Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä olette?..
1
AER
02.03.2003 19:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin soittanut yhdessä bändissä melkein vuoden ja..
..oliko järkevää lähteä bändistä pois viikko ennen sovittua keikkaa?
Ne kuitenkin soitti sen keikan, mutta niillä oli toinen kitaristi joka veti ne minun osuukset.
Olen kohta 16 ja ne muut on jotain 18-19, ja tuntu siltä että ne käytti minua hyväksi.
Ne kävi treeneissä ilman minua. Ja kuulin että niille oli sanottu että antaa mulle potkut.
Sitten päätin lähteä pois koska se tuntui oikealta.
Heidän musiikki on aivan helvetin hyvää, ja aina kuin oli treenit (10 kertaa puoles vuodes), niin oli hyvät fiilikset.
Mutta aina ku pidettiin pientä hengähdys paussia niin, ne puhu omista jutuista ja minä olin aina ulkopuolinen.
Laulaja/kitaristi oli (ja on edelleen) armeijassa ja rumpali ja basisti oli mitä oli.
Rumpalia näin about kerran viikossa, ja sanottiin vaan "terve" mutta ei sen enempää.
Ne on helvetin kovia soittajia mutta on semmonen maku suussa että ne on "kusipäitä".
Itse olen soittanut yli 3 vuotta kitaraa, ja onhan sitä taitoaki jonkun verran tullut.
MAINOS - http://www.geocities.com/anttitabs - MAINOS
Tuo on minun oma tabulatuuri-sivu.
 
Enivei, nyt en siis enää soita kyseisessä bändissä.
Oliko tämä teidän mielestä oikea ratkaisu?
 
-Antti
JCM
02.03.2003 22:38:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Enivei, nyt en siis enää soita kyseisessä bändissä.
Oliko tämä teidän mielestä oikea ratkaisu?

 
Päätellen siitä mitä kerroit, teit aivan oikean ratkaisun.
 
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR
kalkkuna
02.03.2003 23:18:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli aivan oikea ratkaisu!
 
Chemo
03.03.2003 08:44:45 (muokattu 03.03.2003 08:51:38)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..oliko järkevää lähteä bändistä pois viikko ennen sovittua keikkaa?
 
Itse olisin hoitanut tuon sen keikan kuitenkin alta pois. Eipähän kukaan pääsisi sanomaan jälkeenpäin, että "toi jätti meidät pulaan kerran".
 
Mutta ilmeisesti et sopinut kyseiseen porukkaan, ja päätöksesi lähteä bändistä oli ihan fiksu noin muuten.
 
Ja kuulin että niille oli sanottu että antaa mulle potkut
 
Muista, että ei ole bändikaveriesi vika jos heille puhutaan tuollaista. Ja ihmisten puheisiin kannattaa suhtautua muutenkin varauksella: tuossakin on aika pitkä informaatioketju, jossa on monta väärinymmärryksen mahdollisuutta matkan varrella.
 
Wk
28.04.2003 16:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teit oikein.
Bändissä jos missä ikä saattaa näkyä tosi negatiivisesti ja jos ette olleet hyviä kavereita niin mitäs väliä sillä nyt enää on? Etit vaa uuden bändin.
 
Wk
jogo3000
28.04.2003 17:46:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se keikka olisi kannattanut tehdä ja sen jälkeen lähteä. Muuten ihan oikea ratkasu. Keikat vaan on semmosia että ei kannattas jättää väliin jos on sovittu.
 
Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto.
kimurantti1
03.05.2003 13:00:05 (muokattu 03.05.2003 13:00:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teit oikein.
Bändissä jos missä ikä saattaa näkyä tosi negatiivisesti ja jos ette olleet hyviä kavereita niin mitäs väliä sillä nyt enää on? Etit vaa uuden bändin.

 
Täysin oikea ratkaisu, mutta tämä "etsi uusi bändi" voi olle hieman helpommin sanottu kuin tehty.
Tosin olisi sinne keikalle kannattanut mennä, saahan siellä kokemusta, ja onhan se nyyt vähän ilekketä viikko ennen keikkaa lähteä.
Mutta oikein teit.....
 
jussiohman
03.05.2003 15:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin soittanut yhdessä bändissä melkein vuoden ja..
..oliko järkevää lähteä bändistä pois viikko ennen sovittua keikkaa?
Ne kuitenkin soitti sen keikan, mutta niillä oli toinen kitaristi joka veti ne minun osuukset.
Olen kohta 16 ja ne muut on jotain 18-19, ja tuntu siltä että ne käytti minua hyväksi.
Ne kävi treeneissä ilman minua. Ja kuulin että niille oli sanottu että antaa mulle potkut.
Sitten päätin lähteä pois koska se tuntui oikealta.
Heidän musiikki on aivan helvetin hyvää, ja aina kuin oli treenit (10 kertaa puoles vuodes), niin oli hyvät fiilikset.
Mutta aina ku pidettiin pientä hengähdys paussia niin, ne puhu omista jutuista ja minä olin aina ulkopuolinen.
Laulaja/kitaristi oli (ja on edelleen) armeijassa ja rumpali ja basisti oli mitä oli.
Rumpalia näin about kerran viikossa, ja sanottiin vaan "terve" mutta ei sen enempää.
Ne on helvetin kovia soittajia mutta on semmonen maku suussa että ne on "kusipäitä".
Itse olen soittanut yli 3 vuotta kitaraa, ja onhan sitä taitoaki jonkun verran tullut.
MAINOS - http://www.geocities.com/anttitabs - MAINOS
Tuo on minun oma tabulatuuri-sivu.
 
Enivei, nyt en siis enää soita kyseisessä bändissä.
Oliko tämä teidän mielestä oikea ratkaisu?

 
Tuttua on.. Kannattaa kuitenki nostaa kissa pöydälle aina ennenku tekee mitää peruuttamatonta. Mutta jos bändissä olo vituttaa ni eiku eroaa vaan saatana! niin minä teen.
 
älävitulesaatana!!
AER
07.05.2003 13:52:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vastauksista...
hyvä että en tehnyt kokonaan vääriin.
Ja joo on mulla nyt meneillään projekti/bändi:
NO ARMOR - http://noarmor.cjb.net
sivut on aika pahasti keskeneräset mutta kyllä ne sinne kuukauden sisällä ilmestyy.
 
Tosiaan vitutti niin saatanasti olla siinä bändissä että juuri sen takia lähin vittuun siitä.
Ja se rumpali ei edes aina sanonu terve ku näki sitä jossain hillumassa tai jotain.
 
Enivei, se on jo historiaa se projekti meitsin kannalta.
En tiedä vaikuttaako sopia se juttu niiden kans että lähdin just ennen keikkaa. Ehdotuksia???
 
-Antti
 
-Antti
tony.wirtanen
07.05.2003 23:59:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja tuntu siltä että ne käytti minua hyväksi. ...
Ne kävi treeneissä ilman minua.
 
Say what?!
 
...kuitenkin, jos ei tuntunut oikealta, niin teit oikean ratkaisun, right? Ja toisaalta; oot 16 - sulla vielä aikaa löytää se oikea.
 
Live fast, die young - www.the2short.tk
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «