Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Uusi tekijänoikeuslaki - Viralliset faktat ja FAQ
1 2
Listen
23.01.2006 09:36:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radio Helsinki: "Yhteiskuntaoppia" 21.11.2005. Kaisu Moilasen poliittinen keskusteluohjelma. Tänään keskustellaan uudesta tekijänoikeuslaista. Studiovieraina kansanedustaja Jyrki Kasvi (vihr.), Joose Berglund Stupidolta ja varatuomari Antti Kotilainen tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskuksesta.
 
http://server1.radiohelsinki.fi/Yhteiskuntaoppia281105.mp3
 
Feggy
23.01.2006 09:44:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tän ketjun tarkoitus oli olla vain tietopaketti eli josko sais muun tekijänoikeuskeskustelun jne. muualle, kiitos. Mun puolesta tän vois panna vaikka lukkoon.
 
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
jäykkis
23.01.2006 10:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tän ketjun tarkoitus oli olla vain tietopaketti eli josko sais muun tekijänoikeuskeskustelun jne. muualle, kiitos. Mun puolesta tän vois panna vaikka lukkoon.
 
Joo, ei muuta kun lukkoon vain, mutta ehka kannattaisi sitä ennen lisätä vielä tuonne alustukseen linkki rikoslain tätä asiaa koskevaan kohtaan ja joka on siis rikoslain 49 luku ja 1 §. Viite: 39/1889
 
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
Feggy
23.01.2006 11:54:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ei muuta kun lukkoon vain, mutta ehka kannattaisi sitä ennen lisätä vielä tuonne alustukseen linkki rikoslain tätä asiaa koskevaan kohtaan ja joka on siis rikoslain 49 luku ja 1 §. Viite: 39/1889
 
Tehty!
 
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
Feggy
12.03.2006 10:11:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiaan liittyvää oppimateriaalia löytyy täältä:
 
http://www.piraattitehdas.fi/
 
Shake some action.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «