Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Heikki Silvennoinen - Miehet kaatuu?
1
Mase
02.09.2003 10:38:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa tuon ko. levyn tarkemmasta julkaisuajankohdasta.. Heikki itse kertoili Tampereen Emman keikalla taannoin, että levy julkaistaan elokuun puolessa välissä (muistaakseni). Olen yrittänyt löytää levyä kaupoista huonoin tuloksin. Kyselin jo asiaa levy-yhtiöltä (playgroundmusic) saamatta vastausta.. Vinkit mahdollisista myyntipaikoista otetaan vastaan..
 
Le Haba
02.09.2003 22:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa tuon ko. levyn tarkemmasta julkaisuajankohdasta.. Heikki itse kertoili Tampereen Emman keikalla taannoin, että levy julkaistaan elokuun puolessa välissä (muistaakseni). Olen yrittänyt löytää levyä kaupoista huonoin tuloksin. Kyselin jo asiaa levy-yhtiöltä (playgroundmusic) saamatta vastausta.. Vinkit mahdollisista myyntipaikoista otetaan vastaan..
 
12.9 on kuulemma päivä jolloin levy ilmestyy. Rehellisesti sanoen en ihan usko tuohonkaan mutta näin mulle kerrottiin
 
HS
03.09.2003 11:42:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
12.9 on kuulemma päivä jolloin levy ilmestyy. Rehellisesti sanoen en ihan usko tuohonkaan mutta näin mulle kerrottiin
 
No hyvä. Tampereella Epesissä eikä Anttilassa tiedetty vielä mitään.
 
se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu
PekKampela
03.09.2003 17:44:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

12.9 on kuulemma päivä jolloin levy ilmestyy. Rehellisesti sanoen en ihan usko tuohonkaan mutta näin mulle kerrottiin
 
Kiitoksia tiedosta! Korvan taakse lisätään.
 
"Itseluottamuksen kasvaessa, virheiden määrä lisääntyy"
Mase
10.09.2003 11:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä toi 12.9 ilmeisesti pitää paikkansa... Meilasin eilen Hessun keikkamyyjälle(Pasi Kuusjärvi) ja tuoltahan napsahti aamusella vastaus, että perjantai on virallinen julkaisupäivä... Esimerkillistä toimintaa dexviihteellä, joka ansaitseekin kiitoksen, samalla lailla kun viitsisivät tuolla levy-yhtiössäkin (Playgroundmusic) vastailla maksavien asiakkaiden tiedusteluihin.
 
HS
10.09.2003 13:06:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Tampereelta löytyy jo ainakin FM-Musiikista, Verkatehtaankatu 6
 
Hän siteerasi ja yritti olla nokkela ja samalla omaperäinen. Haluttu vaikutelma ei koskaan toteutunut.
samueld
11.09.2003 12:58:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Tampereelta löytyy jo ainakin FM-Musiikista, Verkatehtaankatu 6

 
Oliko mistään kotoisin?
 
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
bonehead
23.09.2003 14:02:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan ok levy, paljon tyylikästä kitarointia. levyllä tyypillisiä balladeja heikin linjaan kuuluen, blues rock meininkiä sekä positiivisenä yllätyksenä tabula rasa linjan semi progeilua.
 
PekKampela
24.09.2003 17:31:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin itse tässä pari päivää sitten kuuntelemassa tovin. Hyvältähän tuo vaikutti. Aikalailla edellemainittuja tyylejä löytyi. Raskaampia riffejäkin ängetty mukaan! Suomenkielisyys toi lisäväriä ja sanoitukset muokean oloisia.
 
Täs viikon parin sisällä hakeen se pois!
 
Kukkuu! Ovi auki, ovi auki...täältä tulee hauki!
HS
29.09.2003 23:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Oliko mistään kotoisin?
 
Tykkään kyllä. Kitaroinnista erityisesti. Livenäkin näkee kohta.
http://www.dexviihde.fi/suomi/artistit/heikkisilvennoinen/index.php
 
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «