Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Black Keys
1 2
nannne
24.11.2009 22:38:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikargh: Näkyypi olevan tuolla TBK:n kaupassa jotakin alennustuotteita, niin voisi sen levyn kanssa hommata samalla :D
 
Last.fmstä vakoilin jotta näky löytyneen. Itseasiassa ihan mielenkiintonen levy.
 
miikargh
20.04.2010 17:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta levyä pukkaa näemmä. Toukokuussa tulis ulos Brothers niminen albumi.
 
Täsä on eka sinkku:
http://www.youtube.com/watch?v=DNXwicxlsvI
 
Kuulostaa itelle ainakin perskuleen hyvältä!
 
vantage
22.04.2010 21:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kuullosti todella hyvälle tuo linkitetty uusi kappale.
Ei ehkä ihan niin kitaravoittoista touhua kun ennen, tai mitä olen itse saanut käsityksenä tästä yhtyeestä, mut ostettavien listalle menee ehdottomasti!
 
Nii, ja paras levy-uutuus mikä on tälle kesälle tiedossa.
 
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
miikargh
26.04.2010 12:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vantage: Kyllä kuullosti todella hyvälle tuo linkitetty uusi kappale.
Ei ehkä ihan niin kitaravoittoista touhua kun ennen, tai mitä olen itse saanut käsityksenä tästä yhtyeestä, mut ostettavien listalle menee ehdottomasti!
 
Nii, ja paras levy-uutuus mikä on tälle kesälle tiedossa.

 
Ehdottomasti!
 
harmonyh62
01.05.2010 14:24:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjottanut on ollut täysin bändin lumoissa Magic potion levystä lähtien. Ollaan bändin kanssa tehty muutamista TBK ralleista "omia versioita". Tässä linkki uusimpaan vetoon "Hard row". http://www.myspace.com/513884239 Mielipiteitä otetaan kernaasti vastaan...
 
miikargh
01.05.2010 15:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

harmonyh62: Allekirjottanut on ollut täysin bändin lumoissa Magic potion levystä lähtien. Ollaan bändin kanssa tehty muutamista TBK ralleista "omia versioita". Tässä linkki uusimpaan vetoon "Hard row". http://www.myspace.com/513884239 Mielipiteitä otetaan kernaasti vastaan...
 
Mukavan kuulosta. Laulaja toimi toisi hyvin!
 
harmonyh62
01.05.2010 20:33:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikargh: Mukavan kuulosta. Laulaja toimi toisi hyvin!
Kiitos! Täytyy jatkaa harjoittelua...Täytyy toivoa, että TBK tulisi joskus tänne pohjolan perukoille. Tuleva TBK levy on killeri, vaikkei se ei ole sitä barebone kamaa mitä se oli vielä magic potion aikaan...
 
the Gas Fuzz
10.05.2010 19:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottakaa tutkaan Jon Spencer Blues Explosion jos Black Keys/White Stripes jytisee. On vähän samaa tyyliä mut ruutia vaan enempi ;)
 
Houlama Mama tsäst ö sviit tsärönana.
zekeode
17.05.2010 18:43:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt uusi levy myös Spotifyssa.
 
Lisäsin omaan Rouhee Blues-soittolistaan:
http://open.spotify.com/user/puoskari/playlist/2LFIANy67lSJ6sYRw5d4eD
 
Black Keys faneille pitää suositella toisen kovan duon uutta levyä: Moreland & Arbuckle - Flood.
Veikko
20.05.2010 12:34:18 (muokattu 20.05.2010 21:04:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Keysilla ja ZZ Topilla (tai ainakin Gibbonsilla) on suunnitelmissa jonkilaista yhteistyötä. Gibbons kertoi asiasta podcast-haastattelussa.
 
http://www.musicradar.com/news/guit … itars-guitars-and-rick-rubin-211281
 
E:linkin korjaus
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
FreshPots
21.07.2010 00:57:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaita (ellei jopa paras) bändejä tältä vuosituhannelta.
 
Ostin jonkun musiikkilehden jossa oli jimi hendrixistä joku juttu. Siinä mukana tuli CD jossa oli musiikkia uudemmilta yhtyeiltä, joiden musiikkiin Hendrix on vaikuttanut. Levy alkoi Black Keysin "I Got Minella" (siellä oli pari muutakin mielenkiintoista bändiä kuten radio moscow, buffalo killers ja howlin rain). Eihän se ihan hendrixiä ollu mutta kylläpä kuullosti hyvältä. Oon siitä asti ollu black keys-fani. Minun mielestäni hakkaa white stripesit mennen tullen. Harmi vaan että taitaa olla hieman liian raakaa musaa suurimmalle osalle nuorison (minut lukuunottamatta) sokeripopin turruttamille korville, mutta ainahan voi toivoa että black keysin avulla maailma muuttuisi taas astetta paremmaksi paikaksi, hieman bluesimmaksi.
 
miikargh
21.07.2010 08:15:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: Parhaita (ellei jopa paras) bändejä tältä vuosituhannelta.
 
Ostin jonkun musiikkilehden jossa oli jimi hendrixistä joku juttu. Siinä mukana tuli CD jossa oli musiikkia uudemmilta yhtyeiltä, joiden musiikkiin Hendrix on vaikuttanut. Levy alkoi Black Keysin "I Got Minella" (siellä oli pari muutakin mielenkiintoista bändiä kuten radio moscow, buffalo killers ja howlin rain). Eihän se ihan hendrixiä ollu mutta kylläpä kuullosti hyvältä. Oon siitä asti ollu black keys-fani. Minun mielestäni hakkaa white stripesit mennen tullen. Harmi vaan että taitaa olla hieman liian raakaa musaa suurimmalle osalle nuorison (minut lukuunottamatta) sokeripopin turruttamille korville, mutta ainahan voi toivoa että black keysin avulla maailma muuttuisi taas astetta paremmaksi paikaksi, hieman bluesimmaksi.

 
Radio Moscow, Buffalo Killers ja Howlin' Rain kannattaa todellakin tarkistaa! Ovat perkuleen hyviä pändejä. Dan Auerbach (TBK:n kitaristi) on tuottanut Radio Moscowin ekan levyn ja myös ilmeisesti jotakin Buffalo Killersin materiaalia.
 
Mr. Mojo Rising
Veikko
02.02.2011 23:10:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hankitttua tuo Dan Auerbachin Keep it Hid soololevy. On ihan järettömän hieno levy. Melkoinen pelimanni tuo Auerbach. Koska näin hyviä piisejä on viimeksi tehty? Kuuskytluvulla?
 
Löytyy muuten spotifysta. Tsekatkaa.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
miikargh
02.02.2011 23:41:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Tuli hankitttua tuo Dan Auerbachin Keep it Hid soololevy. On ihan järettömän hieno levy. Melkoinen pelimanni tuo Auerbach. Koska näin hyviä piisejä on viimeksi tehty? Kuuskytluvulla?
 
Löytyy muuten spotifysta. Tsekatkaa.

 
Oon tuota kohta jo pari vuotta kuunnellu. Hiano levy. Oli sillon pari vuotta sitten vähänkö esimakua TBK:n tulevasta suunnasta.
 
sakkemule
12.08.2023 23:02:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähin kattoon Lontooseen näitä keikalle... Keikkahan oli mahtava.
Siitä intouduin tekemään oman version:
 
https://www.youtube.com/watch?v=tB-QRWe0puw
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «