Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Allman Brothers Band
1 2 3 4 5 6 7 8
sakkemule
10.12.2006 14:44:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitähän olis lyhyt matka tänne...
 
tuskin kukaan täällä suomessa uskaltaa/tajuaa kyseisen bändin ottaa.
kun oltiin kattomassa puolassa keikkaa, niin se oli loppuunmyyty, niinkuin kaikki muutkin niitten keikat euroopassa. ajatellaanpa, jos vaikka sen tois tänne turkuun, niin oliskos 100 myytyä lippua mahollista??? täällä porukka käy juomassa sedun halpakaljaa, ennen kuin kattoos kunnon bändejä. eli kannattaa vaan ostaa liput ennakkoon ruottiin. onhan sillä jopa black oak arkansaskin.
mutta toivottavasti ihme tapahtuis, ja joku ne tänne uskaltais raahata.
joku tavastia vois kyl toimia hyvin.
 
monotone
10.12.2006 16:19:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua kiinnostais enemmän semmonen Evening with Gov't Mule systeemi kun tollaset festarivedot. Pari kunnon settiä ja silleen. Tuskin ne nyt Eurooppaan asti tulee pelkästään jonkun svedufestarin takia, ehkäpä jossain kohtuu lähellä sitten klubikeikkaakin olisi tiedossa. Vaikka näkyvyyden kannalta - ja sitähän ne just täällä päin kaipaa - nuo festarit on tietysti hyviä.
Ossi
10.12.2006 21:04:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saadapa Derek Trucksin bändi keikalle näille kulmille! Nethän vetää pitkälti samoista alkuaineista rakennettua, mutta .. köh.. mielenkiintoisempaa musaa :)
 
Lift your other foot up And fall on your ass Get back up Put your teeth in a glass Aint ever been nothin quite like this Its a magical thing called the wilbury twist
oulukyllosa
10.12.2006 22:54:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskin kukaan täällä suomessa uskaltaa/tajuaa kyseisen bändin ottaa.
kun oltiin kattomassa puolassa keikkaa, niin se oli loppuunmyyty, niinkuin kaikki muutkin niitten keikat euroopassa. ajatellaanpa, jos vaikka sen tois tänne turkuun, niin oliskos 100 myytyä lippua mahollista??? täällä porukka käy juomassa sedun halpakaljaa, ennen kuin kattoos kunnon bändejä. eli kannattaa vaan ostaa liput ennakkoon ruottiin. onhan sillä jopa black oak arkansaskin.
mutta toivottavasti ihme tapahtuis, ja joku ne tänne uskaltais raahata.
joku tavastia vois kyl toimia hyvin.

 
Näin kerran unta että Mule tuli Oulun Teatrialle keikalle.Siis oikeasti.Tosielämässä Mule ja Teatria täyteen toteutuisi silleen että samalla keikalla esiintyisi Twisted Sister tai vastaava kasaripumppu, mikä on täällä edelleen kuuminta hottia.
 
- play some skynyrd, man -
monotone
10.12.2006 23:10:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saadapa Derek Trucksin bändi keikalle näille kulmille! Nethän vetää pitkälti samoista alkuaineista rakennettua, mutta .. köh.. mielenkiintoisempaa musaa :)
 
Que?
 
Ota pastilli. Yskänpastilli.
 
:-)
sakkemule
11.12.2006 00:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, ei ne yhden festarin takia tänne tuu.
niitä on muutama. yhen varman toisen keikan tidän (tai tää on kai vasta huhu)
eli rockpalast kuvaa taas keikan, ja lämppärinä soittaa dickey betts band. se on siis saksassa se keikka. varmaankin muitakin klubikeikkoja tulee. toivotaan et myös suomeen.
 
Arabian Lauri
13.12.2006 14:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin kerran unta että Mule tuli Oulun Teatrialle keikalle.Siis oikeasti.Tosielämässä Mule ja Teatria täyteen toteutuisi silleen että samalla keikalla esiintyisi Twisted Sister tai vastaava kasaripumppu, mikä on täällä edelleen kuuminta hottia.
 
Sviddu, mä näin tuossa pari yötä sitten unta että olin Mulen keikalla, mutta olin jättänyt kaikki muut kledjut himaan paitsi mustat Paavo Nurmi-malliset alushousut. Eli en muista soittivatko hyvin vai huonosti, kun paleli niin paljon. Positiivista oli se että olin unessa paljon laihempi, vaikka tukalaa oli siitä huolimatta.
 
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
monotone
13.01.2007 11:57:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvinaista herkkua...
 
http://music.ibiblio.org/pub/multim … gf/02.%20ABB1970-09-23.complete.mpg
oulukyllosa
14.01.2007 15:37:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvinaista herkkua...
 
http://music.ibiblio.org/pub/multim … gf/02.%20ABB1970-09-23.complete.mpg

 
Mitä tuolta latauksen takaa löytyy T: nim. laiska
 
- play some skynyrd, man -
monotone
14.01.2007 23:02:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tuolta latauksen takaa löytyy T: nim. laiska
 
Harvinaista herkkua, niinhän mä sanoin.
 
ABB1970-09-23
 
Google tai jotain...emmä tiä, oliks liian paha rasti laiskalle? :-)
Kiinankeisari
16.01.2007 23:20:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tänään kolahti postilaatikkoon hartaasti odotettu hittin' the note, ja onhan tuo pikakuuntelun perusteella todella vakuuttavaa jälkeä. ennestään mulla oli brothers and sisters ja sitten tältä Haynes-Betts kaudelta mycology-an anthology kokoelma ja live DVD-live at great woods tmjsp. duanen aikaiset levyt menee kyllä seuraavana hankintaan, tulis vaan se Gov't mulen deepest end ensin...
 
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Texas Oil
04.09.2007 22:18:02 (muokattu 05.09.2007 10:14:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin, että puistoblues kävi neuvotteluja bändin saamisesta Järvenpäähän, mutta hintapyyntö oli suht. hulppea
 
no niin nostetaampa kissa taas pöydälle ... heh
 
netti-adressi pystyyn ... haluamme ABB:n suomeen keikalle!
 
olisi jo korkea aika esim. welldone:n tai jonkun muun itseänsä promoottoriksi kutsuvan henkilön/ohjelmatoimiston tuovan kyseisen bändin suomeen keikalle?!
 
jos kerran puistobluesilla ei ole resursseja, niin sitten vaikka hartwall-areenalle jonkun promon toimesta ja mieluusti skynyrd vielä samalle keikalle ...
 
veikkaampa, että kyseinen keikka myytäisiin hyvinkin nopeasti loppuun ...
 
> saako ajatus yhtään kannatusta?
 
~ texas oil ... since 1930 ~
Bonham
05.09.2007 13:55:15 (muokattu 05.09.2007 13:57:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no niin nostetaampa kissa taas pöydälle ... heh
 
netti-adressi pystyyn ... haluamme ABB:n suomeen keikalle!
 
olisi jo korkea aika esim. welldone:n tai jonkun muun itseänsä promoottoriksi kutsuvan henkilön/ohjelmatoimiston tuovan kyseisen bändin suomeen keikalle?!
 
jos kerran puistobluesilla ei ole resursseja, niin sitten vaikka hartwall-areenalle jonkun promon toimesta ja mieluusti skynyrd vielä samalle keikalle ...
 
veikkaampa, että kyseinen keikka myytäisiin hyvinkin nopeasti loppuun ...
 
> saako ajatus yhtään kannatusta?

 
Nettiadressi on ehkä väljähtänein asia minkä tiedän; kukaan ei voi sellaista ottaa tosissaan.
 
Mutta itse asia mitä tärkein; ABB pitäisi tänne saada... ja vaikka Gov't Mule samalle illalle...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Texas Oil
05.09.2007 21:28:44 (muokattu 05.09.2007 21:31:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nettiadressi on ehkä väljähtänein asia minkä tiedän; kukaan ei voi sellaista ottaa tosissaan..
 
heh ... no enhän mä sitä nyt ihan tosissaan ... ajattelin vaan, että tarttis jonkun keikkajärjestäjän
herätä hoitamaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä vielä ku ABB on hyvässä kuosissa, eikä vasta sitten
kun g.allmania ja rytmiryhmää talutetaan rullaattorin kanssa lavalle ... niinkuin yleensä tapana tähän saakka on ollut, eli hankkia
näitä legendoja/bändejä esiintymään suomeen vasta elämänsä ehtoopuolella esim. killer ... j.winter ... p.green ... pamela anderson (hoho) ym...
 
~ texas oil ... since 1930 ~
mcmies
06.09.2007 15:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehtoopuolellahan se ABB:kin tavallaan on... Mutta mun täytyy sanoa, että Hittin' The Note-platan tokan biisin (High Cost of Low Living) kitarointi on hienoimmasta päästä, mitä oon ikinä kuullut. Vaikka onkin uudempaa tuotantoa. Tahtoo soida mun päässä vähän väliä... esimerkiksi nyt... ;-)
 
Olis se kiva nähdä livenä. Puistoblues olis hyvä mesta, mutta jos hinta on liian kallis, niin ei sille taida mitään voida.
 
sakkemule
06.09.2007 21:43:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yhdyn hartaasti toiveeseen...
 
Bonham
07.09.2007 11:10:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehtoopuolellahan se ABB:kin tavallaan on... Mutta mun täytyy sanoa, että Hittin' The Note-platan tokan biisin (High Cost of Low Living) kitarointi on hienoimmasta päästä, mitä oon ikinä kuullut. Vaikka onkin uudempaa tuotantoa. Tahtoo soida mun päässä vähän väliä... esimerkiksi nyt... ;-)
 
Olis se kiva nähdä livenä. Puistoblues olis hyvä mesta, mutta jos hinta on liian kallis, niin ei sille taida mitään voida.

 
Ehtoo ja ehtoo.. kyllä noi viimeisimmät levyt, studio ja live, kertovat bändin olevan erittäin hyvässä iskussa
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bensusan
17.09.2007 10:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo diggaan kyseistä orkesteria, Dickey Betts on kyllä meikäläisen top 5 kitarasankareita. Sellanen melodiantaju ja soittotatsi josta vois jonkun ruumiinosan kyllä antaa :D
 
Onkos toi Govt. Mule kuunneltavaa kamaa? Ei oo Warren Hayneskään nimittäin turha jätkä!
 
"The only danger is falling too much in love with guitar playing. The music is the most important thing, and the guitar is only the instrument." -Jerry Garcia
oulukyllosa
18.09.2007 00:02:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollu ehtoopuolen bändi v.2003, eli Hittin The Noten julkaisun aikaan, päinvastoin; mielestäni lähes parhaimmillaan koko historiansa aikana.
 
Samaan aikaan julkaistuDvd Live at Beacon Theatre on aivan saa-ta-nal-li-sen kova.
 
- play some skynyrd, man -
Geetar
22.09.2007 17:32:33 (muokattu 22.09.2007 17:33:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"""Onkos toi Govt. Mule kuunneltavaa kamaa? Ei oo Warren Hayneskään nimittäin turha jätkä!""
 
On todellakin kovaa kamaa... kannattaa tsekata. Erilaista kamaa kuin ABB mutta kuitenkin tietyllä tavalla samantyylistä.
 
Keep practising
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «