varakitaraa, Gibsonin SG:tä.
 
eikös sillä viel ollu jonku muun hepun tekemä sg mallinen skitta???näin muistelisin et oon jostain kuullu...eihän ne kai tehny vasuri sgtä sillon...korjatkaa jos oon väärässä
 
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Master of reality
09.10.2003 11:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäpä veikkaan ettei Basement tapeseilla ja Gibsonin SG:llä ole mitään yhteistä. Muistelisin Iommin soittaneen esikoisen ja osan sen
jälkeistä kiertuetta Telecasterilla. Telecaster hajosi ja alettiin käyttämään varakitaraa, Gibsonin SG:tä.

 
Se oli stratocaster minkä se oli värjännyt valkoiseksi. Ja kyllä se käytti sitä Orangea! Esim yhdessä Iron man videossa oli Orange kamat.
 
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Tympee Huttunen
09.10.2003 12:16:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se oli stratocaster minkä se oli värjännyt valkoiseksi. Ja kyllä se käytti sitä Orangea! Esim yhdessä Iron man videossa oli Orange kamat.
 
Perhana, mulla meni nimet sekaisin. Stratoa tarkoitin:)
 
Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE!
Tinmo
09.10.2003 15:02:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhana, mulla meni nimet sekaisin. Stratoa tarkoitin:)
 
Niin ja jossain haastattelussa mies kertoi Straton hajonneen jo ennen levyä ja vaihtoi sitten SG:seen eikä ole kuulemma sen jälkeen Stratoihin koskenut. Mutta oli sil kai sen Jaydeen tekemä toisenkinmallinen skeba käytössä jossain vaiheessa. Soolot kuulemma on aina soittanut SG:llä.
 
Osta multa straton osia! (laittaisin tän linkiksi, mutku en osaa)
Olli S.
09.10.2003 15:10:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös sillä viel ollu jonku muun hepun tekemä sg mallinen skitta???näin muistelisin et oon jostain kuullu...eihän ne kai tehny vasuri sgtä sillon...korjatkaa jos oon väärässä
 
Muistini mukaan siinä kävi näin: Gibson oli yrittämässä saada Iommia riveihinsä ja lähetti kolme erilaista (määrä ei täysin varma) SG:tä kokeiltavaksi. Pojat kuitenkin tyrivät homman oikein kunnolla lähettämällä kolme OIKEAKÄTISTÄ kitaraa. Siitä suivaantuneena Iommi sitten tilasi kitaransa jostain pienemmästä pajasta.
 
Viimeinkin se musiikkinäyte!
skebajaba
09.10.2003 15:12:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistini mukaan siinä kävi näin: Gibson oli yrittämässä saada Iommia riveihinsä ja lähetti kolme erilaista (määrä ei täysin varma) SG:tä kokeiltavaksi. Pojat kuitenkin tyrivät homman oikein kunnolla lähettämällä kolme OIKEAKÄTISTÄ kitaraa. Siitä suivaantuneena Iommi sitten tilasi kitaransa jostain pienemmästä pajasta.
 
oliko se patrick eagle just ku teki ne skitat sit sille, myöhemmin se sit on varmaan antanu gibsonille "anteeksi" ja saannut nimikko mallin niiltä.
 
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Tinmo
09.10.2003 15:39:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Patrick EGGLE, mutta myös täältä joskus on SG:n tilannu http://www.jaydeeguitars.com/html/artistes.asp
 
Mielenkiinnolla odottelen tuota Angus Young-mallia.
 
GIN - Driver´s choice
skebajaba
09.10.2003 15:40:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Patrick EGGLE, mutta myös täältä joskus on SG:n tilannu http://www.jaydeeguitars.com/html/artistes.asp
 
Mielenkiinnolla odottelen tuota Angus Young-mallia.

 
geezerki tilannu sieltä itelleen...sabbathin luottomesta=)
 
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Master of reality
17.10.2003 18:39:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä särömäärästä vielä.. Siinä ekalla levyllä oli kyllä vähän säröä ja paranoidissakin. Master of realitylla Iommi alkoi käyttää vasta paljon säröä. Niin ainakin olen itse käsittänyt.
 
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Niskamies
17.10.2003 19:12:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siinä iommin signature kepissä on tosikuumat mikit, mikä särkee äänen ilman että käytetään säröpedaaleja tai vahvarin särökanavaa.
 
Hanki presari ja ole tosimies!
Master of reality
17.10.2003 19:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo oikeasti totta? Eihän sillä pysty sitten cleanilla soittaa ollenkaan.
 
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Fortune
17.10.2003 19:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo oikeasti totta? Eihän sillä pysty sitten cleanilla soittaa ollenkaan.
 
Kitarat tarpeen mukaan, jos puhtaita soundeja ei tarvitse, niin niitä ei tarvitse.
Master of reality
17.10.2003 19:29:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylähän Sabbathilla on säröttömiäkin biisejä. Ja onko nyt järkee maksaa kitarasta jolla ei voi soittaa cleanilla. Niin no ei menee rahaa ainakaan säröpedaaleihin..
 
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Fortune
17.10.2003 19:42:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja onko nyt järkee maksaa kitarasta jolla ei voi soittaa cleanilla.
 
Kysy vaikka joltakin A.Laiholta tai keneltä vain, jolla on jokin X2N kitarassaan.
Niskamies
17.10.2003 20:54:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylähän Sabbathilla on säröttömiäkin biisejä. Ja onko nyt järkee maksaa kitarasta jolla ei voi soittaa cleanilla. Niin no ei menee rahaa ainakaan säröpedaaleihin..
 
kyllä sillä varmaan voi soittaa kliinillä, mutta säröytyy tosi helposti. niillä kato kun on varaa ostaa monta kitaraa jossa on eri mikit.
 
Hanki presari ja ole tosimies!
Tympee Huttunen
19.10.2003 14:00:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ja niillä on voimaa kääntää volumea kitarasta vähän pienemmälle.
 
Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE!
Master of reality
21.10.2003 19:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin jos se nyt toimii.
 
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
black sabbath
18.09.2004 12:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no mä tykkään ainakin iommin mikeistä siinä on jo kunnon säröä ja sitä paitsi mulla ei oo ainakaan ollut mitään ongelmaa clean saundin suhteen nämä on näitä mielipide kysymyksiä joku tykkää joku ei mutta minä tykkään
 
maybe we have too many dogs
Exhausted
18.09.2004 13:01:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soolo buusteissa varmaan toi trebele booster uskoisin...
 
kyllä käsittääkseni se oli kaikissa särökohdissa päällä, ei sen aikaisista vahvareista niin paljoa säröä lähtenyt
Volle
18.09.2004 13:53:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä käsittääkseni se oli kaikissa särökohdissa päällä, ei sen aikaisista vahvareista niin paljoa säröä lähtenyt
 
Mulla on "sen aikainen" Laney (näkyy kuvauksen linkistä), josta kyllä lähtee aika paljon säröä, kun kytkee molemmat kanavat käyttöön ja täysille.
 
Nam.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «