Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Studiotyöskentelystä..
1
KMT
22.01.2003 20:46:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tänään studiossa soittamassa kitaraa
. Oli koulun projekti ja ei oltu harjoiteltu
juurikas mitään eikä ainakaan niin että kaikki olisivat olleet paikalla (olis ollu jollen olisi ollut pois yhtä päivää jolloin kävin helsingis) No kumminkin minä olin hoitanut lähinnä nämä sovitukset, eiköhän tämä (soolo)kitaristi ollut käynyt kuin kertaalleen harjoituksissa ja just silloin kun mä en ollut,
joten se soitti aivan erilailla kun mä ajattelin, ja yhden kappaleen loppu on suorastaan tyhjänpäivänen kun basisti ei viitti soittaa sooloa siihen vaikka muuten melkein koko ajan soittaa erilailla kuin olin kirjoittanut. Minun osuuteni meni suorastaan metsään kun en osaa soittaa kunnolla rytmissä
No sain yhden soolon jonka olin suunniteltu kappaleeseen
jo aiemmin mutta kun tuli kiire niin ei sitä soolo kohtaa ehditty ennemmin harjoitella tai kosketinsoittaja ei huomaa
sooloani ja soittaa melodiaa. Onneksi rumpali toimi hyvin..
Eli mitä mieltä onko ärähdykseni aiheellinen?
 
Niin ne biisit tulee elokuvaan, joka sitten tulee TV:stä joskus
 
Bassopalsta puuttuu muuten OK
manfred
22.01.2003 20:49:56 (muokattu 22.01.2003 20:50:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ei kuulostanut houkuttelevalta tilanteelta. Täällä on btw studiotyöskentely niminen palstakin...
 
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
KMT
22.01.2003 20:53:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ei kuulostanut houkuttelevalta tilanteelta. Täällä on btw studiotyöskentely niminen palstakin...
 
Niin no periaatteessa on... mutta eikö asiat siellä ole pahemmin sellaisia teknisiä
 
Bassopalsta puuttuu muuten OK
Vilhelmus
22.01.2003 20:57:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Niin no periaatteessa on... mutta eikö asiat siellä ole pahemmin sellaisia teknisiä

 
Kyllä kait.
Aika huonosti meni tilanteenne. Siinä nähdään taas se, että kaikesta täytyy sopia ja neuvotella, ja ellei se jollekulle käy, ei hän ole sopiva projektiin. Nih!
 
Lisää diskanttia!
Dumb
22.01.2003 21:01:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Me ei saataisi päivässä aikaa myöskään varmaan mitään ihmeellistä. Tai noh, jonkun pikaisen rallin, jota ei tarvitsisi sovittaa yhtään studiossa eikä muutenkaan kikkailla mitään ihmeellisyyksiä, voisi saadakin ihan hyvään kuntoon. Me ollaan yllättävänkin perfektionistista porukkaa ja osittain siitäkin syystä noi studioreissut venyy aika paljon. Vilhemus varmaan onkin tämän huomannut jos/kun on mun keikkapäiväkirjoja lukenut. 8-)
 
KMT
22.01.2003 21:06:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi sain omat soittoni purkkiin, muut joutuu viä meneen
laulaja kosketinsoittaja ainakin ehkä basistikin.
soolokitaristilla on se hyvä puoli että sen isä omistaa sen studion. Kauhulla odotan mitä ne viä keksii...
 
Bassopalsta puuttuu muuten OK

23.01.2003 08:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kun basisti ei viitti soittaa sooloa siihen
 
"Bassosoolo on kuin hirmumyrsky, kaikki merkit on olemassa mut ei voi mitään kun se tulee..."
 
Ei kait se biisi siitä parane jos kaikki soittaa sooloa?
 
vähemmän on enemmän periaate toimii useinkin studiossa?
 
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
KMT
23.01.2003 19:33:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Ei kait se biisi siitä parane jos kaikki soittaa sooloa?
 
vähemmän on enemmän periaate toimii useinkin studiossa?

 
Ajattelin antaa vähän vapauksia nuoteista soittamisesta
 
Bassopalsta puuttuu muuten OK
KMT
19.02.2003 17:41:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tänään tuli kuunneltua biisit, ihan kohtuullisesti meni
ainakin se hevibiisi vaikkei mun kitaraa pahemmin kuulunut toisen kitaran takaa, Jazz-biisis ei kuulunut mun soolo,
Siinä hevibiisin kevyemmäs versiossa ei kuulunut trumpetti kunnolla ja mun soitto meni päin mäntyä, Mun omas biisis
taas mun kitaras kyllä oli ihan liian kuiva saundi, ja se soolokitaristi ei oo voinut äänittää sitä sooloansa siihen,
vaikka se asuu siellä missä studio on...
 
Eikä kelvannut siihen elokuvaan, ehkä vain pätkä,
se on kyllä kiva säveltää elokuvaan biisejä, kun ei tiedä mitä tarvitaan, ihan turhaan tuli taas ahkeroitua. Mutta opettaja kyllä sanoi että voisimme osallistua jazz-biisillä johonkin kilpailuun...
 
Saakos kappaleita levittää ilman soittajien ja laulajan lupaa?
Mihinkäs niitä sitten sais laitettua?
 
SKP jyrää
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «