Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lahjoitetaan soittimia yms.
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Super-Jari
06.12.2006 21:46:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä houkuttaa ja vielä kun Oulussa asun, mutta sitten herää kysymys, että mihin veisin sohvat...
 
Yks sohva on vielä jäljellä. Oma treenis vois olla ok :)
 
Rocco_Longfella
07.12.2006 10:47:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lahjoitetaan auto. Huonokuntoinen Mazda - olisikohan 323, en oikein edes muista :D - joka maalattu mattamustaksi ja konepelti keltaiseksi. Sopii mökkiautoksi, varaosiksi, korjattavaksi, tuunattavaksi jne.
Lisätietoja saa pikaviestillä, kunhan käyn hakemassa rekisteriotteen. Auto on siis Tampereella, Kalevassa.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bella Italia #21 Haluan bändiin!
StJerky
07.12.2006 11:23:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on hyvä ketju, mutta voisi pitää lahjoitettavat tuotteet musiikkiin liittyvinä. Keikkabussi joo, diskodatsun ei.
 
thekimble
07.12.2006 11:30:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on hyvä ketju, mutta voisi pitää lahjoitettavat tuotteet musiikkiin liittyvinä. Keikkabussi joo, diskodatsun ei.
Kannatetaan tota muutosta ja just ettei mitään "vähän käytetty plektra pieni murtuma reunassa" juttuja
 
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Tympee Huttunen
07.12.2006 11:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on hyvä ketju, mutta voisi pitää lahjoitettavat tuotteet musiikkiin liittyvinä. Keikkabussi joo, diskodatsun ei.
 
Mä taas luulen, ettei noita musiikkiin liittyviä tuotteita paljoa tule. Muusikot kun ovat sen verran pihejä ja keräävät nurkkiinsa muutakin romua. Kaikki lahjoitetaan-ilmot sopivat musta hyvin tähän.
Kulkunen
07.12.2006 12:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä taas luulen, ettei noita musiikkiin liittyviä tuotteita paljoa tule. Muusikot kun ovat sen verran pihejä ja keräävät nurkkiinsa muutakin romua. Kaikki lahjoitetaan-ilmot sopivat musta hyvin tähän.
 
Ja keskustelut tavaroista voi käydä varmaan sitten asianosaisten kanssa vaikka pikaviestillä, ettei tämä keskustelu täyty saman tien "onko sulla vielä tuo?" "joo on kiinnostaako?" "no vois se kiinnostaa" "no joo tuommonenhan tuo on" "niinpä näyttäis olevan" -tyylisestä jauhannasta.
 
Pysyväksi, prkl.
 
The downward spiral never ends.
Blue Moon
07.12.2006 14:22:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä taas luulen, ettei noita musiikkiin liittyviä tuotteita paljoa tule. Muusikot kun ovat sen verran pihejä ja keräävät nurkkiinsa muutakin romua. Kaikki lahjoitetaan-ilmot sopivat musta hyvin tähän.
 
Samaa mieltä. Pysyvän ketjun ainesta tässä.
 
gorgonoidi
07.12.2006 18:38:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivan oloinen ketju. Täytyy tätä tarkkailla.
 
Leikari
07.12.2006 20:46:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä. Pysyvän ketjun ainesta tässä.
 
mielummin torille "Annetaan" -osasto - - Keltaisessa Pörssissäkin taitaa olla vastaava aivan lopussa
 
Soitetaan jamia!
Blue Moon
07.12.2006 20:49:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielummin torille "Annetaan" -osasto - - Keltaisessa Pörssissäkin taitaa olla vastaava aivan lopussa
 
Vois olla juu...
 
Lennu
07.12.2006 21:05:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annetaan Pioneer merkkinen stereovahvistin, joka ei enää ole stereo. Eli vasen kanava on pimeänä, ei kuulu kuulokkeilla eikä kummastakaan kaiutinlähdöstä. Jostain 80-jotain. Liitäntöjä on, mutta en muista mitä kun oon nyt duunissa ja se rakkine kotona. Voin kuljettaa Porvoon keskustaan tai saa tulla himasta hakemaan, muualle en lähde sitä kiikuttamaan. Ehkä postiin, jos vastaanottaja maksaa.
 
Voin harkita myös antavani sen jollekin ilmaiseksi korjattavaksi, mutta tuskin lienee halukkaita, hoho.
 
"Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia."
Tympee Huttunen
07.12.2006 22:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annetaan Pioneer merkkinen stereovahvistin, joka ei enää ole stereo. Eli vasen kanava on pimeänä, ei kuulu kuulokkeilla eikä kummastakaan kaiutinlähdöstä. Jostain 80-jotain. Liitäntöjä on, mutta en muista mitä kun oon nyt duunissa ja se rakkine kotona. Voin kuljettaa Porvoon keskustaan tai saa tulla himasta hakemaan, muualle en lähde sitä kiikuttamaan. Ehkä postiin, jos vastaanottaja maksaa.
 
Voin harkita myös antavani sen jollekin ilmaiseksi korjattavaksi, mutta tuskin lienee halukkaita, hoho.

 
Siitä on toinen päätekivi(tehotrankku) varmaan mennyt. Ei ole hankala homma vaihtaa.
Lennu
07.12.2006 22:09:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä on toinen päätekivi(tehotrankku) varmaan mennyt. Ei ole hankala homma vaihtaa.
 
Mistähän noita varaosia voinee ostaa? En mä varmaan sais koskaan aikaseks vaihtaa sitä. Eikä se nyt niin hyvä ole, että jaksaiskaan.
 
"Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia."
Tympee Huttunen
07.12.2006 22:20:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän noita varaosia voinee ostaa? En mä varmaan sais koskaan aikaseks vaihtaa sitä. Eikä se nyt niin hyvä ole, että jaksaiskaan.
 
http://www.elfa.se/fi/index1.html
 
Tuolta ainakin ite olen ostellut. Ellei osaa sivuja selailla tms, niin kannattaa ottaa puhelin käteen ja soittaa. Tärkeintä tossa on tietenkin selvittää se trankun tyyppi.
Lennu
07.12.2006 23:35:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.elfa.se/fi/index1.html
 
Tuolta ainakin ite olen ostellut. Ellei osaa sivuja selailla tms, niin kannattaa ottaa puhelin käteen ja soittaa. Tärkeintä tossa on tietenkin selvittää se trankun tyyppi.

 
Kiitoksia. Täytyy tutkailla. Eli ootellaan vähän sen antamisen kanssa ;D
 
"Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia."
jauheliha
08.12.2006 11:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks sohva on vielä jäljellä. Oma treenis vois olla ok :)
 
Vieläkö on sohva jäljellä? Voisin kysyä bändikavereilta, että miten olis lisäsohva kämpälle, sekin kun hiukkavaarassa on :D
 
"That's it's."
kivi
08.12.2006 11:46:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä on toinen päätekivi(tehotrankku) varmaan mennyt. Ei ole hankala homma vaihtaa.
 
Voi olla mikä tahansa muukin vika:-D - esimerkiksi kontaktihäiriö signaalinvalitsimessa (se pyöreä nuppi joka naksuu) joka lamautti oman Pioneerini aikoinaan juuri kuvatulla lailla ja vähän väliä.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Läpistö
08.12.2006 13:51:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osuipa taas pitkästä aikaa tää ketju silmiin. Tällainenhan taitaa palvella ihmisiä ihan hyvin. Voisi meiltäkin tuolta varastosta löytyä ties mitä lahjoitettavaa (tosin osa niin turhaa tavaraa, ettei varmaa kellekää kelpaiskaan :D), mutta pitää varmaa keväällä lämpimillä säillä tehdä jonkunlainen inventaario.
 
"Ei pysty. Liian hapokasta."
Bald Anus
08.12.2006 15:13:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks sohva on vielä jäljellä. Oma treenis vois olla ok :)
 
Oma treenis on, mutta siellä on jo sohva, eikä oikein muutenkaan tilaa.
 
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Lennu
08.12.2006 15:17:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla mikä tahansa muukin vika:-D - esimerkiksi kontaktihäiriö signaalinvalitsimessa (se pyöreä nuppi joka naksuu) joka lamautti oman Pioneerini aikoinaan juuri kuvatulla lailla ja vähän väliä.
 
Tämäkin on todennäköinen, koska se valitsin on kenkkuillut aikasemminkin. Enää se ei tosin renklaamallakaan aukea. Voisin melkein kokeilla ohittaa koko kytkimen, koska en tarvitse kuin yhtä asentoa (härveli on tietokoneen vahvistimena)
 
"Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 518 19 20 21 22

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «