Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behringer Xenyx X1832USB Mikseri
1
m.haapis
19.09.2022 08:34:59 (muokattu 19.09.2022 08:39:43)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä tällaisestä räppi live soittoon, äänitykseen ei tulis käyttöön.
Onko suhinaa tai muita ongelmia kellään tietoa?
Linkki https://www.gear4music.fi/fi/Aanent … ehringer-Xenyx-X1832USB-Mikseri/GXK
Vai onko teillä muita ehdottaa tarvis ainakin sen 6mic liitäntää ja max hinta 500€.
 
Antti1
13.10.2022 15:37:35 (muokattu 13.10.2022 15:38:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok perusmikseri, mutta tohon rahaan mä katsoisin paljon mieluummin vaikka Behringer X Air XR16 tai 18 digimikseriä. Joudut ehkä metsästämään niitä käytettynä tällä hetkellä.
basisti1971
17.10.2022 07:07:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
m.haapis: Mitäs mieltä tällaisestä räppi live soittoon, äänitykseen ei tulis käyttöön.
Onko suhinaa tai muita ongelmia kellään tietoa?
Linkki https://www.gear4music.fi/fi/Aanent … ehringer-Xenyx-X1832USB-Mikseri/GXK
Vai onko teillä muita ehdottaa tarvis ainakin sen 6mic liitäntää ja max hinta 500€.

 
Vaikka analogiuskovaiseksi itseni katsonkin, mieli on sen verran viime vuosina muuttunut että jollei fyysinen rajapinta ja analogilaitteet ole ikä- tmv. syistä ehdottoman pakollisia, ääni täältäkin digimikserille.
 
Kokemusta juuri tuosta Behkusta ei ole, mutta yleisesti ottaen linkitetty mikseri on varmaankin ihan ok jos analogilaitetta haikailee, etenkin käytettynä ;).
Uutena en välttämättä ymmärrä moisen haluttavuutta, Behringerin analogilaitteiden varassa työskennellessä/harrastellessa ainakin itse olen aina jollain tapaa varautunut, vaikkei mitään isompia ongelmia koskaan olekaan tullut eteen.
Jälleenmyyntiarvokin on nimellinen, seikka joka puoltaa käytettynä ostamista.
 
Jos jostain kohtuuhintaan löydät, tai vaihtoehtoisesti olet valmis jonkin aikaa odottelemaan että hinnat taas palaavat "normaaleiksi", ääni ja vahva suositus täältäkin Behkun X-Air XR18:lle.
X-Air XR-16 on varmaankin hyvä laitos myös, mutta 18:sen lisäominaisuudet vs. hintojen ero on näin hintojen noustuakin ainakin mun mielestä niin mitätön että on vaikeaa keksiä miksi 16:sen valkkaisi.
12:sesta puhumattakaan.
 
Vaikka tuossakin hinta on mun mielestä kohtuuttomasti pompsahtanut, ja jollei selainpohjainen ohjaus aiheuta ylenmäärin näppyjä eikä ole tarkoitus räkkiin asentaa, yksi vaihtoehto voisi olla Soundcraft Ui12.
Oma yksilö tosin kohisee rutkasti enemmän kuin vaikkapa reilun vuoden vanhempi X-air 18, mutta kyllä tuonkin kanssa elää.
Plussana Ui12:sessa X-Aireihin (tai mihin tahansa B-tuotteisiin) on oikea käyttöohje, jos sellaista haluaa/tarvitsee käyttää.
Miinuksena ainakin mulle selainpohjainen ohjaus, Behkujen appi-/softapohjainen on ilmaisenakin vallan mainio, maksullisena kuulemma erittäinkin hyvä.
 
T:Samuli
 
rintapek
09.11.2022 18:42:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

m.haapis:
Vai onko teillä muita ehdottaa tarvis ainakin sen 6mic liitäntää ja max hinta 500€.

 
Oikea osoite on Livetoimintapalsta ja siellä on yhä ihan relevantti "Mikserin ostajan abc"
 
Yli kolmesataa "uudesta" analogibehkusta on paljon rahaa behkusta
kun samaan rahaan saa nykyään käytetyn A&H MixWizardin.
 
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «