Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apu-va 3 hengen bändit suomessa??
1
Kissatäti
14.04.2024 12:29:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedättekö kotimaisia 3 jäsenen bändejä eli trioja? Minulla on aukko sivistyksessä.
 
En tiedä kuin Apulannan.
 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
14.04.2024 12:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän musiikkiryhmässä on haaste johon voi laittaa musiikkia ja kappaleita joiden esittäjissä on 3 jäsentä. Tiedän paljon ulkolaisia trioja mutta suomalaisista bändeistä en tiedä jäsenmääriä
 
KIngston Wall, 22-pistepirkko, Honey-B & T-Bone, Melrose, Hurriganes, Peer Gynt.. vissin ainakin
 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Pinewood
14.04.2024 22:48:50 (muokattu 14.04.2024 23:07:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jere Ijäs ja Monacon työväen palloilijat
Jukka Nousiainen & Jytämimmit
Rock Siltanen Group
Royals
Bluesounds
Rock n Roll Band
 
sub zero
14.04.2024 22:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raptori, Movetron (huippuvuosinaan), Dance Nation, 2. Maanantai (ainakin eka levy), Mascara, Gimmel
 
Nakkikioskit vapiskaa! Hampurilaisketjut ovat tulossa! Amerikkalaisperäinen pullan sisään pantu jauhelihapihvi uhkaa kukoistavaa suomalaista nakkimakkara- ja hotdog-kulttuuria. Hampurilaisten ohella ravintolat myyvät myös ylikansallista ilmapiiriä.
mpekkanen
14.04.2024 23:46:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: Gimmel
 
Mitään en tästä tiedä, mutta eikös siinä ollut 3 mimmiä laulamassa. Kai siinä poppoossa nyt muitakin soittajia oli, vai tuliko koko muu homma taustanauhoilta?
 
JohnJ
15.04.2024 00:23:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zen Café
Juustopäät
The Blanko
Stoned Statues
 
Metal meets the bone!
Nuages
15.04.2024 06:48:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: Juustopäät
 
Voitko lopettaa?
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
JohnJ
15.04.2024 10:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Voitko lopettaa?
 
Hei nyt mua väsyttää
 
Metal meets the bone!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «