Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Treenit prkl..
1 2 3
KMT
10.05.2003 22:31:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prkl, ei ole vielä kertaakaan käynyt näin:
Ensinnäkin kävin kävin tuurissa kosketinsoittajan ja rumpalin kanssa, olin sopinut treenit neljäksi, en muistanut ilmoittaa kitaristille muutoksesta, se meni liian aikaisin sitten,
sitten kauhialla kiireellä kotio kello 17, tunti aikaa, roudata kamat tulostaa nuotit+kaikkee muuta, eli tulin puoli tuntia myöhässä, luulin saamani selkääni mutta jätkät odottelee vielä rumpalia, puoli tuntia taas, kun se tuli ruvettiin soittaamaan, eka biisistä ei tullut mitään, tuntui kuin kaikki olisivat eri kappaleessa, sitten kokeiltiin Wind of changea, sama lopputulos ja vielä yks biisi ja taas samoin päätimme lopettaa treenit..
 
Ei oo vielä kertaakaan tuntunut turhautuneelta treeneissä mutta kerta se ensimmäinenkin..
 
Hoho.
Fortune
10.05.2003 22:33:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävit sitten treeneissä. Todella kiinnostavaa.
 
Vielä kun olisi saanut jotain selvääkin.
KMT
10.05.2003 22:36:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä kun olisi saanut jotain selvääkin.
 
Tässä turhautuneessa tilassa ei ole ihme
 
Hoho.
Jabbe
10.05.2003 22:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkään en kyllä tajunnut yhtään mitään.
 
No ei se mitään, sitä sattuu. Kyllä se siitä.
Catja
11.05.2003 09:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sekin pistää vähän miettimään että missä mennään, kun basisti ei osaa yhtään samaa biisiä mitä muut soittaa...
 
Cornflake
11.05.2003 11:27:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

A Fortune In Lies:
Vielä kun olisi saanut jotain selvääkin.
 
...sama vika, eikä ollut ensimmäinen kerta.
 
Oliko tässä joku pointtikin?
 
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
Hammer Of The Gods
11.05.2003 11:32:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tässä joku pointtikin?
 
Ilmeisesti henkilön äärimmäinen turhautuminen harrastustaan kohtaan.
 
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Pallisti
11.05.2003 12:23:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sekin pistää vähän miettimään että missä mennään, kun basisti ei osaa yhtään samaa biisiä mitä muut soittaa...
 
Mutta osaatteko itse soittaa jotain, mitä basistinne osaa?
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
KMT
11.05.2003 14:32:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ilmeisesti henkilön äärimmäinen turhautuminen harrastustaan kohtaan.

 
No selvisi edes jotain, keikka 7.6 eikä tullut treeneistä mitään, kosketinsoittaja on poissa 1,5 viikkoo sitten pitäis saada biisejä kuntoon, ei tällä vauhdilla saa yhtään mitään aikaiseksi...
 
Hoho.
welho
11.05.2003 15:26:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No selvisi edes jotain, keikka 7.6 eikä tullut treeneistä mitään, kosketinsoittaja on poissa 1,5 viikkoo sitten pitäis saada biisejä kuntoon, ei tällä vauhdilla saa yhtään mitään aikaiseksi...

 

 
Ei siinä auta muuta kun laittaa homma toimimaan?
 
Palaveri pystyyn ja treenipäivät selväksi. Kaikkien etu olisi tietysti että keikan lähestyessä bänditouhu laitettaisiin harrastuksista etusijalle. Pleikkaria ehtii pelata muulloinkin=)
 
Kyllä se siitä lähtee kunhan saa sellaista tekemisen meininkiä ja homma pysyy hauskana!
 
Vaikka Rokkailu on pirun hauskaa joutuu sen eteen tekemään hulluna töitä. Ei se mitään koska duunaushan on kanssa kivaa=)=)
 
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Mursuviiksi
12.05.2003 00:36:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sitten kokeiltiin Wind of changea, sama lopputulos
 
Veikkaanpa että tuossa on teidän pumpun suurin ongelma ja turhautumisen syy...
 
+7min
Fortune
12.05.2003 10:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Veikkaanpa että tuossa on teidän pumpun suurin ongelma ja turhautumisen syy...

 
Bwahaha.
 
Hyvä ettei "Joutsenlaulu".
ganesha
12.05.2003 10:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jätä nyt hyvä ihminen noin turhauttava harrastus ja ala vaikka harrastamaan pitsinnypläystä :D
 
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
kivi
12.05.2003 13:46:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen aiemminkin ihmetellyt näitä KTM:n treenijuttuja, mutta kaipa se harrastuksen alkuvaiheessa voi olla tuollaistakin. Taidatte olla aika kärsimättömiä?
 
Opettele yksi (1) kappale ulkoa läpikotaisin jo kotona, MTK, ja sen jälkeen käytätte koko treenipäivän päivän siihen yhteen biisiin, ilman mitään muta hälyämistä. Ei rummuniskuakaan, ei nuottiakaan; näytät muille kärsivällisesti yhä uudestaan ja uudestaan miten biisi menee. Treenien lopussa teillä pitäisi olla kappaleesta toimiva versio, soittakaa se nauhalle muistiin ja se siitä.
 
Seuraavissa treeneissä kuuntelette nauhalta sen edellisen päivän biisin, soitatte sen ja alatte harjoitella seuraavaa. Jatkuu kuten edellä.
 
Seuraavissa treeneissä soitatte ensiksi ulkomuistista sen toissa treenien biisin, kuuntelette nauhalta sen edellisten treenien biisin ja soitatte sen, sitten alatte harjoitella setin kolmatta palaa.
 
Jatketaan kunnes setti on kasassa. Aina treenien lopuksi voitte soittaa koko setin.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
KMT
12.05.2003 17:33:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen aiemminkin ihmetellyt näitä KTM:n treenijuttuja, mutta kaipa se harrastuksen alkuvaiheessa voi olla tuollaistakin. Taidatte olla aika kärsimättömiä?
 
Harrastuksen alkuvaiheessa????
prkl mä oon soittanu 4 vuotta, kitaristi 7, kosketinsoittaja 10
rumpali 8, Se nyt ottaa päähän kun ollaan noinkin "ammattilaisia" eikä saada edes yhtä biisiä kuntoon
 
Opettele yksi (1) kappale ulkoa läpikotaisin jo kotona, MTK, ja sen jälkeen käytätte koko treenipäivän päivän siihen yhteen biisiin, ilman mitään muta hälyämistä. Ei rummuniskuakaan, ei nuottiakaan; näytät muille kärsivällisesti yhä uudestaan ja uudestaan miten biisi menee. Treenien lopussa teillä pitäisi olla kappaleesta toimiva versio, soittakaa se nauhalle muistiin ja se siitä.
 
Ei muilla ole aikaa, kitaristin saaminen edes pariksi tunniksi on kovan työn takana, kosketinsoittaja kun vielä käy viikot helsingissä niin on treenit aika vähäisiä...
 
Hoho.
Cornflake
12.05.2003 18:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KMT:
Harrastuksen alkuvaiheessa????
 
Älä nyt hermostu, kato kyllähän me ollaan kaikki huomattu että jäbä on tosi pro.
 
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
KMT
12.05.2003 21:01:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt hermostu, kato kyllähän me ollaan kaikki huomattu että jäbä on tosi pro.
 
Hoho.
 
Hoho.
Cornflake
12.05.2003 21:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KMT:
Hoho.
 
Onneksi en vääntänyt ratakiskosta. Nythän meillä kaikilla on hauskaa;-)
 
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
kivi
12.05.2003 22:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Harrastuksen alkuvaiheessa????
prkl mä oon soittanu 4 vuotta

 
Niin. Sun täytyy ymmärtää, että mä olen soittanut bändeissä yhtäjaksoisesti viimeiset 25 vuotta. Mun näkökulmastani homma on alkuvaiheessa, jos edes setin kasaaminen keikkakuntoon ei toimi - myöhemmin tulevat taas toiset ongelmat:-)
 
Ei muilla ole aikaa, kitaristin saaminen edes pariksi tunniksi on kovan työn takana, kosketinsoittaja kun vielä käy viikot helsingissä niin on treenit aika vähäisiä...
 
Siksipä ehdotinkin, että sä tekisit valmistavan arraustyön (mutta muista, että muiden sovitusideat ansaitsevat yhtä paljon mahdollisuuksia), ja päästäisit toiset ikäänkuin valmiiseen pöytään, homma muuttuu kyllä keikkailun myötä.
 
Ei valmiin ja mietityn setin treenaaminen vie kauhean kauaa. Mutta bändissä oleminen on sitoutumista. Jos aikoo soittaa, pitää olla valmis tekemään työtä; vastineeksi bändin pitää kehittyä ja päästä lähemmäs asetettuja päämääriä.
 
Miettikää etapit valmiiksi, ja aikataulu, jonka puitteissa niihin pyritään.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
KMT
12.05.2003 23:04:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sovituksen oon tehnyt etukäteen kyllä mutta ei silti tule mitään, ehkä mun pitäs harjotella tuota rytmipuolta rumpalin kans...
 
Hoho.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «