Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soittajat ilmoituksilla
1
Tapani L
24.06.2003 17:07:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa vaan tässä mieleeni, että kuinkakohan moni alkuvaiheessa oleva bändi on saanut jäsenet/jäseniä/jäsenen bändiinsä jollain lehdessä tai muualla olleella ilmoituksella.
Itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta edes kokeilla tuollaista, kaveripiirissä kun on sattunut olemaan sen verran soittajia, että niistä on bändin saanut kasattua.
Siis, onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia lehtien ilmoituspalstojen tahi vaikkapa tällaisten m.netin tapaisten paikkojen toimivuudesta soittokavereiden haussa? Minulla on jostain syystä aina ollut sellainen käsitys, että nuo keinot eivät oikein toimi..
 
Anteeksi häiriö...
...ja vielä enemmän anteeksi tämä...
Bassballs
24.06.2003 23:17:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs toverini sai bändin kasaan juuri m.netin kautta, ellen väärin muista.
 
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
-J
25.06.2003 00:15:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin nykyiseen bändiini asiantuntevan basistin M.net:in Wanted -palstan kautta. Ihan asiallista.
 
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Debellator
25.06.2003 17:29:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa vaan tässä mieleeni, että kuinkakohan moni alkuvaiheessa oleva bändi on saanut jäsenet/jäseniä/jäsenen bändiinsä jollain lehdessä tai muualla olleella ilmoituksella.
 
Sinäänsä onhan se hyödyllistä laittaa taitojansa jakoon ilmoituksilla, mutta minusta se on silti sinäänsä vähän luonnotonta ja ainakin alkuvaiheessa vaikeuttaa ehkä hieman toimintaa, mutta en sano että olisi turhaa hakea bändi/soittajaa lehdista/netistä...
 
HulluSimo
26.06.2003 01:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä oo vielä tärpännyt. Kattokaa nyt se wanted!
 
...or still alive! Katsokaa Wanted!
Billsner
26.06.2003 10:58:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä oo vielä tärpännyt. Kattokaa nyt se wanted!
 
Eipä ole vielä täälläkään tärpännyt.
Master of reality
26.06.2003 12:31:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei oo mullakaan. Oon laitellut kaikennäköisiä ilmoituksia
monta kertaa, mut ei ole vielä löytynyt
 
Paas
26.06.2003 12:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moni kyllä löytää ilmoitusten kautta sellasen bändin tai soittajia joiden seurassa viihtyisi hyvin ja ajatus maailma olisi samankaltainen mutta monesti välimatka on ongelma. Hankala soittaa jos yks kaveri on helsingistä ja toinen rovaniemeltä.
 
Debellator
26.06.2003 14:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moni kyllä löytää ilmoitusten kautta sellasen bändin tai soittajia joiden seurassa viihtyisi hyvin ja ajatus maailma olisi samankaltainen mutta monesti välimatka on ongelma. Hankala soittaa jos yks kaveri on helsingistä ja toinen rovaniemeltä.
 
Mäkin hakisin ittelleni toista bändiä, ja monii lupaavia ilmotuksia on ollut. mutta ei porista. Sinäänsä tykkäisin enemmän jos löytyis ilman ilmoitusta, mutta ei löydy ja eiköhän kuiteski tätäkin kautta löydy ainakin soittotaitoisii ;)
 
Kjukka
27.06.2003 12:24:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkiin kolmeen bändiin joissa olen elämäni aikana ollut on löytynyt soittajia wantedin avulla. Tällä hetkellä kasassa olevaan minä viimeisenä.
 
-juki
 
I watch the rise and fall of a thousand days it means nothing to me; I've been promised redemption for lifetime wasted in these golden fields -Strung out: Scarecrow-
KanZuu
29.06.2003 13:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Me olla bändiä kasaamassa yhen basisti kamun kanssa ja ainakin monta rumpali ilmoitusta on tullut, mutt ei yhtään mieslaulaja ilmoitusta (hitto onks suomessa ees). Meillä on ilmoitukset soundin ja m.netin sivuilla ja niistä siis on löytynyt rumpaleja.
 
HCW
29.06.2003 16:51:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin on tullut kasattua bändejä m.netistä...Kyllä täältä soittajia saa.
 
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
booster
30.06.2003 08:50:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wanted-palstan perusteella olen liittynyt nykyiseen bändiini ja käynyt kokeilemassa yhdessä toisessa bändissä.
 
Rumpalia sen sijaan ei tahdo löytyä bändiimme millään, prkl.
 
Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Driver
Diablero
03.07.2003 22:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse löysin oman rakkaan bändini juuri mnetin wantedista, samoin kuin laulajamme.
 
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
kimurantti1
04.07.2003 14:30:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä näytä laulajaa löytyvän...
 
Huikki
04.07.2003 14:59:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meille löytyi rumpali paikallisen Kerubi-baarin ilmoitustaululta.
Matti oli tulossa Joensuun vain opiskelemaan ja samantien joutui bändiin :)
 
Tuossa on kuva siitä löegendaarisesta ilmotuksesta:
 
http://www.stellankoti.net/ilmoitus.jpg
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «