Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pöllitty bändikamaa treenikämpältä Hämeenlinnasta
1
Zece
03.01.2004 03:21:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viekas voro kävi AmeSSioNin treeniksellä ja mukaan hänelle/heille tarttui mm. näitä: Zoom Gfx-4 multiefeketi kitarapedaali ILMAN muuntajaa, Zoom GFX-505NEW multiefeketi kitarapedaali, tästäkin unohtui mukaan ottaa muuntaja, Samick Basso, Paiste 14" Rude Hihat, Zildjian 22" Z Heavy Power Ride, Zildjian 17" Z Custom Medium Crash , Zildjian 18" Z Custom Medium Crash, Sabian 20" HH China sekä Taman ja Pearlin helvetin kalliita raudanpalasia joihin noi pellit viritellään kiinni, eli ständejä.
Ilmeisessä kiireessä tyhmä äpyli varas unohti myös peltilaukun joten todennäköiseti koko setti kuljeskelee paljaaltaan pitkin maailmaa. Jos näet tai kuulet kaupiteltavan tämmöisiä, soittele tai laita s-postia. Ja kasa piuhoja lähti myös mukaan.. Voron löytymiseen johtaneesta vihjeestä/vihjeistä tarjotaan olutta ja annetaan rajatonta määrää kunnioitusta. Myös mahdollinen maallinen palkkio on odotettavissa.
 
Elikkäs jos sattuu joku dumbass kaupitteleen näitä jossain tai muuten vaan kuulet jotain niin pistäppä mailia tähän:
amession@amession.com
Kiitoksia etukäteen..
 
...Again I´m Walking All Alone. Towards Dead End Of The Life And Time...
sketch
01.07.2008 15:37:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sikamaisia varkaita käynyt myös Helsingissä Punavuoren suunnan studiokompleksissa.
Jos törmäätte punaiseen Fenderin Stratoon, macin kannettavaan tietokoneeseen ja LINE6 POD X3 LIVE-kompleksiin, niin ovat todennäköisesti varastettuja..!!

Ole ystävällinen ja ilmoita havaintosi poliisille, tai minulle pikaviestein..
tai osoitteeseen annica_r@luukku.com

Vituttaa tommonen niin että..
 
pwc
11.07.2008 10:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko vähän tarkentaa? Esim. mikä macin kannettava kone, niitä kun on aika montaa mallia. Macbook, iBook, powerbook, macbook pro..? Mustana, valkoisena vai alumiinisena?
 
Tohtori Sykerö
11.10.2008 19:22:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaran sarjanumero kannattaa myös ilmoittaa. Sillä tavallahan se varstettu tavara tunnistetaan.
 
"Burning Guitars, UFOs, Sex, Drug, Rock n Roll" - Jimi Hendrix
Ruutikallo
05.02.2010 19:53:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällekin palstalle tiedoitus:

Tässä omakohtainen kokemus:

Varokaa kauppamiestä nimeltä EETU PAKKANEN. Huijari!!!!
Muiltakin foorumeilta tuttu. Laitan vielä tilinron, jos joku sattumalta on mennyt samaan halpaan kuin minä.
Jätän yhden nron pois niin en syyllisty yksityisyyden loukkaukseen. Tilinro: *42835-120072
Puh:041-782555*

Myy ja kaupittelee olematonta tavaraa. On poliisille ennestään tuttu, joka selvisi rikosilmoitusta tehdessä.
Kohtalaisen vakuuttava esiintyminen, mutta ei rahojen siirron jälkeen ole enää tavoitettavissa. Enkä ole mielestäni kovinkaan sinisilmäinen nettiostoksilla.
Tai näin minä luulin.. Olkoot tämä varoitus muille.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Ruutikallo
05.02.2010 19:59:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällekin palstalle tiedoitus:
 
Tässä omakohtainen kokemus:
 
Varokaa kauppamiestä nimeltä EETU PAKKANEN. Huijari!!!!
Muiltakin foorumeilta tuttu. Laitan vielä tilinron, jos joku sattumalta on mennyt samaan halpaan kuin minä.
Jätän yhden nron pois niin en syyllisty yksityisyyden loukkaukseen. Tilinro: *42835-120072
Puh:041-782555*
 
Myy ja kaupittelee olematonta tavaraa. On poliisille ennestään tuttu, joka selvisi rikosilmoitusta tehdessä.
Kohtalaisen vakuuttava esiintyminen, mutta ei rahojen siirron jälkeen ole enää tavoitettavissa. Enkä ole mielestäni kovinkaan sinisilmäinen nettiostoksilla.
Tai näin minä luulin.. Olkoot tämä varoitus muille.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Kailis
30.04.2010 15:38:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua oikeesti vituttaa kun Iso Roban bänditallissa on tapana jättää portti kadulle ja läpyskällä toimiva alaovi auki. Sielläkin pyörii niitä reippaita Piri-Pettereita, ja ne kämppien ovet ei kauheasti pidättele niitä. Ihan oikeesti. Hankkikaa kaikki ne läpyskät. Ei se kahdenkympin PANTTI niin paha ole.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «