Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: saan olla iloinen
1 2
Pallisti
30.12.2002 12:05:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turhaa tilitystä:
Nyt kun olen lueskellut bänditoiminta-osastoa olen huomannut, että saan olla iloinen ja onnellinen siitä, kun bändissämme kaikki jaksavat käydä treeneissä ja kaikilla on lähes poikkeuksetta hyvä fiilis touhuta bändijuttuja. Meillä ei kukaan yritä sluibia treeneistä koskaan. treenipäivämme ovat oikeastaan hyvinki odotettuja päiviä, viikon kohokohtia. Bändimme hyvän ilmaapiirin syynä voi osittain olla sekin, kun emme bändin kanssa pelkästään soita ja hikoile treeniksellä paskan seassa, vaan pidämme yhteisiä ns.bändi-iltoja: bissee, saunaa, pleikkarii ja kättä perjaatteella. Sekä harrastamme myös syömistä yms, eli lähdemme yhdessä paikkaan x pitämään hauskaa.
 
Voihan kikuli, mitä mä oikeen höpötän.. Ketään ei varmaan jaksa kiinnostaa..
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Keke Urlaub
30.12.2002 12:14:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei, noinhan sen olla pitää. Liian moni bändi ottaa hommat turhan vakavasti, tyyliin "kaikki biisit loppuun asti hiottuna treenikämpälle, soitetaan niin kauan että sujuu ja sitte kaikki kotia piereskelee".
 
Aqualung -J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori-
the jokke
30.12.2002 12:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielläkin menee aikast hyvin verrattuna muihin yhtyeisiin..
 
www.thehorrors.cjb.net käykääs nyt täällä niin ylittyy 3000 kävijän raja ennen uuttavuotta!!!!!!1
no huhhuh..
manix
30.12.2002 12:55:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, on aika hämmästyttävää huomata kuinka paljon ongelmia joillakin bändeillä on jäsenten motivaation kanssa. Meillä on asiat tällä saralla todella mallillaan. Toisaalta asiaa auttaa se että proggiksella on selvä suunta ja sinne päin myös koko ajan edetään. Voisin kuvitella että joillakin ihmisillä tökkii pahasti pelkkänä autotallimuusikkona oleminen. Kun keikalle pitäis päästä ja levyn tekeminenkin ois aika mageeta jne. Elikkäs selvät suunnat pitäis bändin porukalla sopia keskenään ettei jää junnausvaihde päälle. Siitä se lähtee.
 
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
tuomittu
30.12.2002 13:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turhaa tilitystä:
Nyt kun olen lueskellut bänditoiminta-osastoa olen huomannut, että saan olla iloinen ja onnellinen siitä, kun bändissämme kaikki jaksavat käydä treeneissä ja kaikilla on lähes poikkeuksetta hyvä fiilis touhuta bändijuttuja. Meillä ei kukaan yritä sluibia treeneistä koskaan. treenipäivämme ovat oikeastaan hyvinki odotettuja päiviä, viikon kohokohtia. Bändimme hyvän ilmaapiirin syynä voi osittain olla sekin, kun emme bändin kanssa pelkästään soita ja hikoile treeniksellä paskan seassa, vaan pidämme yhteisiä ns.bändi-iltoja: bissee, saunaa, pleikkarii ja kättä perjaatteella. Sekä harrastamme myös syömistä yms, eli lähdemme yhdessä paikkaan x pitämään hauskaa.

 
Neitien touhua. Treeneihin mennään kännissä ja siellä kinastellaan. Lopuksi pistetään pystyyn kunnon tappelu. Seuraavat reenit on sitten, kun kaikki on päässy sairaalasta. Ja kaikki tietenkin vihaa kaikkia, mutta pändin on pysyttävä pystyssä, että sais naisia ja rahaa. Ja naisia... Ja rahaa.
 
No ei ihan. Meilläkin tuo pändihomma pyörii ihan kivasti. Täytyy kyllä myöntää, että reenit ei niin paljoa innosta kuin ennen. Ennen reenit olivat juuri se "viikon kohokohta". Homma on vaan alkanu maistua vähän puulle, kun niitä samoja piisejä vaan jauhetaan. Ja omien piisien teko on sellasta raastinraudalla runkkaamista, ettei mitään järkeä. Pitäs varmaan keksiä jotain uutta tohon hommaan, ettei kiinnostus mee ihan täysin.
 
manix
30.12.2002 14:03:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs varmaan keksiä jotain uutta tohon hommaan, ettei kiinnostus mee ihan täysin.
 
Aivan, tätä ajoin takaa.
 
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Cornflake
30.12.2002 14:25:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pallisti puhuu ihan asiaa, hirveetä tämä valittaminen. Se vain kuuluu suomalaisten luonteeseen.
 
Mä olen kyllä ihan tyytyväinen oman bändin meininkiin.
 
Yksi pikkujuttu tuossa tosin ihmetyttää:
 
Pallisti:
pidämme yhteisiä ns.bändi-iltoja: bissee, saunaa, pleikkarii ja kättä perjaatteella.
 
Kättä? Mtäh?!
 
manix
30.12.2002 14:25:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kättä? Mtäh?!
 
Mä en halua tietää ;-)
 
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Pallisti
30.12.2002 14:55:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Kättä? Mtäh?!

 
Ööö.. bändin kanssa aina kaunihimpi.
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Cornflake
30.12.2002 18:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pallisti:
Ööö.. bändin kanssa aina kaunihimpi.
 
Kaunista...;-P
 
nuorikitaristi
27.06.2003 12:43:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pallisti puhuu ihan asiaa, hirveetä tämä valittaminen. Se vain kuuluu suomalaisten luonteeseen.
 
Mä olen kyllä ihan tyytyväinen oman bändin meininkiin.
 
Yksi pikkujuttu tuossa tosin ihmetyttää:
 
Pallisti:
kättä
 
Kättä? Mtäh?!

 
Siis että ollaan kädenvääntöö kännis... :)
 
ai sä!?
Billsner
27.06.2003 22:26:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oishan kiva bändin kanssa juopotella ja sellaista. Ei vaan viitsi nykyisellä miehityksellä mitään ihmempää keksiä (meitä on kaksi kitaristia)... Toivotaan että uusia jäseniä löytyy pian.
ten
03.07.2003 21:44:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse soitan kahdessa orkesterissa ja toisen bändin jätkien kanssa hengataan muutenkin kuin treeneissä, kun taas toisen bändin kanssa nähään about treeneissä ja koulussa silloin kun on koulua.
 
Täytyy kyllä myöntää, että huomattavasti hauskempaa on soittaakin tuon toisen bändin kanssa, kun hengataan muutenkin kimpassa. En kyllä tiedä mistä tuo johtuu, mutta kuiteskii. Kivaa!
 
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
bassline
04.07.2003 23:37:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meet käymmä yhes ravintolas koko bändi aina joskus... ja sitten aamulla edelleen yhdessä mietitään kuka pääsee ulos putkasta ensimmäisenä...*wirn* jtn.....
 
minkä pirun takia....?
Outkast
07.07.2003 22:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meiän bändissä pasisti nukkuu puolet treeneistä ja kitaristi koittaa epätoivoisesti soittaa jotain, motivaatio on suunnilleen nollassa. Onneksi saimme uuden laulajan joka lähtee hommaan kunnon tykitys asenteella toivon, että se nostaa bändin motivaatiota. Tosin minä rumpali joudun aina järkkäämään kaiken treenikämpästä treenien kokoamiseksi.
 
NO ainakin soitan eniten treeneissä.
 
Teemu Tee
08.07.2003 10:22:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naapuritreenikämpän kaverit soittelivat eilen illalla treenejään kun painin seinän takana digimikserisulkeisissa. Oli kyllä mukava kuunnella, kelpo kamaa soittivat ja vieläpä asenteella. Sellaista reilua rockia.
 
Puoli tuntia tehokasta soittoa ja väliin vartin tauko. Ihmekös jaksavat vetää kolmesta viiteen tuntia kerralla. Järkevä ajankäyttöpolitiikka. Tulee itse oltua turhan kiireinen ja tehokkuusajatteleva, kaksi tuntia vedetään viiden minsan tauolla. Asiaan tulee muutos!
 
Tyhjän saa pyytämättäkin
L.Ruoska
09.07.2003 21:15:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Collarbonella on kyllä just sellanen meininki kun pitäiskin. Onneks olkoon! =)
 
"Se on rautaa kun joskus ottaa turpiin".
Pallisti
10.07.2003 22:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Collarbonella on kyllä just sellanen meininki kun pitäiskin. Onneks olkoon! =)
 
Todellakin ;)
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
SerialKiller
31.07.2003 08:58:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo... Kai se on itsekin sanottava että omassa bändissä kaikki on hyvin.
Kaikki soittajat on tunteneet toisesa ainaki 10vuotta ja vietetään muutenki aikaa yhessä.
Reenit saattaa venyä 8 tuntisiksi. Ja siellä soitetaan jatkuvasti, vartin pausseja sopivin väliajoin ettei rumpalilta lähe taju.
Riitoja ei oo ollunna oikeestaan ikinä, kaikille on tavotteet selvät ni ei tartte kinastella. Ja jokaisella on omat hommansa ni kukaan ei astu toisten varpaille promo ym. hommissa.
 
Rentoa menoa ja hauskan pitoa.
 
Outkast
31.07.2003 22:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta vitussa saat olla että homma toimii.
 
Vittu meiän bändissä joudun aina hoitamaan kaikki hommat ja kutsumaan jengin paikalle. Meillä on kaksi kitaristia, ykkös kitaristi ei osaa soittaa paskaakaan, mutta se kakkoskitaristi osaa ja heti kun kakkos kitaristi saa sähkösekeban ykköselle monoa.
 
Mua vaan vituttaa se, että jos treeneihin ei tulla siitä ilmoitetaan päivää ennen. Mua vituttaa se, että jos annetaan joku biisi treenattavaks niin sitten sanotaan, että ööö en mä ööö kerenny/jaksanu/halunnu treenata sitä.
 
Oikeestaan meillä on sellanen tilanne, että heti kun kakkos kitaristi saa sen skeban niin ykkönen voi vaikka mun puolesta painua vittuun.
 
Tää bänditouhu ei toimi jos ei viittitä tehä asian eteen jotain ja olla osa joukkuetta. Sitten me painitaan niiden ongelmien kanssa, että sähkökamat on ainakin 20W liian pienet ja rummut vetää kaiken päälle. Kukaan muu ei viitsi panostaa soittimiin muutakun minä. Jos otetaan huomioon, että mun kamat on maksanu noin 2700e ja niiden about 700e (yhteensä) ;D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «